Capitolul 35

18 2 0
                                    

Cand aud ca cineva a intrat in camera  mea..ma intorc si'l vad pe..... David..

Cand il vad raman gura cascata..Adica ce cauta aici? Mai ales la ora asta..

- Ce faci aici??? Am intrebat confuza.

-Ce sa caut..Am venit sa te vad..pe tine si pe ceilalti..A zis David..

Nu stiu de ce..Dar cand l-am vazaut parca inima mea era mai linistita..El imi umple acel gol care l-a facut  plecarea Lidiei ..Parca incep sa ma indragostesc de el..Ciudat..

-Si unde ai fost in tot acest timp? Am intrebat..

- Am fost plecat sa rezolv cate ceva..Tu cum mai esti? Am auzit ca suferi din cauza plecarii Lidiei..A zis David asezandu-se langa mine.

-Da..Am plans foarte mult..Zicand asta m-a rapus plansul insa David m-a luat de mana  si m-a imbratisat..

El e asa de cald..Il vreau..Nu pot sa cred ca m'am indragostit...Eu chiar il iubesc..Cand m-a inbratisat am simtit ceva puternic in mine..Ceva ciudat care prin cuvinte ar putea fi exprimat astfel " Nu pot sa traiesc fara tine"

Nu inteleg de ce doar acum mi-am dag seama asta..De ce acum il vreau langa mine? De ce doar acum? Oare are ceva special? Oare simte si el ceva pentru mine? Oare de aia?

-Gata nu mai plange...A continuat David..Mangaiandu-ma..

Dupa ce m'a consolat a plecat in salon  deoarece dormea la noi..

Dimineata Andrea ma trezi zicand..

-Hai trezeste-te..trebuie sa mergem la firma avem de facut ceva schite si sa clarificam lucrurile,nu mai putem lucra de acasa de data aceasta..Trebuie sa semnam si ceva contract cu Irina Welson..Haidee.. A zis Andrea.

-Ce  contract?? Cine e Irina Wels..nu stiu cum?? Ma zis somnoroasa..

-Mutulico ..Irina Welson e un model popular care ne-ar putea ajuta sa progresam..Si  azi dimineata am primit  un telefon cum ca vrea sa ne cunoasca..Haiii....A continuat Andrea..

-Ce??  Irina?? A spus ea asta??? Am strigat sarind din pat ca arsa...

-Daa....Hai imbracate.A zis Andrea iesind din camera.

Ce ma fac??  De cand eram mica imi doream sa o intalnesc pe Irina..Desi mi'am pierdut memoria..Desi am fost rapita, Desi am fost inselata ,desi am fost parasita..Dorinta de a o intalni pe Irina Welsom si de a-i face haine nu s-a stins. Iar eu nu am nicio tinuta extravaganta..Offf.Ce ma fac?

Am plecat repejor in baie sa fac   un dus..Mi'am spalat dintii..si am cautat ceva haine in dulap dar nu am gasit nimic wow..Dar mi'am amintit de rochia roz mulata si foarte draguta care e la moda..Cu care am fost la prima mea intalnire.. Dar nu mai vreau sa-mu amintesc de Robert..Asa ca am luat rochia si am aruncat-o..Am luat o rochie neagra mulata si frumoasa cu niste stilette rosii si un sacou de aceeasi nuanta..

Andrea dupa aceea m-a machiat,  mi-a aranjat parul ...Si am plecat la firma cu soferul nostru personal pe care l-am angajat chiar azj..

Eu , Andrea, Cristian si Alin am pornit la firma..Iar acel asa zis sofer era David..Cand am ajuns la firma, aveam  niste emotii de nu stiam pe ce planeta traiesc ...Cand am vazut-o intr-o rochie lunga de culoarea visinie imi venea sa sar de bucurie ca un un copil mic  de 9 ani.

Irina cand m-a vazut, a venit spre noi spunand..

- Buna!! .

-Buna Irina Welson.Am spus masurandu-mi cuvintele..Si ceilalti au salutat-o..Dupa care am pus o intrebare mai ciudata  de felul ei..

-Si Irina cum de te-ai decis sa ne vezi?

-Atina..Imi place munca voastra..Insa acesta nu este singurul motiv..Vreau ca tu si Andrea si Lidia sa fiti modele mele..Mi'am deschis o mica afacere care progreseaza repede..Si eu ca si modelele mele v'am ales pe voi..A zis Irina..

Deci m-a uimit..Vrea sa fiu modelul ei..? Woow sunt mega fericita..Un vis  de-al meu a devenit realitate..Dar partea urata e ca Lidia nu e aici..Si eu nu am vorbit cu ea..Nu pot sa plang acum , sunt prea fericita..Vorba aia " Dupa râs vind plâns"..

-Dar Irina, Lidia nu poate, e plecata in strainatate.A zis Andrea ,in timp ce  baietii stateau si se uita cum discutam..Insa David ramasese afara ca sa parcheze masina..

- Atunci doar voi doua ..Ati dori sa fiti modelele mele? Ne-a intrebat   Irina...Iar eu ca proasta spun repede..

- Desigur..Cu mare placere..

In timp ce eu ii  raspundeam la Irina apare David..Iar Irina ramane gura cascata uitandu-se la el..Iar David la fel..De uitau unul la altul cu niste ochi..de " proaspati indragostiti"..

Insa Cristian intervine si spune..

- Va cunoasteti? ..Iar Irina raspunde..

- ......

Sper sa va placa acest capitol..Sincer va multumesc ca imi cititi povestirea..Desi nu credeam ca voi ajunge la 400 de cititori..Va multumesc..😍😍😍




Mostenitoarea..[In curs de editare]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum