3.rész

992 88 2
                                    

- De most akkor utálsz vagy nem?
Már épp nyitotta a száját a válasz adására, mikor Wendyék visszajöttek a fagyijukkal.
Leültek mellénk és folytattuk a beszélgetést. Jimin végig engem bámult. Nagyon idegesített.
Már este körül lehetet ezért elköszöntünk a fiúktól és haza fele indultunk. Mivel ma péntek van ezért Wendyéknél alszok ma. Nem minden pénteken alszok, ott csak most. Félreértés ne essék. A házhoz érve bekopogtunk mivel drágalátos barátnőm megint otthon hagyta a kulcsát. Bátyja nyitott ajtót. Felmentünk Wendy szobájába és beszélgettünk.
Hajnali 2 lehetet de én még mindig fenn vagyok. Egyszerűen nem bírok aludni. Wendy már vagy 1 órája alszik szóval nem tehetek mást, csak valamivel elfoglalom magam. Elő vettem a telefonomat és megnéztem az értesítéseimet. Már vagy 10 perce nyomkodom ezt a szart szóval épp készültem kikapcsolni mikor egy üzentem jött egy ismeretlentől.
Ez állt benne:
"A válaszom: Nem tudom. "
Huh? Mit nem tud? Inkább vissza írok neki.
" Mond mégis ki vagy és mit nem tudsz?"
Nem kellett sokat várnom a válaszára.
" Tudom, hogy tudod, Seulgi. Gondolkozz vissza mára! "
De ahhoz túl este vagy! Mindegy én mostmár biztos vissza nem írok neki.
Gondolkoztam ki lehet az és rájöttem. Biztos, hogy Ő az. De vajon honnan tudja a számomat?

Reggel

Szépen, nyugodtan aludnék mikor drága "jószívű" barátnőm rám ugrik azzal az indokkal, hogy keljek fel.
Mikor kinyitottam szemem lélekben megfojtottam Őt, amit észre is vette ezért elkezdett hátrálni.
- Seu, ne hari csak Hoseok felhívott, hogy ma is talizunk négyesben. Szóval, ugye eljössz? - kérdezte reménykedve.
- Már megint?! Jimin is ott lesz?
- Most mondtam, hogy megint négyesbe megyünk. Figyelj már rám! De egyépként ez miért is érdekel?! Talán tetszik? - lepődött meg.
- Dehogy. Csak kérdeztem semmi több!
- Na mindegy menjünk reggelizni utána készülödjünk! - mosolygott rám.
Leindultunk a konyhába ahol már a reggel várt minket. Evés közben beszélgettünk. De folyamatosan Jimin-en járt az eszem. Miért csak rá gondolok? Ő is gondolhat rám?
Étkezés után elkezdtünk készülödni. Wendy kitalálta, hogy göndörítsük be a hajam. Hát nekem mindegy mit kezdenek ezzel a loboncal. Már készen voltunk mikor Hoseok felhívta barátnőmet. Azt beszélték meg, hogy 10 perc és itt vannak értünk. Gyorsan el is telt az a pár perc mivel már dudáltak is nekünk.
Beszáltunk a járműbe és indultunk is.
- Amúgy hova akartok menni? - kérdezte Hoseok.
- Menjünk kávézóba! - hozta fel az ötletet barátnőm.
Mindenki bólintott az ötletre és arra felé vettük az irányt.
Mikor megérkeztünk leültünk egy szabad 4 személyes asztalhoz és vártuk a pincért.
Pár perc múlva felvette rendelésünk és már hozta is az italainkat. Beszélgettünk mikor Hoseok megkérdezte Wendy-t nem-e mennek el sétálni a környékre. Nem kellett mégegyszer mondani barátnőmmel egyből belement és indultak is. Megint kettesben vagyunk Jiminnel. Épp ittam a Capucinomból mikor megszólalt.
- Rájöttél ki küldte az SMS-t? - mosolygott féloldalasan.
- Tudtam, hogy te voltál! De várjunk még mindig nem mondtad el, hogy honnan van meg a számom!?
- Szerintem nem ez a legfontosabb de egyépként a naplóból kilestem. De ha már itt tartunk...Te utálsz vagy nem? - kérdezte mosolyogva.

Sziasztok!🤗
Előszőr is Boldog Karácsonyt mindenkinek!🌲⛄
Másodszor itt az új rész! Szerintem ma még kirakom a következő részt is szóval addig is Boldog ünnepeket!😘

HazugságWhere stories live. Discover now