Capitolul 1.

209 13 0
                                    

"Aty-regina cumparaturilor" acest nume era distribuit in toata lumea .In spatele acestei porecle era o fata frumoasa ,bruneta si extrem de bogata care era singura mostenitoare a conglomeratului bunicii ei. Era sub o protectie exagerata si tocmai de aceea era izolata in Statele Unite fara vreo prietena...Tocmai de aceea isi irosea timpul cheltuind banii pe cumparaturi... asta pana cand..
~Convorbire telefonica~
-Bunico? A spus Aty .
-Oo Aty a mea.. ce faci? Cum esti? Te simti bine? Ai mancat?..A spus bunica ei pe un ton ingrijorator.
- Bunico.. ma simt bine.. nu te ingrijora am mancat.. dar cu ce ocazie suni?
-Ei bine vreau sa vi la mine.. vreau sa te vad..
- Bunico im sfarsit pot veni eu la tine.. .. multumesc bunico.. te iubesc.
- Aty.. si eu te iubesc.

Bunica Atinei si-a pierdut fica si ginerele intr-un accident de masina.. si Aty era singura ei nepoata si singura ruda care i-a mai ramas in viata... Si cum ea credea in superstitii.. stia ca e blestemata dupa calculele ei... Si credea ca din cauza ei i-a murit fica si ginerele.. Tocmai de aia isi tinea departe nepoata..

In drum spre bunica ei.. Observa o banda de moticiclisti care ii saboteaza masina.. soferul nervos trage pe dreapta si iese din masina
.
- Cheile, telefonul si bijuteriile si tot ce e scump.. pune in acest sac.. A zis unul dintre motociclisti..
- Biii--nn--ee... a zis soferul infricosat.
-Si cine-i fetiscana asta?? A zus batjociritor unul dim acea banda..
- E Aty-Regina cumparaturilor..
-Hai jos pisi...A luat-o capul bandei si a tarat-o afara din masina spunandu- la ureche..
- Daca vrei sa treiesti.. du'te si fa schimb cu hainele cu papusa mea.. a zis sarutand-o pe asa zisa papusa*
- Bine... A zis Aty spunand in soapta.. Majordonn. Kim..

Dupa cateva minute soferul disparuse , Si banda la fel .. iar Aty ramasese singura pe trotuat..
spunand..

- Nu am telefon.. nu stiu adresa bunicii, nu am bani.. ce sa fac??

Si dintr-o data aparea o masina albastra rostogolindu-se pe trotuat iar Aty vazand masina rostogolindu-se sare in tufis dand cu capul de stalp.. si deodata....


Nu am o exprimare deosebita.. sper sa va placa capitolul..😊☺

Mostenitoarea..[In curs de editare]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum