Capitolul 43

15 2 0
                                    

-Si? Ce ati patiti de  stati toata ziua pe canapea?

-Pai  la ce veste am primit, aveam nevoie de-un moment de reculegere.A continuat Cristian..Ceea ce ma puse pe ganduri, fiindca nu se refera la vestea care include plecarea lui, ci trebuie sa fie o alta veste sfasietoare, nu stiu daca pot face fata unui alt obstacol.

-Ce veste? Am intrebat simtind cum vine un  vartej inspre mine.

-E o veste mai ciudata sa zicem asa.A continuat Andrea concetrandu-se la mancarea care era asezata perfect  pe masa din bucatarie.

-Care veste? Am intrebat din nou..

-Este una  mai rea. A continuat Alin si el concetrat pe mancare, ceea ce ma scoate din sarite. Eu fiind singura care nu stie  asa zisa vestea rea si ei desi stiind asta vorbesc sec ocolind raspunsul dupa care tanjesc.Enervandu'ma am dat cu palma in masa maronie, iar ceilalti au ramas mut uitandu-se la mine , inclusiv David.

-Mai aveti vre-un chef de a trage  de timp?? Am tipat..

-Nu..Au raspuns ceilalti in cor.

-Atunci ziceti-mi  odata acea veste ca deja ma scoateti din sarite. Am tipat la ei ridicandu-ma de la masa  .

-Ei bine vestea este faptul ca.....In timp ce eu eram ochi  si urechi la ceea ce avea sa spuna  Andrea, David o intrerupe ridicandu-se  de la masa spunand.

-Am terminat de mancat, acum o sa plec,scuzati-ma de deranj  ....Luandu-si   geaca a iesit iute din  casa inchinzand usa puternic.

Asta m-a dezorientat, adica pe bune nu sunt chiar asa de proasta ca sa nu-mi dau seama ca a plecat din cauza mea..Sunt eu intr-o perioada mai proasta din cauza   problemelor de zi cu zi care se ivesc de oriunde  , insa nu sunt dusă.

-Ce are?? Am intrebat facand pe nestiutoarea dar defapt eu sunt constienta de purul adevar

-Cred ca s-a simtit vinovat..A raspuns Alin  stand cu mancarea in mana.

-De ce vinovat?? Am intrebat confuza la maxim.

-Va pleca maine dimineata la 3 in Mexic, fiindca acolo a plecat acum Irina.Si de asta  nu vroia sa dea ochii cu tine cand vei afla asta. Cuvintele Andreei   mi'au injunghiar inima pentru a mia  oara.

-Pe bune? Ma bucur pentru ei.Am continuat facand pe puternica.

-Nu te preface ca nu-ti pasa , stim foarte bine prin ce treci,dar decat sa iti facem mai mult rau cu consolidarea noastra , mai bine tacem. A zis Andrea.

- Nu mai pot..Am zis rapunsa de un plans haotic.Insa Andrea si ceilalti au inceput sa ma consolideze insa la cat de ranita sunt nu mai are niciun efect  consolidarea.

Dupa plansul acela in bucatarie care a durat vreo 20 de minute. Am facut pasi catre camera mea curata luna si bec si m-am pus in pat recapituland toate suferintele si incercand sa ma scap de depresia ce  vrea sa puna mana pe mine.

" Am fost izolata de catre bunica mea ( Dumnezeu s-o odihneasca in pace) departe de ea, fara a cumoaste intr-adevar cuvantul *prietenie*  ,*familie* si multe altele.Dupa care venind catre bunica mea, dau de o mafie care ma fura si o masina da peste mine  care imi produce o amnezie .Dupa care il intalnesc pe Robert si toata povestea aia mega lunga. Cand imi revine memoria  si  toate lucrurile se linistesc bunica mea pleaca de pe acest pamat, ceea ce m-a facut sa sufar enorm.Cand in sfarsit toate  revin , si eu deja ma obisnuiesc cu  moartea bunicii, suntem invinovatiti de o crima...Dupa care am rezolvat  cazul acesta, pornim la o  nunta unde sunt inselata * un nou capitol de suferinta* de catre Robert. Dupa suferinta aia a urmat un lant trofic.Si asa mai  departe..Ceea ma poate scoate din aceasta stare sunt eu.Eu trebuie sa ma incurajez, eu trebuie sa recunosc situatia si sa accept .De acum inainte   spun STOP suferintei.Nu o sa accept distrugerea mea.O sa lupt pana cand  de abea ma voi  ridica.

Acum am prins un curaj  extraordinar, sper sa nu ma abandoneze.

Dupa toata recapitularea aceea, am adormit .

Dimineata cand ma trezesc,parca multe suferinte dispar.Parca sentimentele mele s-au racit pentru David desi e ciudat, asta simt.

Dupa ce mi-am luat papucii mei roz, am mers la baie dar din greseala aud o conversatie dintre Alin, Cristian si  Andrea.....
....



Nu poot sa creed....Amm ajuns la 800 cititori..Wowow.Va nultumesc..Va iubesc, mi-ati indeplinit visul.😍😍😍

Ma bucur enoorm ca va place povestirea mea.Daca cineva mi-ar fi spus in trecut ca o sa am 800 de cititori, i-as fi spus ca e nebun..😍😍😍

Pup😘








Mostenitoarea..[In curs de editare]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum