Capitolul 48 ( Penultimul )

23 2 2
                                    

Dupa aceea ne-am pus pe noua noastra canapea si ne-am uitat la seriale..Sincer eu am adormit pe canapea uitandu-ma la seriale la cat de obosita eram.

Dimineata cand ma trezesc pe canapea  , ii vad pe  Alin si Andrea  cu un tort  de ciocolata in  forma de inima , cantandu-mi " La multi ani." Eu confuza  le intrerup.

-Cu ce ocazie?

-Cu ocazia aniversarii  tale!   Au raspuns in cor.

- Ziua mea de nastere este poimaine..Am  raspuns razand..

-Pe bune? A intrebat Alim tinand tortul.

-Pacat de tort! Mai bine il mancam acum..Am zis  razand , luand tortul si ducandul pe masa ca sa-l mancam.

Tortul era foarte delicios. Simcer e pe placul meu..Desi nu e ziua mea de nastere,  nu-mi vine sa cred ca au facut o astfel de boacama...Pana la urma sunt prietenii mei.

Dupa acea bunatate buna de tort, am plecat sa fac un dus rapid, si sa imi iau ceva haine  curate pe mine.

Mi-am luat o bluza confortabila alba si niste trenigi gri si ei tot confortabili..Combinate cu niste papuci roz.

  Insa in timp ce eu randeam de papucii mei, aud o sonerie care ma zgarie la ureche..

Cand fac pasi repezi sa deschid fiindca ceilalti habar nu am ce fac... il vad pe Robert cu un buchet de trandafiri  rosii stand acolo  uitandu-se la mine..Eu sincer m-am speriat cand l-am vazut, credeam ca na va strange de gat si etc..

Frica  se vedea si de la o mie de kilometri..

-Intra ! Am spus mega speriata.

-Buna! ..A spus intrand in casa..

-Buna!.

-Nu te teme ! Mi-am revenit complet ! Nu am sa-ti fac niciun rau. Am venit sa-mi cer iertare si sa-ti multumesc. Cand am auzit aceste cuvinte, pur si simplu am simtit cum  bucuria  ma predomina.

-Ti-ai revenit? Ma bucurr! Hai stai jos..Am zis aratand spre  canapeaua din salon.

-Desigur..

-Si cum mai esti? M-a intrebat Robert

-Binisor! Astea-s pentru mine ? Am intrebat uitandu-ma la buchetul.

- A da..Scuze.

- E foarte frumos..! Tu cum o mai duci? Am intrebat in timp ce   duceam buchetul im bucatarie..

- Nu o duc foarte bine. Dar de acum sper sa o duc bine..

-Asa sa faci..Imi place faptul ca gandesti pozitiv..

- Vaii..! A exclamat Robert.

-Doresti un ceai?

-Nu..Acum o sa plec. Am venit doar  sa-mi cer iertare pentru toate problemele pe care ti le-am provocat.Si sa-ti multumesc  pentru sprijinul pe care mi l-ai oferit..Esti cea mai buna..

-Nu trebuie sa-ti ceri iertare ..! Te inteleg

-Exact.! Nu  eram eu cel sanatos.

-Te inteleg..Dar mai stai.

- Am treaba..Pa..

A spus iesind din apartament.

Andrea auzi ca vorbean cu cineva, si a ieist din camera..

-Cu cine ai discutat? M-a intrebat Andrea stant pe usa  care ducea la camera ei.

- A venit Robert pe la noi !S-a vindecat complet.

-Si de ce nu m-ai chemat? E fratele meu pana la urma..A intrebat nervoasa Andrea

- Nu aveam cand, a venit si-a cerut iertare,   mi-a multumit de sprijinul pe care i l-am  oferit , mi-a adus un  buchet de trandafiri si a  plecat .

- Aa..A spus Andrea intrand din nou in camera ei.

Eu dupa toata  conversatia cu Robert, si dupa bucuria pe cate mi-a oferit-o spunand ca s-a vindecat complet. M-am asezat pe canapea , ascultand muzica si uitandu-ma la caii verzi pe pereti..

Cand  deodata  ,observ ca se porneste o piesa " Dor de tine " ..Care imi aminteste de David..Il iubesc foarte tare..Stiu ca el poate s-a casatorit deja cu Irina ..Dar eu il iubesc foarte tare !Foartee.. Nimanui nu i-am zis decat lui David..Cred ca ar trebui sa-i spun Andreei..Pana la urma e prietena mea cea mai buna..

- Andreeaa!! Incep sa strig putin mai  tare .

- Cee!! Andrea raspunde pe acelasi ton.

-Hai incoa.!!

-Ce vrei? Spuse Andrea asezandu-se  langa mine..

-Vreau sa-ti spun ceva.!

-Vorbeste.

-Il iubesc pe David.

-Stiu! Am vazut cum il priveai, si el te iubeste..

-Chiar?

-Da..

-Dar ce sa fac? El se va casatori cu Irina..

-Iti trece..A exclamat Andrea

-Nu e asa..Sentimentele sunt diferite fata de ale lui Robert..Andrea mi-e dor de David..

-Atina , totul e trecator..Daca soarta a decis a fiti impreuna asa va fi..

- Dar soarta nu a decis asta

-Nu ai de unde sa stii.! A spus Andrea plecand in camera ei , lasandu-ma singura cunfundata in dor.

Decat sa  merg pe afara, am stat in salon cu ochii  pe televizor.

***
M-am culcat in salon..m-am trezit, am facut un dus..


Sper sa va placa..Acesta este penultimul capitol..Sper sa va placa 😍😍😍😍





Mostenitoarea..[In curs de editare]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum