Capitolul 5

62 11 0
                                    

Aty pov.

In momentul acela am strigat cat de tare puteam.
-Stooppp!!   In acel moment Andrea s-a intors si   in acelasi timp si persoana necunoscuta care a strigat-o.
  - Cine esti?   Si cum de imi sti numele ?A spus Andrea confuza.
-Deci esti Andrea... a zis persoana necunoscuta.
- Aish.. cu  replica asta Andrea  a fugit... alergand dupa ea   m-am impiedicat si am dat de nesuferita de Lidia ..
  - Ce alergi ca nebuna pe strazi?
  - An..  Andre.. ..Andrea e in viata si nu a disparut.. era aici..  dar din cauza ta am pierdut-o
  - Ce vina am eu .... Si ce daca ai pierdut-o pe  Andrea.
   - Cum? Tu te auzi ce vorbesti?
  - Da.. sunt constienta..
   - Era Andrea sora lui Robert.
  - Ce chestie...
  - Stiai ca  locuieste prin zona?
  - Da. .
  -  Atunci de ce nu l-ai anuntat pe preaiubitul tau Robert..
  - Pentru ca eu sunt in spatele acestei chestii..

Despre ce vorbea? Ce chestie? Si ea stiind de Andrea.. a tacut.. ce naiba se intampla?

- Ce chestie? Am intrebat..speriata.
- Deci tu chiar esti proasta nu?? A zis- razand ..
- Zi odata..
-Deci   , eu eram una dintre cele mai bune prietene a Andreei pana cand l-am intalnit pe fratele ei, de care m-am indragostit la prima  vedere... dar eu intrerupand-o am zis..
  - Si ce are de a  face  prietenia ta cu Robert?
  - Ma lasi sa termin?
  - Ok.
  - Deci l-am intalnit pe Robert de care m-am indragostit la prima  vedere, am inceput sa il urmaresc sa vad daca se intalneste cu cineva  si da  , mergea la intalniri aranjate si ghici de cine.. de catre Andrea.. asta m-a scos din sarite dar pe langa asta  Andrea  s-a imprietenit cu mine ca sa afle ceva , defapt sa afle secretul meu, eu  eram orbita de Robert asa ca nu m-am prins  ce plan avea Andrea.. din pacate am aflat prea tarziu..  asa zisul "secret" a  devenit viral  pe net.. pe atunci eram o fata buna, cuminte ceva ca tine.. dar incidentul cu Andrea m-a facut sa devin diabolica, si m-am bagat  intr-o mafie.. ei nu ma primeau fara un test.. si testul  acela era sa o fac pe Andrea sa  iasa din mafie.. Da.. Andrea nu era cumintica.. era fix ceea ce vroiam eu sa devin.. Intrand in mafie puteam sa-mi duc razbunarea la capat..  Pe Andrea am facut-o sa iasa din mafie, dar ca sa ma simt bine mi-am batut joc de ea , i-am spus o minciuna mica pe care prostuta a crezut-o.. cum ca eu am ramas insarcinata cu Robert.. a facut o fata misto..  a spus-o razand.
  - Woa.. chiar m-ai surprins... Dar nu  te-a mustrat constiinta?
  - Delooc..
  -Dar daca ai facut ce ai facut ,   cum de nu ai fost mirata cand ai vazut-o pe Andrea?
- Ea s-a imprietenit cu o bogata pe nume Aty.. fix cum te  cheama pe tine si pana la urma am aflat ca aveau un secret..  mare.. si ca sa intorc roata am  facut secretul viral pe net.. iar ca sa vezi Andrea asta vroia.. sa fac secretul viral.. si asta ne-a reîmprietenit... si de asta am plecat si am asaltat-o pe Aty-regina cumparaturilor
.

   Atunci m-a luat o durere de cap ingrozitoare care m-a pus pe jos...Si ca sa vezi mi-am amintit totul legat de  Andrea.. absolut totul.. doar ca familia, cine eram ,ce job aveam.. nu au revenit..

  Sper sa va placa acest capitol.
😍 Va multumesc ca imi cititi  povestirea.

  😊

 

Mostenitoarea..[In curs de editare]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum