Nagyon köszönöm a díjat KingaKiss91 -nek!❤️
10 tény:
1. Hetedikes vagyok.
2. Kedvenc "színem" a fekete, fehér, szürke.
3. Szeretek barátkozni.
4. Sose olvasom el a kötelező olvasmányokat.
5. Nagyon alacsony vagyok ami miatt a barátaim piszkálni szoktak.😂 (157 cm)
6. 14 éves vagyok.
7. Több mint egy éve ismertem meg a kpop-ot.
8. Van egy EXO-s Baekhyunos pulcsim.
9. Édesszájú vagyok.
10. Mindent imádok ami Ázsia.Kérdések:
1. Voltál már olyan helyzetben, ami gyökeresen megváltozott a gondolkodásod egy dologgal kapcsolatban?
Igen. Sok ilyen volt már.2. Három dolog, ami jellemez?
Idióta, vicces, kedves3. Melyik film/mesefilm egyik fő/mellékszereplője lennél, ha a kinézetedet meg a viselkedésedet, szokásaidat veszed alapul?
Hát szerintem Jázmin az Aladinból.4. Ha egy napra utazhatnál az időben, hanyas évek azok, amelyikben kitérőt tennél?
Fogalmam sincs, de szerintem a 19.századba.5. Jelen pillanatban milyen hangulatod van?
Se boldog, se szomorú. Csak úgy élek.😂6. Van valami fóbiád? Ha igen, mi?
Iszonyatosan irtózok a bohócoktól és a bogaraktól.7. Melyik a kedvenc weboldalad?
Hát, nincs kedvencem de mondjuk a sztárlexikon.8. Törted már el a karod vagy hasonló?
Nem, szerencsére.9. Van valami bőrhibád, ami egyedivé tesz?
Hát a szám alatt bal oldalt van egy anyajegyem ha az számít.😄10. Volt már olyan, hogy valamiből telezabáltad magad és aztán örökre megutáltad? Ha igen, mi az?
Igen, de nem kaja. Én egyszer tele ittam magam fantával, na azóta nagyon megutáltam.Jelöltjeim:
Justlifeisbeautiful
BTS-ARMY-7
ghgfjt
DarcsiReniKérdéseim:
1. Volt már olyan, hogy valakit egyből megkedveltél a zene ízlése miatt?
2. Voltál már szerelmes?
3. Meg vagy elégedve magaddal?
4. Mi a kedvenc kajád?
5. Félsz valamitől?
6. Szereted, ha valakinek ugyan az a biasa mint neked?
7. Mi lenne a reakciód, ha egy BTS koncerten a biasod rád kacsintana?
8. Rajongsz valamiért?
9. Kedvenc előadód?
10. Milyen könyveket szeretsz olvasni?Mégegyszer köszönöm a díjat KingaKiss91 !💗