Capitolul 23

31 4 0
                                    


- Ce e ?? A intrebat Andrea dar vazand ce tocmai s-a intanplat spune...Ce mai e si asta??

- A avut loc o crima la firma noastra?? Si ce??  Noi suntem principalii vinovati?? Dar noi eram im casa ...Nu a iesit niciunul dintre noi..A zis Alin..

- Dar pe camere cum de apar fetele noastre??? A intrebat Andrea.

- Trebuie sa fie o inscenare...Nu inteleg absolut nimic..Am strigat nervoasa si in acelasi timp trista..

- Hai sa mergen sa clarificam lucrurile..A zis Lidia..

- Nu putem..Deoarece totul este contra noastra..Nimeni si nimic nu o sa ne creada..A zis Cristian..

Deci incredibil..Totul era bine si asa peste noapte are loc o crima in firma noastra...Noi clar nu avem nimic de a face cu aceasta crima... Eram acasa toata noaptea si toata ziua ieri..Deci cineva vrea sa ne   faca sa picam jos...Sigur cuiva nu-i place  ca avem de gand sa ne deschidem afacerea..Sigur nu e  o coincidenta.

- Pe bune chiar nu inteleg..a intrerupt tacerea Andrea.

-  O sa merg eu si o sa dau interviu...O sa merg si am sa le spun tit adevarul... Am zis sigura pe mine.

- Dar nu poti singura...Sa mergem toti..A zis Robert.

- Nu..Voi stati acasa..Merg singura..cine stie ce ar inventa cand ar vedea toata gasca iesind din casa... Am zis..

- Bine dar ai grija..A zis Lidia..


M-am imbracat si am pornit sa merg  la firma desigur sa le explic totul..Sa ma cert cu ei.

Cand am ajuns toti reporteri au sarit pe mine..punand tot feluri de intrebaru precum " De ce ati  ucit adolescenta de numai 16 ani..? "

" De ce nu recunoasceti crima?"

" Sunteti constienta  de cele intamplate?"

" De ce va ascundeti?"

" Credeti ca  o sa scapati?".

Sincer credeam ca innebunesc acolo..Ce intrebari sunt astea? Sunt nevinovata..Vroiam sa-mi pastrez calmul si sa tac pana ajung  in firma dar nu puteam..

-Aveti vreo dovada concreta  ca noi am ucis adolescenta? Am intrebat furioasa..

-  Nu ati vazut  stirile de dimineata? Ati fost inregistrate pe camerele de supraveghere... Am zis un reporter.

-Camerele de supraveghere pot fi editate .....Si de ce am vrea noi sa ucidem pe cineva? Hm??

- Asta ar trebui sa va intrebam noi... A zis un alt reporter.

-Cum puteti spune asa ceva? Noi nu a putea ucide..Am avut de atatea ori probleme ..Puteam ucide atunci nu acum.....

-Poate  doar acum vi s-a  deschis dorinta de a  ucide..

-Deci asta e parerea voastra..Bine ..Credeti ce vreti..Dar noi 6 peste numai o saptamana vom veni cu dovezi clare..o sa cautam adevaratul vinovat si toti o sa aveti de suferit..ttooootiiii...O sa va facem sa platiti cu vârf si  indesat..O sa fiti concediati de a mai fi reporteri..Si o sa va dam in judecata... ....Am zis foarte furioasa plecand acasa..nu mai aveam niciun chef sa merg la acea firma...

Ajunsa acasa toti au sarit pe mine spunand..

- Ai innebunit cum facem  rost de dovezi??  A intrebat Lidia.

- Trebuie sa le dovedim..Ce era sa zic?  Oricum nu avem ceva sa ne apara.. Am zis..

-  Am putea cere ajutorul cuiva..A zis Andrea.

- Da..Dar al cui? Cine ar vrea sa ne ajute? A zis Cristian

- Robert...Tu mai tii legatura cu...



😍😍Sper sa va placa acest capitol..Si va multumesc din toata inima ca imi cititi povestirea..😍😍












Mostenitoarea..[In curs de editare]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum