Capitolul 3

105 11 0
                                    

   A  doua zi Atina s-a trezit spunand :
  - Neata..  imi puteti cumpara ceva haine? Nu am absolut nimic de purtat.
 
In timp ce Robert se pregatea sa mearga la serviciu, Sara incepe sa faca curat,  si imediat  ce Robert pleaca ii spune Sarei.
  - Nu stiu cum au ajuns hainele Andreei pe tine..  dar daca  ai vreun plan diabolic.. o sa ai de a face cu Iulia.. Si cu mine. 
-   Nu stiu absolut nimic despre mine.. absolut nimic.. si cine e Iulia?
- E vecina noastra care-l place pe frate-miu Robert.. si cand va afla ca stai aici.. o sa-ti faca viata calvar .. ai grija.. a zis Sara.
- Mersi. ..ca mi-ai spus..

   Dupa cateva ore bune de facut curat..cu   Aty ..Sara ii spune nervoasa..
  - Ce-ai facut inainte sa-ti pierzi memoria? Erai regina sau ce? ca nu stii sa speli un vas cum trebuie..
-Poate eram  printesa..! A zis sarcastic Aty..

  In timp ce Sara ii spala hainele Atinei.. observa ceva ciudat  pe lenjerie intima  si ii spune..
- Apropo , de ce pe lenjeria ta este   scris Aty?
-Sa vad.... . uitandu-se mirata zise.. Cred ca acesta este numele meu..
- Ei bine daca tot nu ai nume.. Sa ramana acesta.. Aty.. a zis Sara bucuroasa.

  Seara cand venisera acasa Robert ... Sara   strigaa.
  -Robert, i-am aflat numele .. ..  a spus Sara  arantand spre Aty
  -Cum o cheama ?   A zis plictisit Robert .
  - Robert ce ai ? A zis Sara ingrijorata...
  - Nu am nimic... doar ca m-au concediat..si nu stiu ce o  sa ne facem.
- Nu te ingrijora Robert.. gasim noi ceva.. Zise Sara
- Auzi Robert   pe lenjeria mea era trecut un nume " Aty" Cred ca ăsta este numele meu  , de acum  va rog sa ma strigati Aty.. a zis Sara fericita.
- Ti-ai mai amintit ceva Atyy?  a zis Robert trist.
- Absolut nimic.. a zis  Aty trista
- Du-te maine si cauta ceva de lucru.. nu avem atatia  bani  sa hranim 3 guri cu un salariu  minor. A zis Robert.
- Robert  mergem maine amandoua  la moll si poate ne gasim ceva  zise Sara..

   Dupa cateva minute Robert a plecat direct in camera sa trist  la fel si  sara..

   Aty pov.

  Ma simt prost, fiindca Robert cu Sara  trebuie sa aiba grija de mine ca de un copil.. si nu e normal sa faca asta.. pana la urma sunt  o straina care poarta hainele surorii lor... O sa fac tot ce imi sta in putina sa grabesc amintirile .. insa pana acum nici o boaba de amintire nu s-a  strecurat in mintea mea.

  Dis de  dimineata m-am trezit , si vroiam sa le dovedesc ca nu sunt chiar atat de  lenesa de aceea  am incercat sa fac ceva de mancare dar mai degraba  am facut o boacana decat mancare. . Sara cand a venit in bucatarie a observat ce-am facut si repede a curatat .
- Sara ,nu am vrut..  sa fac mizerie.. vroiam sa  va fac o surpriza... dar v-am dat de lucru din  pacate.. iarta-ma
!.
- Aty.. nu te mai imvinovati.. du-te imbracate.. ca mergem la moll..
- Nu am  haine.. Sara.. am zis trista.
- Du-te  ca ti-am lasat in salon  ceva haine..
- Multumesc..

Imediat ce ne-am imbracat , am pornit la moll.. si pur si simplu  cand am pasit in moll m-a apucat o durere de cap,   im care imi reveneau partial amintirile.. peste numai doua ore.. m-am trezit la spital...

Acest capitol nu este lung..dar va promit ca urmatorul capitol va fi foarte lung.. va multumesc ca imi cititi povestirea.

 

Mostenitoarea..[In curs de editare]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum