- Ji-Jimin? - kérdeztem halkan. Felém kapta a fejét én pedig folytattam. - Miért kerülsz? Mi rosszat tettem? - kérdeztem lehajtott fejjel.
Nem válaszolt csak nézett. Már épp indultam volna ki a teremből mert már meguntam, hogy csak én próbálkozok, de Jimin megfogta karom és így megtorpantam.
- Nem tettél semmi rosszat! Itt mindennek én vagyok az okozója! - mondta, mélyen a szemembe nézve.
Most mi van? Tényleg nem értem ezt a srácot!
- Miért? - kérdeztem.
- Az most lényegtelen. De kérlek, kerülj el! - mondta, majd elindult a kijárat felé.
Nem hagyom, hogy elmenjen. Utána kiabáltam. Ami a szívemen az a számon.
- Park Jimin, szeretlek! - mondtam, majd sírni kezdtem.Jimin szemszög
"Park Jimin, szeretlek! " Hangzottak el újra szavai fejembe. Szeret engem,ahogy én is Őt. Nem érdekelve semmit oda szaladtam hozzá és magamhoz öleltem. Vékony derekát karjaimmal körbe fogtam. Sírt. Miattam. Legszívesebben én is ezt tenném.
- Én is téged, Kang Seulgi! - súgtam fülébe.
Elváltunk egymástól, majd megtörölte szemét.
- Akkor, miért kerültél?
- Mert nem érdemelsz meg egy magamfajta szörnyet! Nélkülem boldogabb lennél! - köszködtem könnyeimmel.
- Engem nem érdekel semmi csak is te! Én csak veled vagyok boldog! - mondta mosolyogva.
Istenem, de szeretem ezt a lányt!
Közel hajoltam hozzá. Már csak pár centi választott el minket mikor valaki benyitott.
- Csá, Chim! Csak nem megzavartam valamit? - kérdezte Yoongi.
Mindketten nagyon zavarban voltunk.
- Hyung? Mit keresel te itt? - kérdeztem meglepődötten.
- Csak érted jöttem. Már a srácokkal várunk rád már mióta. De ahogy láttom dolgod akadt. - mondta, majd Seulgi felé fordult. - Na és téged hogy hívnak?
- Seulgi! - mondta a lány lehajtott fejjel. - De én most megyek is, na sziasztok! - azzal ki is rohant a teremből.
- Szép lány! - jegyezte meg hyung.
- Igen, és Ő az enyém! Érted, hyung? - kérdeztem.
- No para, haver. Inkább Taehyungtól féltsd! - mondta nyugodtan.
- Ezt mégis, hogy érted?
- Pont olyan csajok az este mint Seulgi!
Huh? Tae nem nyúlhat hozzá, mint ahogy senki más sem!
- Na de, inkább gyere és menjünk a többiekhez! - mosolygott rám Yoongi.
Odasétáltunk a srácokhoz és egyből kérdezősködtek, hogy hol voltam eddig.
- Jajj képzeljétek, Jimin becsajozott! - nevetett fel Yoongi.
- Na ne szívas. Ki a szerencsés? - kérdezte Jungkook.
- Seulginak hívják. - mondta hyung.
- Hogy néz ki? - kérdezte Taehyung.
- Nagyon szép lány. Majd Jimin bemutatja, nem igaz? - nézett rám Suga.
- Légyszi, hyung! - kérlelt Kook.
- Jó, akkor majd holnap bemutatom! De szövegzzük le, Ő az enyém! - néztem a végén Taehyungra.
Talán mégsem jó öltet volt ez. Féltem, hogy Tae elveszi tőlem a szerelmemet.