M-am culcat in salon..m-am trezit, am facut un dus cu apa calduta.
Am plecat in camera mea cea albastrie care imi aducea aminte de David..Apartamentul ăsta imi aduce aminte de David. Mi-am luat o pereche de blugi rupti albastrii, un maiou care avea imprimat pe el numele meu, si papucii mei roz..
Maine este ziua mea de nastere. Nu sunt foarte fericita, pentru ca Lidia si Cristian si David nu vor fi langa mine.Iar Andrea si Alin vad ca nu-si bat capul ca vine ziua mea. Stau pe canapeaua neagra din salon care e foarte confortabila, si se uita la un film horror...Sunt foarte trista..
Initial voiam sa merg pana la magazin sa-mi iau ceva dulciuri care sa ma indulceasca.Insa am renuntat la ideea. Voiam un tort, insa si asta este neadecvat dietei mele.
Pana la urma neavand ce face..am tras un pui de somn si am visat..
"Eram intr-o camera rotunda fara usa si asa de pustie , mai nou era neagra .. Eram trista in acea camera neagra.. Tocmai de aceea am inceput sa tip, sa urlu in plansete dar in mine...Insa acel urlet din mine se oprise cand am zarit o lumina in acea camera rotunda..! "
Cu asta m-am trezit, si mi-am dat seama ca am dormit doua ore. Era deja ora 15:00..Iar eu tot plictisita eram..Decat sa stau toata ziua in camera mea, am decis sa merg in salon sa mai discut cu Andrea si Alin.
Luandu-mi papucii roz, am facut pasi repezi catre salon, insa acolo ma astepta o surpriza.. Andrea si Alin faceau curatenie..Wow,ei rar dar foarte rar cand fac curat fara mine.. Mereu ma cheama..
Poate vor ca eu sa nu fac curat maine..Ca e ziua mea de nastere, poate si-au amintit si vor sa ma surprinda desi nu prea cred.
-Buna! Trebuia sa ma treziti! Am spus venind catre ei.
-Cum sa te trezim? Ai nevoie de energie pentru noul client..A continuat Andrea
-Ce client? Am intrebat confuza.
-Hello, noul client cate va veni peste doua ore..
-Poftim ?..
Incredibil! Ea face curat pentru noul client si , eu chiar de ziua mea voi lucra..Deci mai rau de atat nu se putea..
-Exact...Acum du-te pe canapea ca sa pot face curat si tu sa nu obosesti.A continuat Andrea .
-Bine! Am zis trista lasandu-mi papucii pe parchet si urcand oe canapeaua neagra langa Alin..
***
Andrea a facut curat luna si bec in toata casa..Au trecut deja acele doua ore iar clientul nu veni..
- Andrea ! Unde e clientul? Am intrebat'o pe Andrea care statea langa mine pe canapea..
-A spus ca va intarzia..!Nu te ingrijora.
-Bine.!
Chiar nu inteleg nimic. Cateva ore ma despart de aniversarea mea, iar Andrea si Alin stau pe canapea fara sa-si bata capul ca vine ziua nea de nastere..Dar asta nu e de ajuns de rau, va mai veni si-un client surpriza cu care sa lucrez..
***
Era deja ora 21:00 iar clientul nu veni, eu ingrijorata o intreb iar pe Andrea
-Andrea, clientul ăsta sta pe luna de intarzie atat?
- A spus ca va veni maine, are ceva de facut..
-Bine !Ma duc sa ma culc..!Am zis ridicandu-ma de pe canapea si plecand in camera mea mai trista ca oricand.
-Bine !!
Deci parca nu-i recunosc ...ei sunt prietenii mei, familia mea. Si au uitat de mine. Nu pot sa cred . Mi-e dor de David , foarte..Si de Lidia si de Cristian, de tot., de bunica..Imi e dor de tot.. Plangand mi-a venit in minte ca poate ei imi fac surpriza chiar acum, asa ca eu pe furis merg sa vad ce fac. Insa ei stateau fix cum i-am lasat eu..Sunt dezamagita de ei.
CITEȘTI
Mostenitoarea..[In curs de editare]
AdventureSa ai totul nu inseamna fericire. Atina isi pierde parintii intr-un accident de masina inca de copil, iar acuma este singura mostenitoare al conglomeratului bunicii ei. Sub protectia exagerata a bunicii ei, ea a trait in Stetele Unite sub numele...