- Hazakísérlek! - jelentette ki mosolyogva.
- Igazán nem szükséges. - mondtam zavaromban.
- Egy ilyen szép lány, mint te ne sétáljon egyedül a sötétben. Na gyere még a végén szétfagysz! - mondta aranyosan.
Belementem, mert hát miért ne. Beszélgettünk út közben, amit nagyon élveztem. Aranyos srác. Mikor a ház elé értünk, megölelt.
- Nyugi, ez csak egy baráti ölelés! - nevetett fel.
- Ja oké, hát akkor én most megyek. Szia, jó éjt! - köszöntem el és szaladtam is be a házba.
Elfogadnék egy ilyen legjobb barátot mint Tae. Mikor beértem a háza, letusoltam és meg vacsozáztam. Utána ledőltem az ágyra és gondolkodtam.
Hiányzik Jimin!
Sajnáltam, hogy most nem kísért haza. Remélem, holnap is találkozunk.
Nem sokkal később, be is aludtam.Másnap reggel keltem. Kivászorogtam a fürdőbe megnézni, milyen az állapotom. Szörnyű. A hajam úgy áll, mintha megrázta volna az áram. Az arcom meg elaludt. Nagyon komás fejem van. Megmostam az arcom és vissza mentem a szobámba. Elővettem telefonomat, megnézni az értesítéseket. Jimin írt.
" Szia, Seu! Van kedved találkozni ma? ☺️ "
De édes. Annyira szeretem.
" Szia! Persze, de mikor? 🙂 "
" Mondjuk, 20 perc múlva. Ott várlak! "
" Rendben. "
El is kezdtem készülődni fénysebesség gel. Pontosan 20 perc alatt el is készültem. Lementem az előszobába és épp húztam a cipőmet, mikor Jimin kopogott. Valószínűleg. Kinyitottam az ajtót és Ő állt ott egy csokor virággal a kezében. El mosolyogtam majd megöleltem.
- Gyönyörű vagy! Ezt itt... - nézett a virágra. - Neked hoztam!
- Nagyon édes vagy! Addig gyere be míg vízbe teszem őket! - mondtam miközben a szerelmemet néztem.
Ő csak bólintott és bejött. Én szuper gyorsan kerestem egy vázát és öntöttek bele vízet. Beletették a virágokat és mentem is vissza Jiminhez. Oda menten és felhúztam a cipőm és indultunk is.Kézen fogva sétálgattunk az utcákba és beszélgettünk. A parkhoz érve leültünk egy padra és dumcsiztunk tovább.
Egyszer csak valaki elénk ugrott. Majd szívrohamot kaptam. Rápillantotam, megijesztőre. Taehyung volt az.
- Sziasztok! Mi járatban itt? - kérdezte Tae.
- Épp randizunk, ha nem zavar... - mondta kicsit lekezelően Jimin.
- Jól van, nyugi van haver! És mi a program? - kérdezte.
- Meglepetés. - mondta Chim.
- Áhh, mindent értek. Hát akkor veletek tarthatók? Kérlek, szét unom az agyam! - könyörgött TaeTae nekünk.
- Nekem mindegy! - jelentettem ki.
- Nem! - vágta rá Jimin.
- Akkor én mentem is...
Elment. Kicsit bántam, hogy megbántottuk de igaza van Jiminnek, ez a Mi randink.