La ora 15:00 dupa amiaza am terminat cu fotografierea,asa ca am inceput sa ne hidratam parul etc..Dupa ce am venit de la salonul de infrumutesare, ne-am pus la somn deoarece ne astepta o zi lunga dimineata..
Dimineata m-am trezit obosita rau, dormitorul de obicei e confortabil dar de data aceasta avea un disconfort de neimaginat..
Fara sa stau pe ganduri , am sarit din patul acela cu disconfort ca arsa..Luandu-mi papucii mei de casa cu fundite si pasind incetisor catre baie .Cand m-am zarit in oglinda fermecata de imaginea pe care mi-am oferit-o , am luat repede peria mea cu care ma pieptan zi de zi..Si transform parul meu zbuciumat intr-unul fermecator..
Dupa ce mi-am rezolvat problema cu parul, am pasit incetisor in salon, unde ii zaresc pe ceilalti stand pe canapeaua plina de amintiri si gata de pornire..Cand mi-am dat seama ca sunt singura in intarziere, am plecat repejor in camera mea, aruncand papucii incotro apuc, si luand la intamplare o camasa si niste blugi.
Dupa ce m-am imbracat, iesind din camera mea ii vad pe ceilalti uitandu-se la mine cu fata aia de " Ai ceva pe fata"..Iar eu ca de obicei , retardata ii intreb.
- Am ceva pe fata??
-Nu..Dar ai ceva sub cămasă.. A zis David amuzandu-se pe seama mea ,ceea ce ma stanjeni-se.
Cand m-am uitat la camasa mea..Era sa lesin de ras.Aveam camasa alba si sutien negru, nu pot sa cred cat dusa pot fi..Acum sigur Irina o sa ne astepte enorm.. Si iarasi va trebui sa ma simt stanjenita, pana la urma din cauza mea vom intarzia..
Repede am plecat in camera mea dezordonata, si mi-am luat sutienul de aceeasi culoare cu camasa..Mi'am mai luat si niste stilette de culoarea alba , si am iesit din casa ..Afara era o vreme mai naspa, era innorat ceea ce ne ruina dispozitia..
Mergand cu asa zisul nostru sofer David, m-au luat sentimentele mele pentru David si m-au adus la realitate
.El o place Irina, fotomedala internationala foarte frumoasa, mai frumoasa de cat mine de 1000 de ori, iar Irina la fel..il place ceea ce ma dezavantajeaza pe mine..Daca ei se plac reciproc , atunci eu nu am nicio sansa sa-l cuceresc..Nu inteleg soarta asta..De ce eram nevoita sa ma indragostesc eu de David? Am trecut foarte greu de tradarea din partea luo Robert, iar acum asta? Dupa aceasta prezentare de moda , o sa-mi dau frău sentimentelor mele in camera mea pustie, poate pare o camera colorata si vesela de la o mie km insa in spatele acestor culori vesele se ascunde o camera pustie, care mi-a ascultat toate idioteniile , care se innegra la fiecare suferinta adaugata.Sunt un fel de povara pentru camera mea..Stiu pare ciudat ceea ce spun, dar pentru mine camera asta este ceva mai mult decat o camera normala..Gandurile mele negative sunt întrerupte de catre Andrea.-Nu cobori?..
-Ba da,cobor de indata.Am zis iesind din masina.
Cand am privit spre intrare , o vad pe Irina intr-o rochie argintie defapt rochia aceea este creata de catre noi, si Andrea trebuia sa o prezinte la prezentarea de moda care va avea loc peste doua ore..Nu inteleg de ce Irina o poarta..
Cand am urcat acele scari care duceau la Irina, observ ca Irina ne face cu mana ca sa intram in camera pregatitoare..Eu si Andrea am intrat si am vazut ca rochiile facute de noi lipsesc..In ce sa ne schimbam atunci? Nu inteleg nimic..Intai o vad pe Irina in rochia care avea sa fie purtata de catre Andrea, si acum Irina ne trimite sa ne schimbam dar rochiile lipsesc..Andrea nervoasa pe situatia delicata care ne-a fost destinata, s-a dus la Irina sa-i cere cateva explicatii..
Eu asteptand-o pe Andrea si uitandu-ma in acelasi timp in oglinda analizandu-mi fata cu un zambet fals care ascunde mii de cicatrici pe care nici Andrea nu le stie.Cred ca e mai bine sa tac deocamdata, Andrea e fericita cu Alin, nu vreau sa o impovarez cu problemele mele.
Asteptatul meu a luat sfarsit odata cu venirea Andreei cu o fata rosie care spunea" Urasc pe cineva"..
-Atina, am fost pacalite de idolul tau perfect..A zis Andrea rosie la fata si enervata le maxim..
Eu sincer am ramas confuza, cum am fost pacalite? Si de ce? De catre cine? Care idolul meu?
Am incercat sa detaliez unele lucruri..Sper ca am facut-o corect😍
CITEȘTI
Mostenitoarea..[In curs de editare]
AdventureSa ai totul nu inseamna fericire. Atina isi pierde parintii intr-un accident de masina inca de copil, iar acuma este singura mostenitoare al conglomeratului bunicii ei. Sub protectia exagerata a bunicii ei, ea a trait in Stetele Unite sub numele...