cucurudang.

35 15 18
                                    

#39 in HUMOR

ernnmnmnmmmm ♡♡♡♡♡♡♡♡

♧♧♧

Anne's

serious aku takde niat pun nak tengking jungkook. entahlah aku rasa mood aku terbang macam tu je. biasalah perempuan mmg ada moodswing.

aku terus berjalan. aku taktau aku kat mana. nak cari omma dia entah kat mana . omma? aku tak prnh dapat panggil dia omma . sebab dia tak pernah izinkan.

kekadang aku terfikir kenapa dia sekejam itu? dia sanggup pisahkan aku dgn kakak aku.

2 tahun.. Aku tak pernah nampak dia.

" Eh ? Lady Anne?! "

Aku tersenyum kecil apabila disapa oleu Lady Sye.

" Mana si Jungkook bongkook songkook tu? "

Aku sekadar mengangkat bahu tanda tidak tahu.

" Haih .. dasar mamat arnab tak boleh diharap . Anne jom kita pergi santap dulu , eo? "

Aku mengangguk perlahan bersetuju dengan cadangan Lady Sye.

☆☆☆
Jin's

" Wey , kau pernah terfikir tak kenapa cucur udang ada udang dalamnya tapi cucur badak takde badak dalamnya? "

Kalau boleh aku nak sepak budak ni pegi planet alien kau tahu? Erm ...

" Habistu cekodok yang kau tengah melahap tu kena ada kodok la? "

Taehyung mengerutkan keningnya.

" ALA JIN HIYONG KAU LETAK KODOK DALAM NI KE?! "

Nak kata bebal nanti marah . Adu .

" Ei dahlah daripada kau merapu baik kau pegi sambung kerja aku pun banyak kerja ni tau "

" Shireo! Aku nakkan nasihat kau ! "

Aku memutar bebola mata aku malas . Eh , ni ada jugak aku lempar dengan daging lembu ni kang ! kecik besar je aku tgk dia ni.

" Nasihat apa? Cepat sikit , panas ni . Worldwide handsome takleh peluh banyak-ii nanti orang takde selera nak makan masakan aku . Palli ! "

" Ermm macam mana nak cakap ni .. "

Sabar Seokjin sabar ... Aku hanya mampu menyumpah dalam hati . Nasib baikla kau ni kawan aku kalau tak ermm

" CAKAPJELA ADO "

" AKUSUKASESEORANG!! " ujar Taehyung perlahan.

" Siyes la?! Jap jap .. aku taknak percaya dulu.. Dulu pun kau kata kau suka seseorang rupanya ANJING ! eh aku lempang kau kang "

Muka Taehyung mula memerah . Heleh , aku dah taknak caya muka tak hensem dia ni.

" Wei ni betul ... Aku dah tak jumpa dia 2 tahun hiyong ... And aku baru sedar hati aku jiwa dan raga aku hanya untuk si dia . Aku sangat men- "

" STOB IT . S.T.O.P I.T ! Jangan buat sinetron endon dekat sini! 2 tahun tak jumpa? Wait . Min Nana? Adik atok Yoongieh grumpy 24 jam tu? Adik musuh ketat Adik Hoseok? Okay aku dah pening . Complicated af. "

Taehyung mengangguk lalu mencapai lagi seketul kemudian seketul lagi . Ni memang mencekik habis ni . Penat-ii aku buat cekodok penuh kasih sayang patutnya aku yang makan halamak 

" Tadi aku pegi rumah Yoongi hyung cam biasa nak layan sinetron dah episod keseribu tu. Pastu aku nampak gamba Nana rindu gila nak mati hyung .. "

Aku geleng kepala . Kalau jumpa tak habis-ii nak main tarik-tarik rambut . Ni lah manusia kalau ada depan mata taknak hargai dah takde baru nak nyesal.

" Kau pasti ke ni ? Mana tau tu just perasaan rindu je . Bukan perasan cintan cintun . Lagipun dia bespren kau kann "

" Ani . Aku tau tu perasaan chenta . Dialah bintang yang akan menyinari hidup dan hati aku."

1.....
2.....
3.....

PAK!

" HYUNG! KENAPA PUKUL KEPALA AKU PAKAI SENDUK KAYU TU WOI ! SAKITLAH! "

Sorry , tapi aku tak dapat tahan diri.

-bersambung-

(SU) Horseking+jhsWhere stories live. Discover now