Moarta sau nu?

5K 260 2
                                    

        Înăuntru totul era distrus ,totul era o ruina . Pe pereți aproape distruși se puteau observa desene cu grafiti , iar pe jos erau tot felul de sticle sparte.     Încăperea imensa era slab luminata de un bec ce pâlpâia, agățat in mijlocul tavanului .     Toata priveliștea din jur era dezolanta si te înfricoșai doar privind .
        -Tine valiza asta , si știi ce ai de făcut! sunt trezita din gândurile mele de vocea lui Jack .     Aprob cu o mișcare a capului si acesta, da sa iasă dar se oprește in dreptul ușii metalice. Ma privește parca cu regret , după care iese afara din depozit .
       Acum ce? Va trebui sa aștept aici sigura pana ce vine cealaltă gâscă de nebuni? Cum ziceau ca se cheamă ? A da,Clanul Hillton !    Ce nume aiurea pentru o banda de mafioți , cică renumiți.
        Dar gândurile îmi sunt întrerupte de zgomotul unor motoare, ce răsunau in liniștea nopți .
           -O Doamne!spun incepand deja să-mi tremure mâinile si picioarele , înlemnind cu totul așteptând sa se întâmple orice.
,,Au ajuns, fii pe poziții " aud vocea lui Shane rasunand in casca .
        Usa imensa a depozitului se izbi de perete făcând un zgomot asurzitor in toată încăperea, acesta amplificandu-se cu un ecou. Tresar speriata si fac câțiva pasi in spate.
        Pe ușă intra vreo 7 bărbați , destul de solizi as putea spune, înarmați si parând gata de asediu . Erau îmbrăcati in negru si păreau destul de periculoși ,facandu-ma sa tremur pana in măduva oaselor .
         -Mai, mai , mai ! Ce avem noi aici? aud glasul unuia dintre bărbați , care iese de printre ceilalți , si face câțiva pasi spre mine.
         Eu nu spuneam nimic eram prea speriata ca sa mai pot spune ceva.
         -Se pare ca clanul McCall a trimis o fata sa se ocupe de treburile lor !continua el surâzând .

        -Pacat de tine păpușă ;nu stiu cum te-au găsit tocmai pe tine pentru treaba asta;..........tu erai buna in alta parte ,daca înțelegi ce vreau sa zic! spune el studiindu-ma din cap pana in picioare si ranjind. Îmi venea vars la remarca sa .Ma uit la el cu dezgust si scârbă , ura citindumi-se pe fata. Il urasc pe tipul din fata mea , urasc locul in care ma aflam ,il urasc pe Shane ca ma adus aici ,si urăsc toata mafia din lume.
         Nici nu cred ca mai am speranțe de scăpare după cum se uita tipii din fata mea, îmi venea sa ma omor aici cu mana mea numai sa nu-i mai vad sau auzi pe imbecilii din fata mea ;eram total dezgustata. Dar stai, in momentul asta chiar asta fac! .
,,Zi-le sa facă odată tranzacția asta blestemata!"ii aud iarăși vocea lui Shane in casca  părand destul de nervos si incordat.
          -Arata marfa !ma trezesc eu vorbind , cu o voce destul de serioasa.
        Tipul din fata mea ,luase si el o postura serioasa, incruntandu-se la mine .
          -Prea bine,observ ca îți iei treaba in serios! spune el fixandu-ma cu privirea ,făcând semn unuia dintre ei sa vina mai in fata.
          Acesta ia valiza din mana bărbatului si o deschide ,înăuntru fiind sute de pliculețe cu un praf albicios .
            -Asta este marfa, sa vad bani!spune el cu o figura rece, făcând semn spre valiza mea . Deja mi se pusese un nod in gat, văzând ca drogurile alea erau cat se poate de reale.

       ,,Arătai bani , si vezi ce faci ; el trebuie doar să-i vada nu sa si-i primească" îmi transmite Shane.
      Ridic valiza si o deschid. In acel moment îmi pica fata de uimire ramând cu totul incremenita. Nu văzusem atâtea bani la olaltă in toată viață mea; si nici nu aveam cum sa strâng acei toti acei bani chiar daca as trai 2 vieti.
        Tipul din fata mea aproba mulțumit de cea ce vede si se apropie de mie , sa îmi înmâneze valiza cu droguri pentru a face schimbul.
         In secunda in care ma vad cu valiza lui in mana , ma dau mai in spate ,acesta privindu-ma încruntat.
          -Îndepărtați-va de mine, ACUM, sau o detonez! strig cat pot de tare descheindu-mi vesta neagră de piele ,ieșind la iveala bomba care imi făcea sângele sa îmi înghețe in vene doar privind-o ,inima batandu-mi in piept cu putere ,rasunandu-mi parca in urechi. Acestea se dadu in spate cu o fata crispata , nevenindu-i sa creadă.
          -A, deci joci murdar;știi doar daca o detonezi vei muri si tu,......sau nu ai de ales ,sa inteleg? intreba tipul cu care vorbisem pana acum; deci sa înțeleg ca el este seful acelor capete seci .
        ,,Zi-le sa plece !" îmi ordona Shane nervos.
           -Retrageti-va ,altfel o detonez! sttig speriata de situația de fata .
           -O, nu ,nu! Noi nu plecam nicăieri pana nu ne dai bani pe marfa! spune el hotărât , făcând un pas in fata.
           Ma temeam ca așa o sa se întâmple , dar vezi tu ,de ce ti-e teama de aia nu scapi.
           -Stai pe loc , daca mai faci un pas in plus , s-ar putea sa nu mai vezi ziua de maine!strig către el ca sa se oprească ,fiind cu un deget pe butonul roșu si rece al bombei.
            -Observ ca trecem la amenințări, papusa a prins curaj! spune el ușor nervos.
           Acesta face semn celorlaltor matahale începând sa se apropie cu armele ridicate.
          -Nu ma sperii pe mine cu amenințările tale , târfă !striga el nervos de îndrăzneală mea . Este clar ca nu o sa se retragă ,cea ce in mod clar înseamnă ca eu nu voi mai avea sansa de a scăpa cu viață din toată încurcătura asta .Decât sa mor de mana unor idioti ca astea,mai bine detonez bomba asta , așa macar ii omor si pe ei.
         ,,Detonează bomba ai nenorocita odata!" il aud tipandu-mi in ureche . Normal ca tipa doar nu vrea ,si citez ,,ca o idioata ca mine sa ii distruga panul".
             Ei se apropiau tot mai mult de mine , eram speriata si îmi tremurau mâinile , si neavand  încotro  apas pe acel buton aruncand repede vesta de pe mine înspre ei si incepand sa fug in partea opusa lor gandindu-ma ca poate așa aveam o portiță de scăpare. Aproape ce ajunsesem la usa din capătul celalalt al depozitului , când se auzi o bubuitura asurzitoare ,iar suflul exploziei ma trimise direct intr-unul din pereți depozitului ,lovindu-ma puternic cu capul de el . Cad pe jos lata, Abea puteam sa mai vad ceva , vederea  încețoșandu-mi-se ,observand totusi ca cei din clanul Hillton erau morți ,zăcând pe jos intr-o balta de sânge . Simțeam ca in curând ma voi alătura lor , pentru ca  aveam o rana destul de gravă la cap ,si pierdusem destul de mult sânge, durerea fiind insuportabila.    Vedeam dublu , triplu chiar iar tot corpul ma durea îngrozitor , simțeam ca îmi dau duhul in fiecare secunda ce trecea ; cu fiecare respirație pe care o făceam plamanii înțepandu-ma ; apoi am putut observa niste umbre , iar totul se făcu negru .
Cred ca așa se simte moarte, pentru alti liniștită iar pentru mine dureroasa.

***

Mafioată fără intenție•••(FINALIZATĂ)••• Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum