Stand treaza toata noaptea , mi-am amintit absolut tot..Iar dimineata am ajuns la o concluzie...Adica vreau sa renunt la a fi mostenitoare, fiindca asta aduce probleme..Lidia nu are nicio vina..si nu merita sa sufere..eu sunt vinovata fiindca nu am vazut ca Lidia sufera...S-a comportat asa urat dim cauza urei..o Inteleg.
- Neata...Am zis mergand la masa.
- Neata , au zis restul.
Imediat ce am mancat , am spus.
- Va rog fiti atenti..deoarece am ceva foarte important de zis..Foarte important.
- Ce e Aty..? A zis bunica .
- Ei bine..Bunico vreau sa ma dezmostenesti..nu vreau sa mostenesc aia cu conglomerat.. nu vreau bunico..Vreu ca Lidia sa fie mostenitoarea.Pentru ca eu vreau sa fiu libera sa merg la munca, sa fiu cu prietena mea cea ma buna, sa experimentez dragoste..vreau toate astea nu mai vreau sa traiesc asa cum am trait inainte de accident..Iarta-ma bunico.. Vreau doar sa mostenesc ceea ce era a parintilor mei..Adica bogatia..
-Aty..Esti sigura ? A intrebat bunica.
- Da..
- Bine..atunci..Lidia esti mostenitoarea..Iar Aty..Nu vreau sa pleci de aici..Vreau sa locuiesti cu mime aici .
- Bunico nu plec nicaieri voi sta aici in continuare..- Aty? A spus Lidia..
-Da Lidia.
- Ti-an facut rau eu si mama de ce esti asa buna cu noi? Aa si mersi pentru ca ai renuntat la mostenire.
- Am facut-o pentru mine..Si nu am vrut sa fii discriminata..Deci nu-mi multumi..Apropo tu il placi pe Robert? Am zis imediat ce am ramas singure .
- Mai degraba l-am placut.😂😂 A zis razand Lidia.
- Ce bine..pentru ca acum eu m-am indragostit de el..😊Dupa cateva saptamani , cand totul deja a revenit la normal , amintirile mele , familia, Lidia, totul.. Am dat o petrecere defapt era o surpriza..Din partea mea , Andreei si a Lidiei..Eu cu Lidia ne-am imprietenit si eram un fel de trio bff..Ne intelegeam super..De asta am organizat o petrecere ..Pentru a sarbatorii faptul ca ne-am reîntregit...
Petrecerea avea loc in casa noastra asa zisa palat...Eu m-am ocupat de decorarea, Lidia de mancare ,bautura ....Iar Andrea a fost cea care ii tinea departe pe bunica majordom, etc.
Cand am terminat absolut totul.. ne lipseau sarbatoritii..Asa ca am decis sa mergem dupa ei.. Ca fiind o surpriza.. Andrea a mers dupa Alin, si majordom Kim... Lidia dupa bunica si mama ei..Iar eu dupa Robert si Sara..Nu i-am vazut deja dedemult..
Imdiat ce am intrat in casă, m-am emotionat foarte tare ..Cand l'am zarit pe Robert inima mea a inceput sa bata incat mai era putin si imi spargea plamanii..
- Buna,!
-Ce te aduce aici Aty? A intrebat Sara.
- Trebuie sa veniti la noi..Deoarece avem ceva important sa va aratam..Am zis in graba sa evit contactul cu Robert..
- Sara du-te in masina...a zis Robert..
- Bine...- Aty..Hai sa vorbim despre noi..
- Acum? Nu cred ca avem timp..Am zis balbaindu-ma.
- Nu.. Hai sa vorbim acum...M-am enervaf ..Adica il iubesc..Si ma simt stanjenita..Acest sentiment il simt pt prima oara im viata mea..
- Ce vrei?? Cu ce vrei sa incepemm?? Am zis tare .
- Eu te iubesc si cred ca sti asta..Tu sinti ceva pentru mine ??Sper sa va placa acest capitol...😍
CITEȘTI
Mostenitoarea..[In curs de editare]
PertualanganSa ai totul nu inseamna fericire. Atina isi pierde parintii intr-un accident de masina inca de copil, iar acuma este singura mostenitoare al conglomeratului bunicii ei. Sub protectia exagerata a bunicii ei, ea a trait in Stetele Unite sub numele...