Capitolul 31

20 3 0
                                    

Atunci le-am multumit si am plecat sa fac un dus , duoa care am mancat cate ceva ,m-am uitat la un serial , ...Si dupa care am inceput   sa analizam toti situatia..

- Deci care e planul ? M-a intrebat Lidia.

- Pai inca nu stiu..Am zis confuza.

-Ce ziceti ca  sa-i ducem in eroare? A intrebat Cristian.

- Pai da dar cum?A intrebat Andrea.

-David trebuie sa aduca un om ca ostatic, dar  nu-l va aduce ca nu va putea..Asa ca m-am gandit sa merg eu ca acel om  iar voi sa veniti cu politia atunci cand voi da semnalul ...

-De ce tu trebuie sa mergi ? De ce sa nu merg eu? A intrebat Alin.

-Deoarece eu daca merg nu ma vor omora am o idee sa trag de timp dar cand voi trage alarna cu butonul pe  care il voi ascunde in bluza..Voi sa fiti cu politia aici..Ati inteles?

-Dar mafia crezi ca nu s-a antrenat pentru un plan  asa de simplu? A intrebat Alina.

- Nu..Pentru ca eu o sa le atrag atentia cu " Am intalnit omul vostru preferat..Care acum se ascunde foarte bine si eu stiu unde e..."..Cand ei ma vor interoga eu le voi spune dar o sa trag alarma mai repede , desigur doar voi o sa auziti in telefon..Cand isi va trimite oamenii dupa acel asa zis fugar politia va fi afara, si ii va prinde..Iar eu cu David stim ceva Karate ne descurcam..pana politia intra in incapere.

-Dar daca scapa printr-o usa in spate?A intrebat Andrea

-Ei da..Intotdeauna au ceva secret...Stiu Cristian sti ceva karate nu? Tu cu Lidia veti sta prin spate ca sa nu va vada si cand vor sa scape ii prindeti in plasa protectoare pe care ne o va da David..Am zis

- Bine..

Ne-am imbracat bine ,ne-am luat sub haine , haina atiglont  si am mers la David i-am povestit planul, nu-i placea partea in care eu tineam locul acelui barbat dar l-am convins..

Cand am inceput sa ne aplican planul..David m-a pus intr'un sac , Alin cu Lidia au plecat in spatele cladirii in liniste ca sa nu  cumva sa se aude ceva..Cristian cu Andrea au plecat la politie si aveau sa astepte semnalul..

David carandu-ma pe mine in sac , si aducandu-ma  in acea incapere.Imi tremurau piciaorele  ma temeam..Dar  era prea tarziu pentru a renunta..

Aud o voce foarte periculoasa..

-  Mi l-ai adus pe tantalau?

- Da .A zis David facand pe puternic.

- Scoate-l..A zis vocea periculoasa.

- Bine.

Scotandu-ma..Desigur scotea ca si cum ar fi in reluare..Pana cand  vocea periculoasa a strigat.
-Nu mai trageee de timp...

Cand m-a scos si a vazut ca nu sunt ceea ce credea ca sunt a strigat si mai tare..

- Incerci sa maa pacaalesti????Dar eu am luat-o inainte si am spus.

-Nu..Sunt aici pentru ca stiu ca barbatul cu tatuaje ti-a scapat si deja de doua luni nu-l poti gasi iar eu sunt singura care stie unde e..

-Cine esti? M-a intrebat..

- Sunt Olivia..Nu puteam sa ii spun numele meu adevarat  daca  planul nu merge bine am incurcat-o..

-Si  ce sti tu despre omul tatuat..?

-Totul boss..Totul..Sunt verisoara lui..Am zis

- Aha  Si unde e?? M-a intrebat.

Trebuie sa ma ieie de guler spunand " Unde e? Zi ca daca nu te omor.." Dar el e calm si cred ca miroase ceva..Trebuie sa aplic planul B..

-Este afara..la coltul straziu in bluza albastra..Am zis..

- Serioss?? Si atunci ăsta cine e??M-a intrebat barosanul aratandumi-l pe   omul tatuat...
Ne-a dat planul peste cap ...Am o singura idee..O sa fug din  incapere afara dar inainte de asta dau butonul  de alarma.

Am dat repede butonul..Cand vroiam sa fug politia a sosit si Bossu a inceput sa fuga prin spate dar  l-au prins Alin cu Lidia..Iar  politia pe ceilalti.

Desi glontu tras de Bossu era cat pe ce sa ma strapunga dar m-a impiedicat David si nu m-a strapuns..Ii sunt datoare mi-a salvat viata..

Acei mafioti au fost luati de catre politie..Iar noi  am plecat acasa.fericiti.... David ne nultumea enorm la fel si politia ..Si desigur si  Alin Andrea Cristian si  Lidia imi multumeau ca  am  insistat cu planul..

Cand am sosit acasa ..Si david a venit la noi..Toti ne-am facut cate-un dus si am mers la culcare..E ciudat faptul ca eu aproape l'am uitat pe Robert..😤

Sper sa va placa acest capitol.😍

Mostenitoarea..[In curs de editare]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum