keputusan.

14 9 42
                                    

Hoseok's

"sejenak kutermenung
awan pun mulai murung
tiada siulan-siulan burung-burung "

" - oH ANGINNN KAU KIRIMKANN KALIMAH-

" SENYAP LAH TAEhYuNg ! "

Taehyung hanya tersengih . Lepas aku hantar Bella pergi kamar tetamu tu . Aku terus angkat kaki pergi sini . Tempat kuda . Merangkap tempat kerja taehyung.  Asalnya nak berjiwang . Memang nak jiwang. taPI AKU TARAK MINTAK BACKGROUND MUSIC PUN DARI BUDAK SEKOR NI ADU . Buat tambah aku makin emo do.

" kau memang dah emo pun walaupun aku tak nyanyi yini semua poyo //suara awie "

^ kalau ada awie mesti kena ada erra fazira enn en ? //mukaberpikir.

" hm " aku hanya mengeluh perlahan . tapi lagu jadah tae nyanyi tu memang sesuai . cem tetau je aku kerinduan . err pehal gewli sangatni
//basuhjari.

" k kalau taknak lagu jiwang centu BERSEDIA LA AKU NYANYI ABANG NAK TEGUR HOHO "

aku menjeling taehyung kasar . siapa nak dengar lagu cenggitu . akU BUAT 7 ACC YOUTUBE UTK DISLIKE LAGU SEJAT TERSEJAT TU KAU PE TAu . eh jap .

youtube itu apa .-.

//pandangauthornim.

" cewpat cewpat jangan lambat-lambat , abunk kitew hencem mari jalan-jalan , ayang kiteww ohsemm berdua-duaan ~~~~

shyton : siapa kata korang berdua ? //pakaispek

fuh sabor hoseok sabor . aku kalau bole kaki ni nak sumbat kat mulut taehyung . suara garau cenggitu deeper than ocean nyanyi lagu gitu . adu .

sabar separuh daripada iman , Seok .

" ha caner? dah tak moody kannnn . "

" aku rasa aku lagi suka kau kaki drama sinetron dari kaki menyibuk kat tempat aku tae "

" k pinee ! tak hingin pun ! cau nanti susah jangan cari aku ! " taehyung tarik muncung sedepa sebelum berlalu pergi .

merajuk pulak . semua orang nak merajuk dengan aku . kejam sangat ke aku . dulu aku ni cheerful gila .  tapi u know , im human . i can get hurt too. i have feelings.

jap aku cakap apa tu .-.

" perangai aku makin teruk ke? hm... "

☆☆☆

" shuh! diamlah nana nanti dorang dengar ! " bisik herin perlahan. sekarang ni mereka bertiga sedang mengintai perbualan Yoongi dengan Bella . ish skuad serai ni tak habis-habis menggangu hidup bella.

" aku tak paham lah engkorang ni perlu ke kita dok intai dorang ? "

" shuh diam nek "

" dasar cucu durhaka ! bATU BELAH BATU BERTANGKUP KAU TELAN LAA AKU CUCU AKU DERHAKA PADAKU ! " ujar hara dengan suara acah-acah drama .

aku tak tau lah dorang senoob ni.

maka letusan tawa mulai kedengaran . sape lagi tak reti control ketawa . si nanA kaki cAPSLOCK.

herin cepat-cepat menekup mulut nana.

" kau kalau aku humban masuk laut sia-sia hidup kau nana " ugut herin kasar .

" wei  abang aku dah nak blah jom la pelagi ! "

herin masih tak bergerak . takut sangat orang rampas abe gula dia . bella tak hingin laa adu .

" wEI JOMLAA NANTI YOONGI REPOT TUAN AKU KALER RAMBUT AVSHWSVAHVA "

" wou cucu sudah-sudahlah kamu menagih kasih" ucap hara pula.

herin merengus kasar.

" siapa menagih? kat sini yang penagih tu ha orang sebelah kau tu . dia bukan setakat penagih tapi pembekal "

" WOI MANA KAU TAHU NI? " soal nana seakan tak percaya . muka high selalu opkos ler orang tau. dadah di zaman yini dadah halal ye semua.

" CODE MERAH YOONGI JALAn KE SINI! "

semua panik . maka nana dengan otak geliganya . dengan posisi bersila . nana capai batu 4 biji dan terus mula main batu seremban.

" woi , main apa tu? " tegur yoongi.

" mainkan hati awak "

KAU DENGAR TAK?!

DENGAR TAK BUNYI ORANG MUNTAH?

-tbc-

sorry ;-; goodluck batch 02 semuaaaa .

(SU) Horseking+jhsWhere stories live. Discover now