Capitolul 29

23 4 0
                                    

Cand mi-am facut un dus ..M-am pus in pat si am si adormit , la cat de obosita eran..Insa la miezul noptii cineva batea in usa nontop ceea ce pe toti ne-a trezit..

Cand deschid usa il vad pe Robert intrand rapid in casa si inchizand usa repede..

-Ce faci aici de dai buzna asa?? Pentru ce ai venit iar?? Am intrebat furioasa..

- Scuze..Dar pot sa dorm aici? Tocmai ce m-au fugarit o banda de mafioti care imi vroiau banii...A zis robert

- Robert nu ne pacalesti..Am fost candva prieteni pana sa-ti aflam fata cea oribila deci te rog..A zis Alin..

- Va rog lasati-ma sa dorm aici..A zis Robert punandu-se in genunci..Insa cand se puse in genunchi atcineva bate la usa iar Robert speriat se puse in spatele lui Alin.

Cand deschid usa il vad pe David..Iar Robert vazandu-l ii spune..

- Ti-am spus sa nu ma cauti..Nu vreau sa am de a face cu tine ..Esti rau ...Prea rau. Nu e destul ca m-ai batut?

-Robert il stii pe David? Am intrebat cnfuza.

- Da..Dar tu de unde-l sti pe ăsta..A intrebat Robert.

-Ei bine am fost la o intalnire aranjata ..Am spus facand o fata sa-l fac gelos.

-Deja te si intalnesti cu cineva..

- Credeai ca o sa plang dupa tine ninstop? M-i inselat, am plecat te-am pupat..

-Poti sa te intalnesti cu cine vrei dar nu cu asta..E foarte periculos acest baiat..A zis Robert.

- Auzi David..Hai inauntru..L-am invitat pe David ca sa nu stea pe hol..Si Robett in primul rand nu'mi zici tu cu cine sa ma intalnesc ai inteles? Si in al doilea rand David e cantaret..

- David a fost cantaret pana cand a inceput sa devina agresiv..

- Robert te dau afara daca mai vorbesti prostii..Am zis suparata dar David.

- Atina asa e .. Am fost cantaret..Nu mai sunt..O intamplare din trecut care si'a pus amprenta pe viitorul meu m-a facut sa devin ceea ce sunt astazi..Fac parte dintr- o mafie ..Atina iarta-ma ca nu ti-am spus..

- David dar de ce nu iesi din mafia aceea de care tot pomenesti?

- Atina nu pot..Aceasta mafie e foarte periculoasa..O miscare daca as face fara voia lor sunt ca si mort..Asa ca Robert da-mi acel ceas si dispar ..Hai nu vreau sa o patesc si nici tu nu vrei asta..Aa si Atina nu sunt agresiv..Nu eu am poruncit sa-l batem pe Robert..
Pa Atina.

A luat ceasul si a plecat..M-am simtit putin ciudat, ca un prieten de al meu e intr'o mafie periculoasa de care nu poate scapa.L'as ajuta daca-s putea..

Pe robert nu l-am lasat sa doarma la noi ..Asa ca a plecat cu capul plecat..Iar noi ne-am continuat somnul..

***

Urmatoarea dimineata , cand ma trezesc merg la firma sa vad cum ce mai e ..deoarece cat timp am fost in suferinta nu a dat buzna la firma..

Mi-am luat fusta mulata de culoarea aurie ..camasa alba ,stilette aurii si sacou alb..Cand ajung acolo vad niste tinute foarte frumoase de care eu nu am stiut..mai vad ca sunt ceva muncitori noi..Ceea ce ma uimeste deoarece noi nu avea decat vreo 4..

Dupa amiza , dupa ce mi-am terminat treaba la firma am plecat acasa si l-am vazut pe David in fata casei cu capacul peste cap spunandu-mi.

- Atina te rog ajuta'ma...

- David cu ce sa te ajut..Hai in casa..
Am zis.

- Nu pot , ma grabesc..Zi te rog ma ajuti?Zicea implorandu-ma

-David cu ce sa te ajut..Nu pot sa te ajut daca nu stiu cu ce..Am zis

-Trebuie sa plec din mafie..Dar nu pot te rog ajuta-ma..

-Ei bine nu stiu..Vad..

- Zi-mi acum te rog..Tu si gasca ta ajuta-ma.Vreau sa-i denunt si sa scap de aceasta teroare..A zis David.

-Bine ..Vorbim prin sms..

-Bine multumesc...Atina..A zis David.

Baiatul acesta vrea sa-l ajut dar eu habar nu am cum , noi cum sa-l scapam de mafie.Lidia stie cum e aia mafie si poate am putea cumva..Dar acum ca i-am zis ca il vom ajuta trebuie..

Cand am urcat in casa..Zic.

- M-am intalnit cu David, A zis sa-l ajutam sa scape de mafie.. Cand termin fraza Lidia striga.

- Nu..Clar categoric nu..

-I-am zis ca-l ajutam..Lidia...Am zis eu pe o voce rugatoare..

- Atina o mafie e mega periculoasa e in stare sa te omoare si dupa aia sa zica ca noi te'am ucis..Am fost odata ca proasta in mafie nu mai intru..A zis Lidia..

-Are dreptate Lidia..Nu putem sa-l ajutam..A continuat Alin..

- Ei bine atunci o voi face singura .Am zis plecand im camera mea..

Ce sa zic..Puteau sa-l ajute..Pot sa-l ajute dar nu vor..Eu vreau si o voi face indiferent daca lor le place sau nu..


Sper sa va placa acest capitol..Ma bucur ca va place povestirea mea..Ma bucurr enorm😍😍Va iubesc😍

Am deschis oficial concursul" Regina copertilor " cu prietena mea " Black_Unicorn380 "..V-as ruga sa aruncati o privire peste ea si sa recomandati prietenilor vostri.. Multumesc😍







Mostenitoarea..[In curs de editare]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum