9❤

6.8K 286 16
                                    

Ležím na posteli a přemýšlím pořád jenom o jedné věci. JAK NĚKDO MOHL ZABÍT SVÉ DÍTĚ? vždyť to snad nejde ani zabít dítě. Mám husinu snad po celém těle. To není člověk..to je monstrum. „Sam?”  ozve se Tyler v mém uchu. „No konečně” vydechnu.

Dozvěděla si se něco?” zeptá se mě. „Zabil své dítě” špitnu. „Cože?” vyjekne. „Bieber zabil své dítě i tu ženu. Chápeš tomu jak někdo může zabít své dítě?”

Panebože. Neboj už se pracuje na plánu jak chytíme toho Biebra” řekne a mě se trohu uleví. Chci něco říct, ale uslyším odemykání dveří. Vyhoupnu se do sedu a čekám kdo vstoupí. Bieber. Toho jsem zrovna vidět nepotřebovala. „Večer jdeme do baru” řekne. „A nesnaž se utéct. Jestli utečeš tak tě zabiju” dodá a já jen mlčím. „Vždyť nemám ani co na sebe” šeptnu. Hodí po mě igelitovou tašku. Opatrně ji otevřu a do ruky si vezmu černé šaty.

„Co to je?” škřivým obličej. Je to jenom kus černé látky. „Šaty?” odpoví mi v otázce jako kdyby to bylo jasné. „To si neobleču” zatřepu hlavou. Ušklíbne se a dojde ke mě. Nakolení se ke mě a jemně mě chytne za bradu. Chci se od něho odtáhnout ale nedovoluje mi to. „Ale oblečeš. Protože nic jiného nedostaneš” mrkne na mě a o pustí mou bradu.

„A běž se už připravovat za 2 hodiny jdeme. V koupelně bys měla najít i nějaké malovátka nebo něco takoveho.” ze slovy opouští můj pokoj. Podívám se na hodiny, které jsou pověšené na zdi. Ukazujou sedm hodin večér. Tenhle den se šíleně táhne. Vezmu tašku kde jsou ty šaty společně s botama a jdu do koupelny. Z ucha si vyndám špunt a náušnici a dám je na umyvadlo. Zamknu pro jistotu dveře od koupelny a začnu se vyslékat. Vlezu si do sprchy. A snažím se ze sebe všechno smýt, jeho dotyky a dokonce i pocity z něj, ale to jen tak obyčejná sprcha nedokáže. Nakonec si umyju i vlasy. Obmotám kolem sebe ručník a vlasy si zamotám do ručníku a tak z toho vznikne turban. Stojím před zrcadlem a pozoruji se.  Oči mám trochu napuchlé a červené. Můj ret je lehce natržený a na pravém líci mám červenou skvrnu a to ani nevim od čeho to mám. Promnu si flustrovaně obličej a vzhluboka se nadechnu. Zvladnu to. Podporuju se. Z umyvadla si vezmu špunt, který si dám do ucha a potom si nasadím i náušnici. Otevřu malou skříňku pod umyvadlem doufajíc, že objevím fén. Mírně se zaraduji, když uvidím fén. Začnu si fénovat vlasy a až jsou konečně suché tak fén vypnu a schovám ho zpět do skříňky.

Ve skříňce opravdu najdu malovátka, o kterých mi Justin řekl. Nebudu to nijak hrotit. Na pokožku nanesu trochu make-upu. Dám si řasenku a rty přejedu slabě růžovou rtěnkou.  Vezmu igelitku, ze které vysypu celej obsah na zem. Dokonce je v ní i spodní prádlo. Obleču si spodní prádlo a na to ty 'šaty'. Končí mi těsně pod zadkem. Prsa mi z toho skoro až vylízají. On se zbláznil. V tomhle nikam jít nechci. Své vlasy si hodím do předu a hlasitě si povzdechnu. Takhle nikam nepujdu. Vždyť vypadam jsk děvka. Udělal ze mě Biebrovou děvku, ale ono to za pár dní skončí. Přejdu ke dveřím, které odemknu a následně otevřu a vejdu do pokoje, ve kterém nikdo není. Zkusím otevřít dveře, ale jsou zavřené. Proto si stoupnu ještě k zrcadlu a prohlížím se v něm. Jako děvka vypadám dobře. Pochvilce se otevřou dveře a já se k nim otočím.

„Sluší ti to” skousne si ret Bieber. „V tomhle nikam nejdu” zaprotestuji a Justin se ušklíbne, ale nic neříká.

„Všechno mi z toho vylízá. A cítím se jak děvka.” řeknu na rovinu a Justin pozvedne obočí. „Nemůžeš mi dát prosím něco jiného?” vydechnu a svěsím ramena.

„Za prvé: o to tady jde. A za druhé: ne nic jiného ti nedám” mrkne na mě a já zakňučím. Hodí ke mě boty, které celou dobu držel v ruce a já si toho ani nevšimla. Jsou to podpadky tak na deseti-centimetrovém podpadku.

„No tak na to zapomeň” zatřepu hlavou. „Obouvej se” protočí očima. „Vždyť na nich neujdu ani krok” prohlížím si ty boty.

„Kurva. Už žádný další kecy. Prostě si je obuj a drž hubu” okřikne mě a já tak radši udělám. Jsem ve stejné výšce jako Justin.

„Neumím v nich chodit” zakňučím. „Nezájem a teď pojď” řekne a čeká až k němu dojdu. Když jsem u něho tak mě vezme hnusně za zápěstí a výjde společně semnou z pokoje a nakonec i z domu. U auta stojí další dva kluci. Ten jeden je Tim, ale toho druheho neznam. „Neboj nepodaří se ti utéct” zašeptá mi do ucha, když jdeme k autu.

„To je Tim a Alex” řekne mi, když stojíme u auta. Nijak zvlášť se mi nepředstaví a potom všeci nasedneme do auta a vyjedeme k baru.

Ahoj✋
Všem přeji všechno nejlepší do nového roku💜🎉

Police or mafiaKde žijí příběhy. Začni objevovat