Dezvaluiri

4K 204 4
                                    

In poza de mai sus este Chease

Închisă. Stau închisă de 3 zile amarate in camera asta idioata , si deja m-am plictisit de pereții astea uitandu-ma in fiecare zi la ei. Oare Shane mi-a observat lipsa , sau sunt la fel de neînsemnată ca oricare alta fata? Dar de ce ma gândesc la asta in momentul asta , am făcut asta in fiecare zi de când sunt aici si sunt obosită sa ma tot întreb daca va veni după mine. Din fericire nu l-am mai văzut pe Matt sau pe taica-sau ,iar singurele persoane pe care le-am vazut in ultimele zile au fost câteva menajere care mi-au adus de mâncare si niste haine curate.
Pana la urma nu pot sa înțeleg cine mama naibi este idiotu asta care ma tine aici , si ce treaba are cu mine , tocmai cu mine! Dintre toți oamenii de pe pământul asta tocmai pe mine și-a ales sa ma închidă aici. Urasc asta! Presimt ca se va întâmpla ceva rău!
Aud cheia invartindu-se in ușă si îmi rotesc privirea spre aceasta. Sunt destul din sigura ca este una dintre menajere așa ca nici nu ma obosesc sa ma ridic de pe pat . Dar siguranta mea este spulberata , atunci când vad ca pe ușă intra chiar Matt, având fata învinețita rău! Ma ridic instant de pe pat si ma dau din instinct mai in spate.
-Stai liniștită nu o sa îți fac nimic,.........inca! il aud spunând la sfârșit acel ,,inca" aproape șoptit .
-Ce vrei ?il întreb rece.
-Ești chemata de Chease in biroul lui! spune el privindu-ma cu ura si dispreț.
- Cine este Chease?întreb pentru ca chiar nu știam despre cine vorbește. Este tipul ala care te-a luat la bătaie?întreb in continuare pentru a-mi confirma bănuielile.
-Da! raspunde el sec printre dinți.
-Nu merg nicăieri , ești nebun , cum sa merg la dobitocu ala!strig la el , acesta începând sa se enerveze si sa vina spre mine.
-Tu , vii acum cu mine sau o încurci rău! spune si ma prinde d e umar smuncindu-ma către el si ma trage afara din încăpere.
-Lasa-ma in pace animalule, nu vreau sa merg nicăieri ! tip la el lovindu-l peste mana cu pumnul.
-Daca nu te liniștești o sa îți para rau! spune el oprindu-se in loc, strapungandu-ma cu o privire ca de ghiață.
-Daca îți imaginezi ca o sa fac ce zici tu, te înșeli! spun smuncindu-ma din mana lui si încep sa fug pe coridor ,spre scări din capătul acestuia, cu Matt pe urmele mele.
-Curva idioata, unde crezi ca pleci? il aud pe Matt in spatele meu cum striga , doar la câțiva metri de mine. După care ma prinde de spate tragandu-ma brusc înapoi ,eu căzând pe jos , lovindu-ma la cot .
-Au, tâmpirile asta a durut! spun frecandu-mi cotul.
-Nu îmi pasa , acum haide ! striga el nervos tragandu-ma de jos si taraindu-ma după el pana in fata unei uși negre. Din cate observ toți mafioții au ceva cu culoare negru; de fapt ii reprezintă . Sufletul lor este la fel de întunecat ca si culoarea asta.
Acesta bocănește de trei ori in ușă după care se aude un foarte încet intra.
Intram înăuntru si pot observa o mulțime de planuri, hărti si tot felul de poze cu diferiți oameni înșirate pe pereți . Chease ii face semn cu mana lui Matt sa iasă afara , după care raman doar eu ațintind cu privirea scaunul ce stătea întors cu spatele la mine.
-Așadar............!il aud spunând , si se întoarce cu fata spre mine. ...........Ania , in primul rand ia loc , nu sta acolo in picioare! continuă , arătând spre unul din scaunele aflate in fata biroului.
-De unde știi cum ma cheama?întreb incruntandu-ma ușor la el , asezandu-ma preacauta pe scaun.
-Eu stiu totul despre tine ; si mai stiu ca ai legături cu clanul McCall! spune el asezndu-se pe coate privindu-ma insistent.
-Cine ești tu defapt?întreb privindu-l serioasa si rece in același timp.
-Asta nu contează acum , ce ma interesează pe mine in momentul de fata este sa aflu ce planuri are clanul McCall! spune el .
-Nu ma interesează deloc ce vrei tu ;si ce? te astepti sa îți spun eu despre ei ? Nu o sa vezi așa ceva de la mine, pentru ca nu stiu absolut nimic! răspund rastindu-ma la el , acesta incruntandu-se .
-Observ ca cu frumosul nu merge! spune el ridicandu-se de pe scaun.
-Vreau sa plec, si asta chiar acum! strig spre el ridicandu-ma si eu in picioare , strafulgerandu-l cu privirea.
-Nu o sa pleci nicăieri , si o sa faci ce îți spun eu ,ai înțeles?întreabă el venind mai aproape încercând sa ma intimideze ,eu rămânând in același loc .
Ce crede , ca daca se da tare periculos ma sperie? Asta s-o creadă el ! Am fost speriata la început de toată treaba asta cu mafia , dar acum nu mai are nici un efect asupra mea ; si oricât ar încerca sa ma intimideze nu cred ca i-ar merge plus ca îmi place toată adrenalina asta, deci...... .
- Nu si nici nu vreau , tu înțelegi asta? ii răspund cu același moneda.
-Observ ca ai tupeu ! Nu stiu daca o sa mai ai după ce te las o ora închisă intr-o camera cu Matt! spune el uitandu-se de sus la mine cu o privire superioara.
La auzul acestor cuvinte , fac un pas înapoi , reducandu-ma la tacere.Cred ca as fi preferat orice alt tip de tortură , de cat sa il stiu pe Matt in același camera cu mine. Il urăsc!
-Așa ma gândeam si eu!spune asezandu-se înapoi pe scaunul de la birou.
Nu am de gând sa mai stau nici macar o secunda cu idiotul asta, vreau sa scap de aici.
In secunda următoare ma întorc cu spatele spre el si fug spre ușă , deschizad-o larg si o iau la fuga pe holul , cobornad treptele ajungând la parter. Vedeam ușa de la intrare iar când s-o deschid , ma izbesc de doua gorile care blocau ieșirea si cad pe jos. Stiam eu ca pare prea usor!Nu avea cum sa ma lase sa scap așa de simplu. Acestea ma ridica forțat de jos tinandu-ma aproape suspendata in aer.
-Dati-mi drumul matahale proaste, vreau sa plec! tip la ei zbatandu-ma sa scap dar fara nici un rezultat.
-Ghici cine va sta o ora cu tine? aud acea voce ce mi-a făcut sangele să-mi înghețe in vene. Raman blocata când il vad pe Matt stand in fata mea , in spatele lui fiind Chease, care pot sa jur ca am vazut in privirea lui dezamăgire dar după acea ii reapare acea privire de gheata care te străfulgera .
-Tu ești nebun? Cum sa ma închizi cu dobitocul asta? tip la Chease care ma priveste rece.
-Nu ai vrut sa cooperezi, o sa îți primești pedeapsa !spune intorcandu-mi spatele dând sa plece.
-Daca așa tratezi tu fetele, nici nu vreau sa stiu cum te-ai comporta cu fiica-ta, daca ai avea una!tip la el neștiind de unde a ieșit asta, acesta oprindu-se in loc , după care se întoarce brusc spre mine .
-Fiica-mea? Da ,am o fiica!Si vrei sa știi ce a făcut ea? Ma tradat ,trecând in tabăra adversa ! Ti se pare cunoscut? îmi tipa el cuvintele in fata, eu tresărind ușor ,crezând ca îmi va da una la cat de nervos era .
Cred ca am atins un punct sensibil!. Ma încrunt la el confuza , neștiind la ce se refera prin ,,ti se pare cunoscut asta" , si de ce îmi adresează mie o întrebare ca asta. Adică , nu e ca și cum , eu chiar am avut părinți cărora chiar sa le pese de mine in vreun fel , si eu i-aș fi tradat. Nici nu am avut pe cine sa trădez, de fapt , daca stau bine sa ma gândesc.
-Si de ce ma întrebi pe mine asta , doar nu e ca si cum te-aș fi trădat eu ?întreb ironica prividu-l drept in ochi.
-Chiar tu!spune el răstit , mi-e picandu-mi fata.
-Pofim? Omule , tu nu ai toate țiglele pe casa! spun in continuare , enervandu-ma la culme argumentul lui. Părinții mei sunt acasă , si probabil nici nu stiu ca ma aflu aici , pentru ca nu le-a pasat niciodată de mine, dar tu ? Tu nu ai nici o legatura! strig nervoasa ,probabil inrosindu-ma la fata de nervii care clocoteau in mine. Cum își permite sa spună așa ceva? . Nici macar nu îmi cunoaște viața.
-Pentru ca ești adoptata , si trecuta de către mine pe numele lor ! Nu te-ai întrebat niciodata de ce nu le-a pasat de loc de tine? Cum poate un părinte sa fie atât de nepăsător încât să-și neglijeze in așa hal propriul copil? Sa știi ca din cauza asta! Nu erai a lor! spune el , restul privindu-l înmărmuriți.
Matt il privea șocat , si mai mult ca sigur nu ii venea sa creadă ce aude ; in același situație aflandu-ma si eu dandu-mi seama de un lucru. Acum ................................................
.............


Mafioată fără intenție•••(FINALIZATĂ)••• Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum