Capitolul 18

34 5 0
                                    

Acea zi a fost plictisitoare in afara de dimineata.. ...Spre seara ... Robert dă buzna peste noi in salon..cica  cu o veste wow...Bestiala.

-Ce e Robert? Am intrebat .

-Am o veste bestiala!.

-Care??Am intrebat toti.

- Deci noi nu mai avem bani multi nu?

-Asta e vestea? Am intrebat iritata...

-Raspunde..

-Nu ,nu mai avem multi..Am cheltuit aproape tot..mai avem doar pt mancare atat ...

-  Atunci se rezolva... A zis Robert...Dar Alin il intrerupe..

-  Ai castigat la loto??

- Nuu...A zis razand Robert..

-Zi odata nu ne mai tine in suspans ..A zis Andrea..

-Deci ce ziceti sa ne deschidem o afacere mica cu haine...Hmm??

-E o idee buna..Dar avem nevoie de bani.. A zis Lidia.

-Pai asta se  rezolva..Am fost la un magazin de haine..Care a zis ca daca ii facem 100 de haine  cu marca " Aty"...Ne sponsorizeaza.....

-Ce??? pe bune???Am zis uimita.

-Da..A spus ca  hainele tale se vor vinde wow..Si  cum ea vrea sa-si inchida afacerea vrea s-o inchida cum trebuie..

-Dar nu inteleg....Ea daca vrea bani...Atunci daca ne va sponsoriza  va ramane fara bani.. Defapt ei ce ii reiese? A zis Lidia..

- Clar..Ea nu ne va sponsoriza din banii ei.. Ci ea  va vorbi ca no ca e Aty si aia aia pana va face rost.....Ea a spus ca se descurca...Dar in niciun fel nu va cersi...A zis..

- Atunci e o idee uimitoare.. A zis Alin..

-Dar  de unde vom avea materiale.?

-Diseara vor sosi..

-De unde? A intrebat Lidia.

- De la acea doamna..

   Am facut loc in salon sa facem acele 100 de bucate de haine..In salon am dat la oparte absolut  tot ..Si  am lasat doar 5 scaune...Ca sa putem lucra... Dar acea livrare inca nu sosi asa ca am inceput toti in salon sa discutam..

- Lidia ai mai vorbit Cristian??? Am intrebat curioasa.

- Nu..

- Dee ce?? A strigat Andrea.

- Pai nu cred ca e interesat de mine..

- Fato tu nu ai vazut cum se uita la tine?? Am zis..

-Se uita la mine urat ..Ca trebuia sa ma sarute...

-Nu..Deci eu merg si il invit la noi pe bune.. A zis Alin

-Nuu...Alin lasă..

Conversatia asta a fost intrerupta de catre un telefon...Acel  telefon era de la  livrarea...

Imediat ce ne-au adus ..ne-am pus toti mainile la ceafa...Wow avem foarte mult de  lucru..

- Atina.. Tu esti sefa ...tu ne zici ce , cum  sa  facem.. A zis Alin..

- Stai ca  si Lidia e buna la asta..A lucrat la magazin de haine..A zis Andrea

-Lidia  , noi suntem sefe deci  hai sa ne gandim cu ce incepem..Am zis..

  Pana la urma   ,am inceput sa facem schite.. Defapt  tricouri mai exact..Eu cu Lidia   si Andrea faceam schite..Andrea este foarte buna la desen...Iar baietii sortau materialele dupa culoare si marime..

Cand am terminat de facut acele 20 de schite  ne-a luat durerea de cap...

  Am luat o mica pauza si iar am reînceput sa lucram..Andrea a ramas sa faca schite iar eu cu Lidia , Alin si Robert ne-am apucat sa  facem tricourile.. 

Trecut de  ora 22:00 am terminat acele  20 de tricouri...Iar  Andrea a maai facut 20 de schite de tip bluze..

Am mai decus sa  luam o mica pauza..Dar deodata auzim soneria , ceea ce ne pune pe ganduri deoarece noi nu prea avem musafiri..

Cand merg sa deschid il vad pe........

Va multumesc ca imi cititi povestirea..😘

Tind sa va spun ca vreau sa termin povestirea in urmatoarele doua saptamani...Deoarece as vrea sa mai scriu o povestire...Sper sa va placa acest capitol..😍😍😍

P.S Capitolele vor fi scurte..   Insa voi posta cel putin doua capitole pe zi...Va multumesc😍😍 ca imi cititi povestirea..😘😍











Mostenitoarea..[In curs de editare]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum