confused.

49 15 23
                                    

Sye's

2 minggu , 14 hari , 336 jam , 20 160 minit , 1 209 600 saat .

Nampak sangat ke aku tak move on lagi?

Ani ! Aku dah move on k. Aku tak heran pun setakat putera mahkota kerajaan kecik tu . Aku terlalu cantik untuk kesah pasal dia //flip hair

Readers ; character dalam ni mmg semua angkat bakul sendiri eh? perasan semacam je
Authornim ; no comment 😎 //pakaishades

Tapikan , hagak-hagakla sikit . Putus tunang time birthday aku . Bahabun punya jantaen .Takpe takpe aku bole cari Jack- Jack apa ek? Aku lupa la nama dia . Jackkon? Ha lantak . Yg penting aku da moveon. Raklu , aku ada perjumpaan raver nak dihadiri.

🌌🌌🌌

" Kook , apahal kau hilang dua tiga minggu ni ? Amboi-amboi mentang kau Jeneral suka jiwa nenek kau je keluar tak bagitau ayahanda " tegurku. Ayahanda aku cari dia tau dok . Kurang asam jawa punya budak.

Bukan apa tapi harini aku memang savage.

" A-ampun Tuanku .. Tapi nenek patik dah meninggal tak baik tau , tuanku ." katanya pula sambil tersenyum macam kerang wangi depan aku. Aku menghadiahkan jelingan maut kepada biskut tarakguna tu .

Aku tau lah kerajaan aku ni aman sentosa takde musuh pon nak serang tu yg sampai Jeneral takde job tu . Aduu ..

Oh sebelum aku lupa . Aku ni puteri mahkota kerajaan Mars kay . Kalau aku kawin ngn si jantaen matahari tu maybe kerajaan aku dgn Horseking bergabung . Tapi nak wat caner takde jodoh . Sejak aku baca citer curang aku dah hagak dah laki ni semua sama . Seb baik aku tak sayang dia sepenuh jiwa raga kalau tak frust menonggeng aku. Phew.

" Ampun tuanku , harini kerajaan Milady akan buat lawatan . Tuanku diarahkan bersiap sedia."

Aku melepaskan keluhan berat. Baru nak pegi dance raver dah kena layan hubungan diplomatik ni pulak. Ish .

💛💚💜

Bella's

" u nevah be alone i'll be waitinnnn ferom dusk till dauwn babyyy im right heeeereeeeeree "

best jugak bila Lady Shin hohi . Aku boleh nyanyi sepuasnya. Merdeka! Banzai! Kanpai!

Aku terus melakukan aksi-aksi yg tak sepatutnya sperti jadikan penyapu sbg mikrofon . Fuh aku rasa cam dah kat konsert dah ni . Seronok do.

" Bell ! Woi ! Jangan ignore aku tenuk " ujar lelaki yang paling annoying nak mampus . Dia selalu kacau aku berkarok . Nokharom tol.

" i'll holddd u when tings go wrong BABY IM RIGHT HEREEEEEEEEE " aku harap highnote aku bole halau semak samun tu .

" Bell ! Layanla aku halamak kau pahal ajet-ajet sangat ni bahabun . "

Aku buat pekak telinga je bukan pe tapi makin aku layan nanti makin dia mengada .

" KAU NAK APA TAGUNA KAU NAK PENYAPU NI AKU BOLE KASI JGN KACAU AKU LA ! "

Kalau aku ni jenis suka mencarut bahab* maybe aku hambur kat dia . Nasib baik la aku ni tak suka mencarut tau . Ayam punya orang.

Aku berdecit kuat . Dah takde mood aku duduk sini . Aku terus angkat kaki dan bla .

Diri aku yg comel ni takde masa nak layan babun cam dia.

-Bersambung-

sorey hambar .

(SU) Horseking+jhsWhere stories live. Discover now