Capitolul 17

35 5 0
                                    

Dar noi repede  am sarit  la locurile noastre...Cand a intrat acel baiat... Am ramas surprinsa ce frumusete..Dar cel mai impotant am vazut cu ce ochi o privea pe Lidia.

  -Buna..! A zis Robert.

-Buna.. A zis acel baiat chipes.

- Eu sunt Cristian  . A zis dandu-i mana la Robert.

- Eu sunt Robert..

-Cristian..A zis  Cristian dandu-i mana la Alin...Si la Andrea si mie..

-Sunt Alin.

- Sunt Andrea.

- Sunt Atina dar poti sa-mi spui Aty.

- Ce frumoasa esti..!Mi-a zis Cristian..

-E iubita mea..Nu-i asa ca e superba..Ne-a intrerupt Robert.

- Wow..Deci din cate mi-a zis  fata asta superba... A zis Cristian..

-E  Lidia..  L-am intrerupt.

-Bun..Lidia mi-a spus ceva de provocare.. Deci cum stă treaba.?

- Hai sa te  ajezi.

Ne-am asezat asa cum trebuia si i-am povestit absolut tot,  atunci  a luat-o pe Lidia si a sarutato.. A fost incredibil..

-Cristian nu vrei sa ramai aici? Ne uitam   la un film..Facem cunostintă mai bine..A zis Andrea

-De ce nu?

Imediat ce am terminat sa ne jucam..Ne-am apucat sa ne uitam la  film ..Am ras..Era o super noapte..

Cristian e un super tip..E de gasca..In plus  am vazut cum se uita Lidia la el si cu el se uita la Lidia..Ăia daca nu se placa reciproc eu nu sunt Aty..Si sunt..Deci 100% se plac..

Cristian  are niste  ochi albastrii si un par  brunet aranjat intr-o freza bestiala..Are un corp bine lucrat si ca sa  vezi e interesat de haine..

  Cand veni dimineata..Si se terminara cele 3 filme ...Era timpul pentru surpriza din partea lui Alin..

Ea   venind din baie in  salon observa ca nu e nimeni ... Incercand sa ne strige..Alin o apuca de umeri si o intoarce unde il vede pe Alin cu lantisor in mana incercand sa-i puna pe gat..

- Ce faci? A intrebat Andrea ..

- Incerc sa-ti pun pe gat acest lantisor.

-Pentru mine ?

- Da....

- Wowo..

I-a dat lacrimi cand l-a vazut ... cu lantisor in mana.. L-a imbratisat, s-au sarutat si dupa am plecat de acolo..Sa nu  mai stam dupa canapea..

  Acea zi a fost plictisitoare in afara de dimineata.. ...Spre seara ... Robert dă buzna peste noi in salon..cica ca cu o veste wow...Bestiala.




Sper sa va  placa..Va  multumesc ca imi cititi povestirea.😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍




Mostenitoarea..[In curs de editare]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum