19.rész

632 69 6
                                    

Miután Tae megkapta az összes ajándékját, felvágtuk a tortát szeletekre és jött a tortázás.
Mikor mindenki végzett a nappaliba mentünk.
- Mi lenne, ha felelsz vagy merszeznénk? - kérdezte Jungkook.
Mindannyian bólintottunk Kook ötletére.
Hope kezdte a kört.
- Mondjuk Jin. Felelsz vagy mersz? - kérdezte.
- Felelek.
- Chh a kis nyápíc. Akkor...lehet perverz kérdés? - fordult felénk Hobi.
Taehyung bólintott.
- Hány lánynak vetted már el a szűzességét? - kérdezte perverz fél mosollyal.
Jin el gondolkodva tanulmányozta Hoseok arcát.
- Most mit nézel annyira rajtam? - nevette el magát Hoseok.
- Csak gondolkodtam. Összesen 7-nek azt hiszem... - mondta a végét határozatlanul. - Jungkook! Felelsz vagy mersz?
- Merek! - mondta a legfiatalabb.
- Járj egy szexuális táncot! - Nam felállt majd zenét kért. A dal elkezdtével Namjoon elkezdett táncolni amit nem tudtam nevetés nélkül nézni.
- Seulgi! Felelsz vagy mersz? - kérdezte JungKookie miután végzett a feladatával.
- Felelek! - válaszoltam egyszerűen.

Még pár menetet játszottunk. A végén már mindenki megunta ezért a fele társaság szétszéledt.
Én leültem a kanapéra és ittam a limonádémat, mikor Taehyung megfogta csúklóm és óvatosan kirángatott a teraszra. Az italom fele a földön landolt.
- Taehyung miért hoztál ide?
- Csak beszélgetni akartam.
- És bent miért nem volt jó?
- Mert túl nagy a zaj!
- Igaz. - helyeseltem le hajtott fejjel.
Testemen két kart éreztem ami átölelt.
- Köszönöm!
- Mégis mit?
- Hogy vagy nekem!
Elpirultam mondta hallatán.
- Ígérem mindig melletted leszek! - mondta majd elengedett a gyengéd szorításából.

Már egy ideje beszélgethettünk mikor Tae egyre közelebb és közelebb hajolt hozzám. Ajkainkat pár centi választotta el. Egymást néztük majd Taehyung megcsókolt. Hevesen kapkodtunk egymás ajkai után amíg azt valaki meg nem állította.
Tae a földön feküdt. Én értetlenül néztem mi történt aztán Jimin ütni  kezdte Taehyungot. Beszaladtam segítségért...

Jimin szemszög

Az ablakhoz sétáltam kicsit kiszelőztetni. De a látvány ami fogadott arra nem számítottam. Seulgi és Taehyung csókoloznak. Akarva-akaratlanul is de újra beindult a dühöm. Ki rohantam hozzájuk majd Taehyungot ellöktem Seulgi elől. Mikor már a földön feküdt ütni kezdtem. Mikor már egész testét az én okozott sérülések fedték leálltam. Még utoljára rám mosolygott.
- Min mosolyogsz? - kérdeztem értetlenkedve.
- Ugye tudod, hogy most végleg el veszítetted őt?
Igaza van. Elvesztettem a világon a legfontosabb embert. A féltékenységem mindent elrontott.
Gondolat menetemet Seulgi és a többiek zavarták meg.
Mindenki oda sietett Taehyunghoz, majd bevitték a házba. Jin és Namjoon visszajöttek hozzám.
- Jobb ha most el mész!
- Már nem láttunk szívesen, sajnálom! - mondta Namjoon.
Bólintottam majd elhagytam a házat. Vele együtt a barátaim és a szerelmemet...

Remélem nélkülem boldog leszel...

HazugságWhere stories live. Discover now