1.rész - A talákozás?!

2.1K 110 3
                                    

Megint az ébresztőm zajára ébredtem. Mint egy zombi csoszogtam ki a fürdőbe tisztálkodni. Jó hideg vízzel arcot mostam, majd elkezdtem készülödni.
Miután elkészültem leindultam reggelizni. Édesanyám épp kávét szürcsöt a kanapén. Köszöntem neki és Ő is nekem. Megkentem a kenyerem vajjal majd sajtot tettem rá. Kaja téren elég finyás vagyok.
Csomagoltam magamnak ebédet is szóval elköszöntem anyutól és a sulihoz vettem az irányt. Szerencsémre nem lakok messze tőle, ezért nem kell túl korán kelnem. Útközben egy üzenetet olvastam a barátnőmtől, Wendy-től. Az írta, hogy ma elvileg nem lesz a matek tanár mivel lebetegedett. Számomra ez egy öröm hír volt mivel ma írtunk volna témazáró dolgozatot, és hát szépen fogalmazva gőzöm sincs a mostani anyagról.
Beérve a suliba a terem felé vettem az irányt. Be lépve a küszöbön tekintettemmel kerestem barátnőmet. Meg is pillantottam majd oda futottam megölelni. Viszonozta az ölelésem és elkezdünk beszélgetni.
-Seu, képzeld tegnap Hoseok elhívott randizni! - mosolygott mint a tejbetök.
Wendy-nek már nagyon régóta tetszik Hoseok.
-Komolyan? Daebak, ez nagyon szuper. - örültem barátnőm sikerének. - és mikor mentek?
- Hát öm...arról fogalmam sincs még nem beszéltünk róla! De majd akkor valamelyik szünetben odamegyünk és megkérdezzük! - mondta.
- Megyünk?!?!
- Persze,mind a ketten. - mosolygott rám.
Végül is bele mentem mivel semmit se veszítek vele.

~~~~~~~~

Ebédszünet. Wendy-vel elindultunk az ebédlőbe. Beérve leültünk szokásos helyünkre és megkezdtem az étkezést. Barátnőm beállt a sorba mivel Ő nem hozott ebédet ezért szegénynek moslékot kell fogyasztania. Én kérdeztem, hogy kér-e az enyémből de csak rázta a fejét. Hát Ő tudja.
Miután Wendy is vissza ült és egy málna szörpöt szorongatott.
- Menj te is vegyél! Nagyoon finooom. - mondta közben pedig az üdítőt iszogatta.
- Hát oké, miért is ne?! - mondtam majd felálltam és indultam a szörpömért.
Odaérve, még sorba kellett állnom amit utálok. Én voltam a soros mikor megfordultam, és a szörp tartalma egy srác polóján landolt. Ő volt az, Jimin.
- Te mégis mit csinálsz?! Vak vagy? - kérdezte kicsit dühösen.
- Sajnálom. Nem direkt volt,
gondolhatod! - mondtam.
Nagyon utáltam ezt a srácot! Mindenkivel bunkó volt kivéve a 6 haverjával.
- Sajnálhatod is! - mondta majd ott hagyott.
Kértem egy új szörpöt és most óvatosan fordultam meg és mentem a helyemre. Wendy már körübelül sírt a nevetéstől. Gondolom látta az incidenst.
- Seu, te olyan szerencsétlen vagy! - mondta még mindig nevetve. - Örülj neki, hogy nem ütött meg!
- Miért ütött volna meg?! - kérdeztem kíváncsian.



Sziasztok! 😬
Hát ez lett volna az első rész remélem tetszett! ☺️

HazugságWhere stories live. Discover now