Capitolul 22

20 5 0
                                    

La miezul noptii toti ne-am trezit.. Deoarece nu mai aveam somn, dormimd toata ziua...Asa ca am decis sa ne uitam la film.....

Cristian desigur a dormit la noi..defapt in ultimele zile la noi doarme..etc..Cred ca cel mai bine ar fi sa se mute la noi..

- Apropo Cristian..Noi nu prea stim nimic despre familia ta ...Nu ai vrea sa ne povestesti cate ceva despre tine..familia ta.. Am intrebat curioasa.

- Ei bine..Sunt orfan de ambii parinti am crescut intr-un orfelinat si m-am mutat nu de curand in acest apartament cu chirie ...

- Atat? ..Surori? A intrebat Alin.

- Nu am nimic...

- Imi pare rau..A zis andrea

- Hai sa nu ne amagim...Am trecut si peste asta..Acum povesteste-ne tu Lidia ceva despre tine , familia...

- Ei bine eu sunt singura la parinti... Tata nu ma traieste..Sunt singura cu mama... Sunt verisiara Atinei..Si sunt mostenitoarea...A zis Lidia.

- Acum tu Andrea.. A zis Cristian

-Eu sunt sora lui Robert. Si mai am o sora Sara care a plecat in strainatate nu de curand...Parintii mei nu traiesc.. Si sunt indragostita lulea de Alin..

- Wow..Sunteti frati? A zis Cristian uitandu-se la ei doi.. In fime acum Alin.

- Sunt singur la parinti ,parintii mei sunt in strainatate si am fost foarte apropriati de bunica Atinei...

- Aa....Atina..te ascultam.

- Sunt singura la parinti..Parintii mei au murit cand am fost copil..mic..Am stat i Statele Unite sub o protectie exagerata a buncii mele..Pana am revenit in tara..unde mi-am pierdut memoria in urma unui accident..Si am stat la Robert si Sara..Unde Andrea disparuse..O poveste mai lunga..Asa Robert s-a indragostit de mine si dupa aceea bunica a murit..Au fost niste zile negre pentru mine..Dar am trecut peste...In fine..

-Wow..Chiar ca e o poveste interesanta..

- Ne uitam la film?A strigat Alin..

-Ok..iubire..L-a alintat Andrea.

A fost o noapte foarte frumoasa...Uitandu-ne la film...

Dimineata ne-am pus iara la somn..


.

Ne-am trezit toti pe la ora 12:00 , am fcaut curatenie si asteptam nerabdatori ora 14:00 ...Deoarece  la ora aceea trebuia sa ne ducem la firma "Aty and 5"  Ca sa  vedem spatiul..Si banii desigur...In acest moment avem nevoie de foarte multi banim.Pana la urma suntem la inceputul unei afaceri  ...

Insa  mai erau doua ore pana la  14:00 ...Asa ca Cristian se duse dupa bagajele deoarece se muta la noi...Iar Andrea plictisadu-se a inceput sa faca o schita a unei salopete....Robert se uita la televizor iar Alin plecade sa-l ajute pe Cristian.. Lidia si cu mine  stateam pe canapea uitandu-ne la televizor.. 

Imediat ce  Cristian  si Alin  s-au intors,si-a despachetat lucrurile Cristian.. Iar noi observam ceva mega ciudat la stiri.... Confuzi ii chemam pe ceilalti.

- Andrea...Ia vino incoa.. am strigat.

- Ce tipi asa..Nu pot...Fac schita .

- Andrea haiiii e ceva ciudat la stiri despre firma noastra. .Am tipat si mai tare

- Ce tipati asa? A  intrebat Cristian si Alin..Dar intreband asta observa si ei pe stiri

- Ce e ?? A intrebat Andrea dar vazabd ce tocmai s-a intanplat spune...Ce mai e si asta??


Sper sa va placa acest capitol...Azi voi publica inca 3-4 capitole... Si  sper sa va placaa din toata  inima.😘😍😘😍😘😍😘😍😘Daca  nu va place ceva..sau daca este undeva vreo greseala mare...va rog sa ma anuntati in comentariu...aici..Multumesc.😍😘






Mostenitoarea..[In curs de editare]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum