saviorjoon.

40 16 24
                                    

" Berhenti atau askar kau semua mati . " ujar Namjoon dingin . Kini askar-askar lelaki tersebut telah dikepung oleh askar kerajaan Horseking.

Lelaki bertopeng tersebut terus menolak Lady Shin dan segera berlari .

" Kejar jahanam tu ! " jerit Namjoon lagi kalini lebib kuat ke arah anak buahnya.

Dia menghulurkan tangan ke arah Lady Shin.

" Gwenchana? ( You ok? ) "

Lady Shin hanya mengangguk lemah.

" Awak boleh bangun tak? "

" Sa-saya okay . Tak payah susah-susah . " ujar Hara . Emosi dia sangat tak stabil.

ps ; kau bayangkan jela dia pakai baju kesatria lmao hagahhagahaha

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ps ; kau bayangkan jela dia pakai baju kesatria lmao hagahhagahaha

" Ani , saya tau awak tak okay. Awak jangan risau selagi saya hidup takde siapa boleh sentuh awak" ujarnya ringkas .

Namjoon turut tersenyum sehingga menampakkan kedua-dua lesung pipitnya.

Sementara Hara masih shook. Kau gila tak shook.

Dia segera membantu Hara bangun .

" Jangan takut , eo? "

" O-okay .. "

■■■■

Bella's

" Huarghh Bell !! Lepasni beta takkan pergi tanpa awak ! Beta takut gila tadi .. nasib baik ada Namjoon . Kalau tak mungkin awak tak dapat jumpa beta lagi "

Lady Shin mula menghembus hingus seraya memeluk erat tubuhku . Pipinya masih basah .

" Tulah patik dah cakap .. kalau ada patik mesti dia culik patik tak culik tuanku sebab patik ni lagi comel plus cantik da gojes ever dari tuanku " selorohku cuba nak leraikan atmotsfera sedih. Yelah , kalau dia sedih pastu aku sedih nak jadi apa siakk. Takleh aku ni hepi sentiasa . Untung sapa jadi laki aku. Muahehe ♡

" Ei dahlah malas nak cakap dengan awak ! Beta nak cari oppa Minjae mesti dia risau tu . Gerak dulu "

Lady Shin bingkas bangun . Aku lega dia dah senyum sikit . Haih siapa pun nak culik puteri kerajaan Grandmaz memang sengaja nak timbulkan perang .

☆☆☆

Aku berjalan perlahan . Takde apa nak buat . Nak pegi karok sambil sapu nanti namja hanat tu kacau aku lagi .

Aku plan harini macam nak pergi jenguk Lady Shin ler risau aku dengan kejadian tempoh hari .

" Bell? " ujar satu suara yang memang aku kenal nakmampos . Aku tido sampai mimpi suara dia ..

ASDJABDJAHS

APA DIA BUAT KAT SINI AKU TAK BAIK LAGI DARI TRAUMA SIYOLL

" Jom ikut beta kita balut luka awak "

" Ta-takpe , tuanku say-saya okay . Luka sikit je "

" Kalau awak rasa awak comel , baik awak ikut beta okay? "

TAYAH FLASHBACK LER OTAK TAKGUNA ADU

"Jumpa lagi , cutie "

EH MAKIN AKU INGAT PULAK TAKGUNA

" Bell? "

Kini dia betul-betul ada kat depan aku . Adu cepatnya dia sampai hado . Senyuman lebar terpasang di wajahnya. Dia ni hari-hari bersinar ke adu tak guna .


" Y-ya? "

" Kita jumpa lagi cutie ;) "

BABUN DIA WINK KAT AKU HALAH CAIRNYA ISH TAKGUNA JAVDKANAJJABA

- bersambung-

(SU) Horseking+jhsWhere stories live. Discover now