- Miért ütött volna meg?! - kérdeztem kíváncsian.
- Ne mond azt, hogy nem hallottad, hogy egyszer úgy megütött egy lányt, hogy több napig kórházba feküdt. - mondta miközben szűrcsölt.
- Komolyan? És miért ütötte meg?? - kezdtem egyre kíváncsibb lenni erre.
- Hát szimplán azért mert a csaj véletlen neki szaladt és így Jimin hátra esett és teljes düh kitőrése volt. - mondta.
- Ez hülye. De várjunk, ez mikor volt? - kérdeztem, mert egyre jobban fel lettem csigázva.
- 1 éve...talán. Azt hiszem. - gondolkodott Wendy.
- És többször is vert már meg lányokat?
- Aha, nem is olyan régen az egyik osztálytársunkat,Jisoo-t is. De hogy miért az még én sem tudom. - felállt az asztaltól és folytatta. - De szerintem induljunk vissza a terembe. - mosolygott rám.
- Ja, tényleg.
Egész órán Jimin járt az eszemben. Miért bántja a lányokat? Miért ellenszenves majdnem mindenkivel? 2 éve az osztálytársa vagyok és ma beszéltünk először.Jimin szemszög
Majdnem Őt is megütöttem de vissza fogtam dühömet. 8 éves korom óta düh zavarral küzdök anyám miatt. Kis koromban folyton vert és előttem dugta meg a "vendégeit". Már gyerek koromban is utáltam a lányokat anyám miatt. A haverjaim próbálnak segíteni nekem, hogy leküzdjem de sehogy sem ment...eddig. Hogy tudtam vissza fogni magam egy ilyen lány miatt?
Még magam sem tudom a választ.Seulgi szemszög
Utolsó óra után oda mentünk Wendy-vel Hoseokéhoz megkérdezni mikor mennek.
- Szia Hoseok, akkor mikor megyünk? - kérdeztem Wendy megszeppenve.
- Oh szia Wendy! - mosolygott rá. - Hát mondjuk te mikor szeretnél?
- Mondjuk most suli után?! - kérdezte a lány.
- Tökéletes! Mond, nem baj ha még jön egy haverom?
- Öm, dehogy baj. Hát akkor mondjuk. - nézett rám. - Seulgi jöhetnél te is velünk, és akkor dupla randi lenne! - mosolyodott el.
- Szuper! Akkor szólok Jimin-nek, hogy dupla randi lesz! Várjatok meg a suli előtt mindjárt megyünk. - kacsintott ránk.
- Ugye most csak viccelsz? - kérdeztem mérgesen. - Pont Jimin-nel kell randizom? Mi lesz ha megüt mert merek mellette sétálni?! Gondolkozz már!
- Honnan tudhattam volna, hogy Jimin az a haverja aki jön?! De légyszi gyere! - vette be kutyus szemeit.
- Aish, jól van. Elmegyek. De, ezért jössz nekem!
- Okéé. - mondta nagy örömmel.
Nem tudom miért olyan jó neki, hogy megyek de hát fura egy lány. A suli előtt álltunk mikor valakit a nevünket kiabálták. Megfordultunk és oda mentünk hozzájuk.
- Na merre megyünk? - kérdeztem.
- Egy itteni parkba. Hidd el, nagyon jó hely. - mondta Hoseok.
Elsétáltunk a parkhoz és leültünk egy padra. Mivel nyár volt ezért sokan mások is ki jöttek ide. Wendy és Hoseok kitalálták, hogy elmennek fagyiért. Én meg itt maradtam Jimin-nel. Több percig kínos csend volt mikor azt Ő megtörte.
- Te voltál az aki leöntött ma? - nézett rám sötét szemeivel.
- I-igen, de nagyon sajnálom. Tényleg, nem direkt volt. - próbáltam védeni magam az ütéstől. Mármint szavakkal.
- Nem haragszok. Meg esik az ilyen. - mondta majd halványan elmosolyodott.
- Tényleg? Uhh...megkönnyebültem.
- Miért? Azt hitted téged is megütlek? - kérdezte.
Nem tudom mit válaszoljak. Az igazat vagy ne? Tök mindegy úgyis megüt.
- Hát...mondjuk. - hajtottam le fejemet.
- Én sem értem miért nem tettem!
Hogy mi? Tiszta úriember, esküszöm.
- Hát azért, köszönöm.
- Mit köszönsz? Nem miattad tettem! Csak szimplán most nem akartalak megütni. De bármikor megtehettem.
Mi a szar? Ez nagyon ijesztő.
- De most akkor utálsz vagy nem?