Deschid ochii cu greu ,totul invartindu-se cu mine. Ma durea capul îngrozitor de simțeam ca o să-mi explodeze. Îmi era frig si îmi simțeam corpul amorțit. Ridic ușor capul , familiarizandu-ma greu cu imaginea din fata mea.
Încerc sa ma ridic ,dar ma simțeam sleita de puteri . Priveam cimentul rece ,pe care statem culcata. In minte mi-au revenit întâmplările de aseară durerea de cap parca amplificandu-se. Gem de durere din cauza mâinilor ranite care le simțeam legate la spate cu cea ce pare sa fie o funie.In cele din urma ma ridic in sezut , scâncind , lipindu-ma cu spatele de zidul rece.
Cum am ajuns aici? Si ce este locul asta? Pare a fi un beci, după felul cum arata, mirosul de mucegai facadu-ma sa stramb din nas.Dupa ceva vreme de stat privind in gol atenția imi este atrasa de câteva voci ce se auzeau dincolo de usa ruginita din metal .
Dupa câteva minute ușa se deschide făcând un zgomot asurzitor ce îmi zgâria timpanele. Privesc spre persoana ce intase pe usa si automat ma încordez , nervozitatea citindu-se pe chipul meu .
-Măi ,măi s-a trezit prințesa lui tati! exclama el batjocoritor, un zâmbet aparandu-i in coltul gurii.
Nu spun nimic ci doar il privesc cu ura , trimitandu-i săgeți otrăvite din privire.
-Se pare ca tot la mine ajungi in cele din urma ! spune apropiindu-se de mine si aplecandu-se privindu-mi atent orice expresie a fetei.
Credeai ca daca ai reușit sa scapi data trecuta , nu ma vei mai vedea de acum in colo ? întreba si îmi prinde fata cu mana facandu-ma sa scâncesc ușor.
-Sa te ia dracu! spun si il scuip in ochi , acesta începând sa rada batjocoritor stergandu-se cu mana pe fata.
-Ania, Ania.....! Cat de proasta ai fost cand ai incercat sa fugi de clanul McCall! spune luand o postura serioasa. Pentru ca ai fugit exact in gura lupului! continua el.
-Ce vrei de fapt , Chease! întreb neștiind unde vrea sa ajungă cu asta.
-Eu? Vreau razbunare! Asta vreau! spune si se încordează ușor nervos.
-Si ce legătură am eu cu răzbunarea ta? întreb deja plictisita de atata răzbunare si tradare încât îmi lăsa un gust amar.
-O, dar ai , si inca cum! Tu ma vei ajuta să-l lichidez pe Shane ! spune el fiind sigur pe el privindu-ma de sus.
-Sa fac, ce? Tu ai tras ceva pe nas? întreb ridicandu-mi o spranceana uimita de îndrăzneală lui. Cum sa îmi ceara așa ceva? Cred ca a luat-o razna.
-Da , ai auzit bine! Te vei infiltra înapoi in clanul McCall si il vei lichida! repeta cea ce tocmai a spus.
-Nu am sa fac absolut nimic pentru tine!Si nu ma poți obliga !spun cu o voce ragusita privindu-l cu ura.
-Nici nu stiu de ce te-a mai salvat Shawn! Trebuia sa te lese sa mori in pădure! spune, eu făcând ochii mari de uimire la auzul acestor cuvinte.
- Poftim? întreb ca si cum nu as fi auzit. Ce legătură are Shawn cu asta si de unde știi despre asta? întreb in continuare.
-Ania, nu ma cunoști ! Eu stiu totul , iar faptul ca te-ai întâlnit cu Shawn, a fost planul meu de la bun inceput ,acum ai face bine sa ma asculti! spune , eu incordandu-ma la cuvintele lui ,începând sa ma foiesc pe cimentul rece.
-Adică Shawn a..............! încerc sa spun fiind socata de cea cea ce aud, dar el ma întrerupe.
-Da, exact! Ce nu face omul pentru o suma de bani considerabila! spune el cu un rânjet aparandu-i pe fata.
-Scârbă ce esti! ii strig in fata, total dezguststa de cat de josnici pot fi uni oameni , incat trădează pentru bani, in cazul de fata Chease platind pentru tradare.
Îmi simt obrazul arzând , intorcandu-mi capul intr-o parte , aparandu-i câteva lacrimi in coltul ochilor datorita durerii ce ma fulgerat in întreg corpul când palma lui face contact cu obrazul meu.
-Scarba? Uite-te la tine , ce ai ajuns! Sa stai si sa te f**ti cu mafioții unui clan! Curva nenorocita! Semeni cu maica-ta! spune si da sa plece dar se întoarce. Sa stai sa putrezești aici , nu meriti sa vezi lumina, si o sa ma asigur ca o sa plătești pentru asta! striga furios , si iese izbind ușa metalica , un zgomot asurzitor răsunând in toată incaperea.
- Ca mama? repet, soptit cuvintele spuse de Chease dand frâu liber lacrimilor , nu mai puteam tine in mine ; ma simțeam atât de singura, ma simțeam rău , si totul numai datorita lui. Îmi vine sa ma dau cu capul de zidul asta pana mor , numai sa nu mai trec prin calvarul asta ce imi sfâșie inima de durere.
După câteva oreTresar din somn respirand scadat , încercând sa fac sa dispară acele imagini cu Shane mort, care ma bântuie de fiecare data când reușesc sa adorm.
Amorțisem datorita poziției incomode in care adormisem si a frigului. Încerc sa ma clintesc din loc , scâncind de durere . In cele din urma reușesc sa ma ridic in picioare , sprijinandu-ma de peretele umed , sa nu cad.
Ma uit prin încăpere , cautand cu privirea ceva ascuțit , si tot ce am reușit sa vad erau câteva cioburi de sticlă pe jos . Erau mai mult decât bune pentru a putea scăpa de funiile astea care ma strângeau îngrozitor.
Topai pana la locul unde erau acele cioburi , pentru ca eram legata si de picioare si nu aveam cum sa merg ; ma aplec ușor si iau unul dintre acele cioburi începând să-l frec de funie pana când aceasta îmi slăbește mâinile ,in cele din urma indepartand-o, la fel procedând si la picioare.
După ce m-am eliberat , privesc in jur după o ieșire in afara de ușa care era încuiată. Privirea imi cade pe un mic gemuleț cu gratii prin care intra slab lumina; dar nu ma ajuta cu nimic pentru ca era prea sus, si oricum gratiile ma împiedicau.
Trebuie sa ma gândesc la o solutie de a ieși de aici , si asta repede pana nu se întorc si o sa fie si mai rău. Dar nu apuc sa termin de gândit asta pentru ca ușa se deschide brusc pe ea intrand idiotul de Matt cu doua gorile după el . Acum ce ? Și-a luat garda cu el ? Asta-i culmea! Nici daca as vrea nu am cum sa scap de aici si el își mai ia si argatii după el.
-Aria, nu ne-am mai văzut de ceva vreme , nu crezi ? spune venind spre mine eu dandu-ma câțiva pasi in spate.
-Stai, pe loc! spun punand mana in fata facandu-i semn sa se oprească.
-O, îți este frica ! Pai ar trebui pentru ca nu o sa mai scapi vie din mana mea după ce mi-ai făcut , târfă ordinara!
-Frica ? De tine? Niciodată! spun uitandu-ma cu dezgust la el.
- Asculta la mine , daca intri in mâinile mele acum , nu te mai scăpa nimeni așa ca ai face bine sa iti tii gura aia mare ! spune el total deranjat de atitudinea mea.
Il privesc cu ura nemai spunanad nimic , pentru ca nu vreau sa agravez situația mai tare decât este deja.
-Am venit sa te anunț ca ori il vei anihila cu frumosul pe Shane ori o vei face cu forța , si o sa -ti para rău! spune apropiindu-se de mine.
-Ce, te-a trimis Chease , poate ma convingi? Cred ca nu am fost destul de clara când am specificat ca NU FAC ASA CEVA! spun ultimele cuvinte tare si clar ca nu o sa anihilez pe nimeni . Cine cred ei ca sunt ? Superman? Ce tâmpiți!.
-Ma gândeam ca vei spune asta, si doar mi-ai confirmat ca nu vrei cu frumosul! spune el , un rânjet aparandu-i pe fata aia de psihopat infect.
Vine spre mine si inainte sa conștientizez ce vrea sa facă simt o durere acuta in gat , mai apoi dandu-mi seama ca Matt îmi injectase o soluție incolora ce ma făcuse sa devin ușor slăbită.
-Au ,idiotule !Ce mi-ai făcut! strig la el si il împing punanadu-mi mana pe gat in locul in care ma durea.
-Ceva,ce in mod clar o sa il ajute pe Chease.! spune si începe a rade ca un psihopat, tembel. Dupa care iese pe ușa mare din metal cu gorilele lui pe urme .
*****
CITEȘTI
Mafioată fără intenție•••(FINALIZATĂ)•••
General FictionNimic nu merge bine! Totul este un continuu dezastru in viata Aniei ; fata care nu contează pentru nimeni , fata care se lupta sa supraviețuiască. Ea este tarata cu forta intr-o lume a haosului; dar in cele din urma constata ca ea face parte din ace...