answer.

32 15 54
                                    

bella's

takguna punya jantaen matahari . fuh dua hari pipi aku tak kering. aku ni pon satu .

meratapi buat apa. diri aku ni laku kot . cantik ploles co-

( authornim be like : //cucijari )

" lady shin ! aigoo bogoshipeoooo ! "

aku memeluk erat lady shin . seminggu tak jumpa dia woi peh .

" aik? pelik bukan semalam jumpa beta ke? "

semalam aku emo phased lagi. lain. harini aku dah move on em yeke harap-ii ya ah.

" alaa nak peluk jerr "

lady shin tertawa kecil. aku tak dapat bayangkan kalau penculik tu dapat culik lady shin. selama ni lady shin la kawan aku . penyelemat aku . walaupun status hamba tak layak jadi pembantu puteri mahkota . lady shin tetap pertahankan aku .

aku bersyukur ada kawan macam dia. walaupun mak  aku buang aku.

" packing barang jumm teman beta pegi horseking "

aku terkedu.

no .

" aku taknak tengok muka jijik kau muncul depan aku , wahai slave "

shet.

" TAK NAK ! " jeritku.

aku tak sanggup nak tgk muka dia lagi. kata-kata dia haritu sumpah sampai harini terkesan.

salah aku jugak tak sedar diri pegi suka kat prince.

" bell , pelis? beta taknak kes haritu jadi lagi . beta masih fobia tapi at the same time beta nak jumpa namjoon "

wei aku taknak wei ...

" tapi- "

lady shin mula buat muka 'comel' ? ya tuhan dia kelip-kelip kan mata.

asal aku nampak cam naga laut je ni? HAGHAHA

tak cukup dia turut kembungkan pipinya.

macam ikan buntal HAGAHHAHA WEI HIDUP BUNHARA HIDUP BUNSHIN//balingbendera

" ish yelah ! patik ikut . stop buat action naga laut dgn ikan buntal tu " ujarku seraya ketawa.

lady shin mengerutkan kening.

aku tau apa dia nak buat lepas ni

" naga laut awak kata? beta yang cantik gojes bla  bla bla bla bla bla kalau awak bla bla " bebelnya tanpa henti.

fuh .

no wonder nama kerajaan ni Grandmaz . Macam mak nenek betol.

☆☆☆

WEI RASA NYESAL PULAK WEI BAIK AKU HADAP NAGA LAUT DARI HADAP JANTAN MATAHARI TU .

aku rasa kat perut aku ni cam ada kupu-kupu ecewah . aishh .. kenapalah aku asyik buat keputusan yg salah je.

tapikan , kenapa aku nak panik? baik aku buat bodoh je . buat-ii tak kisah. biar dia tau yg aku ni swag. setakat cakap cenggitu pikir hati aku hancur kecai ke. [Hancur sebenarnya , 2 hari pipi aku basah em ]

pine , misi bermula.

tapi aku sumpah aku harap aku tak jumpa mamat tu.

☆☆☆

" eh? hara-sshi!! apa awak buat kat sini ? awak dah sihat? " tanya pengawal bernama namjoon kepada lady shin. wow panggil nama tak formal.

mesti ada apa-ii dorang ni . tengok dari senyuman terlebih lebar plus telinga memerah lady shin aku dah dapat hagak dah.

lady shin ni pelik sikit. dia blushing kat telinga HAGAHHA

efek naga laut kot

( fat jangan bunuh aku tapi bunuh bihun HAHAHAHHAHA ) <hanya noob memahami

aku mengecilkan mata melihat mereka .

em rasa nak berdarah pulak mata aku tgk dorang ni bersembang . reaksi malu-ii lady shin tu emm plus muka awkward namjoon emmm

mocha kamu berbahagia baik aku cau.

aku berjalan menjauhi mereka dan memilih untuk duduk di sebuah bangku . taknak aku jenjalan kang terserempak shyton tu naya aku.

" hai! " sapa seseorang . aku mengangkat muka mencari pemilik suara tersebut.

"  hai !! " balasku mesra.

" bukan dari sini eh? "

aku mengangguk. aku sangka dia nak blah tapi dia pegi duduk bertentangan aku pulak .

" nama aku nana , baidaweh kau ni kacukan ke?"

kacukan? terasa lawak .

" eh taklah hahah em nama aku bella "

bila aku teliti dia ni mcm bukan bangsawan. so takpe lah kan aku guna 'aku' 'kau' ..

" siyes ah? Asal kau lain daripada lain ek ? fuh aku ni ada lah gak try jadi acah kacukan dengan kaler rambut . aku pegi ah show off depan kerash aku sekali dia kata rambut aku cam warna najis kuda eh hanat punya jantan "

aku tergelak besar . tak sangka , baru berapa minit kenal aku dah boleh rasa selesa cam ni . betul-betul masuk air.

" aku tgk lawa je hagahah " ujarku lagi . sisa sisa tawaan masih ada.

dia pout .

" kengkadang laki ni takleh duga au bikin aku panas "

indeed , aku tak sangka hoseok yg baik tu boleh tengking aku . cakap semua bende tu hm.

haih

-tbc-

(SU) Horseking+jhsWhere stories live. Discover now