Capitolul 8

56 6 0
                                    

- Erai o persoana si esti , buna innebunita dupa cumparaturi si foarte izolata... Sti cat a trebuit sa lupt sa-ti castig incredera? A zis Andrea zambind amindindu-si cate ceva.. In timp ce eu si Robert ne uitam la ea indelung.
  - Asa eram? Dar tot nu inteleg ceva.. Daca Robert stie cum e Lidia si Lidia stie ca Robert stie totul despre ea ...De ce sta pe langa Robert nu-i e rusine?
-  Of Aty, Lidia nu e asa cum pare.. desi stie ca Robert stie ea vrea sa-i castige increderea. ..dar cel mai important scop al ei e sa iti ia locul dar n-o vom lasa..de ce? Pentru ca deja ne-a ruinat destul viata..Pe mine m-a facut de ras ,m-a facut sa-mi tradez prietena si pe Aty a facut-o amnezica..
  -Stai ce? Dar defapt ,...bun inteleg partea ca m-a furat  dar cum am ajuns amnezica daca ea nu m-a lovit..
  - Pe asta nu o stiu...
  -Dar de ce m-a furat cand ea are bani? Doar e bogata..
  - Si sefii au sefii lor...
  - Deci ea m-a furat pentru ca asa zicea seful sau sefa ei nu?
-Da..
- Bunica mea unde e?
-Acasa.. deocamdata  nu te du la ea. Nu-ti amintesti nimic.. vor crede ca esti escroaca ... O sa-i explic majordomului Kim treaba si va veni si te va lua ok?
  - Dar nu acum..
  -Nu.. nu..
  -Apropo numele mei, data nasterii ?
  -Te cheama Atina  Lookwod ,si implinesti 20 de ani in  3 august ..
-  Mersi.. si Apropo din cate imi intesc despre tine, eram foate bune prietene si erai prima mea prietena cu adevarat..Dar de ce o tineam ascunsa? Prietenia?
  -Aty..defapt Atina bunica ta crede in superstitii si  parintii tai au murit intr-un accident pentru asta ea se invinovateste asa ca a decis sa te tina departe de ea ca nu cumva sa ti se intanple ceva.. Ea te iubeste cu adevarat..
  - Aa..Dar de ce  aveam scrisa pe lenjeria intima " Aty"?
  - Aty, Aty, Aty-Regina Cumparaturilor..Nu-ti aduci aminte de asta, ? In lumea internautilor tu erai celebra fiindca ai un ochi special pentru a alege haine ...
  -Wowow...Stai Alin..Un baiat chipes a venit la magazin si  mi'a spus ca seman cu o fata regina cumparaturilot , mi-a cerut numarul de telefon si..dar  Robert ma intrerupt.
  - Nu-mi spunr ca i-ai dat???
- Da i-am dat... De ce?
  - Nu ai voie...Eu sunt singurul care trebuie sa am nunarul tau..
  -Robert las-o.. e destul de confuza acum.. a zis Andrea..
  - Andrea pot locui cu tine ?
- E periculos. A zis  Robert
  -Nu conteaza vreau sa stau cu cea mai buna prietena mea.
-Bine.. Robert du-te si adu-i hainele etc.. i-a ordonat Andrea lui Robert.
  - Bine.. a zis trist Robert.

  Dupa toata conversatia asta m-au luat durerile de cap..  Insa faptul ca o sa locuiesc cu cea mai buna prietena mea ma linisteste...

   Imediat ce mi-a adus Robert lucrurile am inceput sa despachetez , si am stat pana noapte tarziu discutand si razand.. mi-a povestit foarte multe lucruri ce faceam noi deobicei impreuna.. Dar un sms ne intrerupe ...

   "Buna...Sunt Alin sper ca nu m-ai uitat, asa repede..."

- Atina, cine e Alin?
-Ti-am spus,baiatul chipes care a venit la magazin si mi'a spus ca seman cu ea ...am zis razand..
  -Se pare ca cineva e indragostit de Atina mea ..A spus-i asa de haios Andrea
  -Da.. Îhă..Cine ar fi indragostit de cineva ca mine?
- Toti baietii  au fost indragistiti de tine inainte de accident
-Deci toata lumea stie ca am murit?
-Da.. eu stiam de la inceput ca traiesti deoarece am vazut cum s-a petrecut accidentul..
- Cum s-a petrecut? Am intrebat curioasa.

Va multumesc ca imi cititi povestirea.. Pe zi ce trece cresc cititorii..Chiar va  multumesc..😙😍😍

 
 

Mostenitoarea..[In curs de editare]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum