Capitolul 14

40 4 0
                                    

Dupa aia am inceput sa dansam ...Ne-an distrat toata noaptea.. Dimineata ne-am pus la somn...Iar Sara si  Robert au plecat acasa...

Cand m-am trezit am vazut ca am un mesaj nou..Adormita pe jumatate il citesc incet ....Dar cand  vad  ce scrie am sarit ca nebuna din pat fericită  incăt am trezit-o pe Andrea..Eu dorm cu ea in camera chiar daca  traim intr-un  palat e mai distractiv  sa  stam in aceeasi camera ...

" Buna Aty..Te-ai trezit ..iubire .? As vrea sa te  pregatesti , pentru ca la ora 12:00 o sa vin dupa tine..Mergem la o intalnire ...😍"..

- Ce  sari ca nebuna? A intrebat Andrea nervoasa ..
-Deci.. merg  la intalnire...
-Cum? Wooaa ce tare  .A sarit  Andrea din pat..
- Da.. am zis fericita pana cand....mi-am dat seama ca habar nu am ce voi purta .

-Stai..E o problema..In ce ma imbrac.
- Hai sa probam...

Dupa ce ne-am spalat pe dinti si am facut cate-un dus..Am mers sa probez ceva haine..

- Aty..probeaza rochita asta..
- Andrea nu..e prea scurta.
- Vrei sa mergi ca o  batrana?
  - Nu  dar nu vreau sa  par tărfă.
- Ofd Aty  .Uite ia rochita asta roz...cu floricele si nu e nici mulata nici decoltata..
- Da..e chiar frumoasa...E perfecta..hai s-o probez..

  Imediat ce  am pus-o pe mine , am decis sa o iau...

Mai era doar o  ora pana  la intalnire..

- Andrea...Cum sa imi fac parul? Am intrebat confuza..
- Despletita simplu.
-  Serios? Imi sta bine?
- Normal ..ai un par lung..
- Lung si buclat..
-Hai sa-l indreptam.
- Bine..

  Indreptandu-mi parul..incep conversatia..
- Ai mai vorbit cu Alin?
-Nu..
- Sigur  planuieste ceva superb.
-Dar el te placea  pe tine..  Sincer m-a surprins.
- Andrea..Pe mine m-a placut asa temporar.. dar  pe tine te iubeste cu adevarat..
- Aaaa...
-Sigur planuieste ceva..special

Dupe  ce m-a pregatit Andrea..Am asteptat vreo 10 minute pana la ora 12:00   ...Si dintr-o data aud cum clacxoneaza afara o masina..  I

Iesind afara vad  un BMW rosu care imi invadeaza privirea...Dar din acel rosu BMW iese  Robert in niste blugi albastri senzationali si   o camasa foarte frumoasa...Vazandu-ma a facut  o fata din aia " wow"...Invitandu-ma in masina ...

Imediat ce am intrat  si am pornit mi-a spus.
  - Esti foarte frumoasa..!!
- Multumesc..am zis recunoscatoare..Dar unde mergem?
- Prima oara mergem la un film..
Dupa   prin magazine..Si la sfarsit in parc de distractii
- Serios?
- Am eu fata aia de glumitor? A zis razand ...

  Intrand in cinema ,.am observat   ca vom viziona un film romantic....

  Uitandu-ne la acest asa-zis  film romantic , m-a apucat    de mana...Cand ma intorc sa vad de ce face asa dintr-o data .. Il vad langa mine ..si intorcandu-ma ma saruta..

Pe parcursul filmului ne-am tinut de mana..Imediat ce am iesit de la cinema..Mi-a spus..
-Te iubesc .Estu prima mea  dragoste .
- Si eu te iubesc...!

Mergand prin magazine...Vad ca  cauta ceva ....Acel ceva este tricouri de  cuplu...Chiar ca e grijuliu..
-De asta am mers aici?? Am zis ..
- Da..

  Dar l-am intrerupt sarutandu-l.

    Deja se intunecase..Si  am mers repejor  in parcul de distractii....  

Mi-a cumparat o inghetata.. Si ne-am plimbat timp de 30 de minute...Dar dupa aceea am  mers  sa ne dam cu barca  . A fost splendit..Sincer ne giugiulam..Si doar ne imbratisam..

Cand m-a dus acasa...Am  vazut-o pe Andrea cum pandea de la fereastra..Ne-am sarutat ne-am urat " noapte buna" Si  pe deasupra mi-a zis.
- O sa vorbim prin sms..Iubito.

   Am intrat in casa..Dar  toti stand acolo..asteptand sa le dau detalii..despre tocmai ce s-a intamplat..
- Ne-am sarutat..Si ne-am uitat la film.
Am zis nervoasa.. Intrand in camera mega fericita..

Cand m-am demachiat si mi-am luat pijamalele...m-am pus la  culcare dar Robert doar imi scria..
" Ce faci? Te-ai simtit bine cu mine nu-i asa ?"

"Robert  , Da..Iubire m-am simtit foarte  bine.."

" Iubire  , vrei sa  mergem si maine?".

" Nu pot..deoarece Alin m-a rugat sa-l ajut sa-i faca o surpriza Andreei"

" Sper sa nu te seduca...😂😂".

"  Iubire..Esti iubirea vietii mele.".

" Bine noapte buna..."

" Noapte buna..Iubire".

Sper sa va placa..!!😍😍😍😍😍😍😍

Mostenitoarea..[In curs de editare]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum