Mivel ma nincs suli ezért itt döglödök az ágyamban már vagy 1 órája. Egyszer csak hívnak. Feltápászkodok és meg nézem ki lehet az. Jimin. Hát ezt muszáj fel vennem.
- Szia! Ugye nem keltetelek fel? - kérdezte a még reggeli rekezes hangján.
- Nem, épp most keltem. - mondtam nevetve.
- Na szuper. Ráérsz ma?
Most elhív randizni? Tejóég!
- Persze!
- Be akarlak mutatni a srácknak, ha nem baj.
- Oh, oké. És hol találkozzunk?
- Suli előtt, 2- kor.
- Oké, akkor....majd látjuk egymást, szia! - jöttem zavarba a semmitől.
Egyből ki is nyomtam. Most komolyan már is be akar mutatni a haverjainak? Vajon miért? Aish, elkéne kezdenem készülödni.
Miután felvettem az adott szettet amit válaszottam, a fürdőbe csoszogtam, hogy kezdjek valamit a fejjemmel. Kis smink és kész. A hajamat lógva hagytam. De most kivételes alkalom miatt begöndörítettem. Sokszor volt már csak most először magamnak csinálom. Hát valljuk be nagyon béna vagyok. Hólyagosra égettem az ujjaimat plusz nem is lett túl szép. Na most már mindegy. Lementem kezelni a sebeim mikor rá pillantottam az órára. 1:28. Nem sokára el kéne indulnom. Felszaladtam a táskámért és indultam is a suli felé. Elég gyorsan oda értem mivel az óra 1:52-t mutatott.
Már vagy 10 perce itt állok mikor a hátám mögül nagy hangzavar hallok. Ijedtemben megfordultam és megláttam őket. Helyesek.
- Szia, Seulgi! - ölelt meg Jimin.
Meglepődtem tettén, de azért vissza öleltem amit a többiek mosollyal díjaztak. Kivéve egy.
- Bemutatom neked a haverjaimat! - nézett a fiúkra. - Mutatkozzatok be!
- Jungkook vagyok. - szólalt meg a fekete hajú srác.
- Én Seokjint de jobban szeretem, ha Jin-nek hívnak. Örülök a találkozásnak! - mosolygott rám Jin.
- Én Kim Namjoon vagyok. Hívj csak Namjoon-nak! - ő is rám mosolygott.
- Gondolom engem már ismersz! - nevetett fel Hoseok.
- Min Yoongi. De inkább hívj Sugának! - mondta lazán.
Most jött az akire már kiváncsi voltam ki.
- Kim Taehyung. De hívj csak Taehyungnak vagy ahogy akarsz! - mosolygott sármosan.
Miért olyan furcsa nekem ez a fiú?
- Hát akkor én is bemutatkozok. Kang Seulgi a nevem. A Barátaim Seu vagy Seulginak szoktak hívni, de úgy hívsz, ahogy akarsz! - vicsoritottan mindenkire. - Na és hova akartok menni?Taehyung szemszög
Mikor megpillantottam, tudtam, hogy Ő hozzám való. Gyönyörű kerek arca és szép hosszú göndör haja a mámor. Seulgi pont az én ideálom. Sose gondoltam volna, hogy lesz első látásra szerelem. De velem megtörtént. Mikor Jimin megölete össze szűkült a szívem a látványtól. Féltékeny voltam. Nem is kicsit. Meg kell szereznem ezt a lányt!