-Nu îmi pasa ce crezi tu, ok ? spun prinzandu-mi centura si asezandu-ma mai bine in scaunul șoferului.
-Bine atunci, sa te vad ! Concurezi si împotriva mea ! spune si se îndepărtează de masina nervos. Ce sa zic! Crede ca ma poate obliga sa fac ce vrea ; cu ochii aia si zâmbetul ala, si cu tot ce are el . Adevărul este ca este atât de irezistibil , dar încerc sa ii fac fata. Deja ma claca pe coada.
-Bun , am verificat rotile si sunt in regula! ma scoate din gânduri Ryan , care vine in dreptul portierei mele.
Totul este in regula? Shane părea destul de nervos când a plecat! adauga el după ce ma privește atent .
-Il cunoști pe Shane ? întreb uimita.
-Mda , frecventează des locul asta si cam toată lumea il stie, si observ ca si tu ! spune privindu- ma in ochii parca căutând ceva.
-Mda, suntem,, prieteni foarte buni"! spun mimând ghilimelele in aer cu degetele.
-Sunteti ,iubiți sau ceva ; cam așa reiese din discuția voastră de mai devreme! spune, citindu-i-se parca tristețe in ochi.
-Ce ? Nu ! De unde ți-a venit asta? întreb bufnindu-ma rasul la auzul întrebării lui.
-A, scuze nu am vrut sa ..........! își cere scuze , scarpinand-si cefa ușor rușinat, dar il întrerup.
- Stai liniștit ! Nu ai de ce sa îți ceri scuze! spun oprindu-ma din ras si ii pun mana pe umar in semn ca totul este in regula.
-Bun, atunci eu ma duc ! Trebuie sa înceapă cursa! spune iar eu il aprob cu o mișcare a capului .
Privesc spre celelalte mașini așezate in linie lângă a mea. Pot observa cum se holbează idioții aia la mine mirați , si prefer sa cred ca motivul este ca eram singura fata din competiție restul fiind doar baieti.
L-am putut vedea pe Shane uitandu-se încordat la mine , cu mâinile pe volan . Era nervos asta este clar , pentru ca mai avea puțin si rupea volanul ala.
Mi-am întors privirea in partea opusa , unde dau de tembelul care era sa ma omoare cu mașina , care îmi face cu ochiul si apoi îmi face semn cu mana ca voi pierde.
Turez masina , apoi ii arat degetul mijlociu acesta făcând o fata uimita pierindu-i zâmbetul ala idiot de pe fata. In fata noastă apare o blonda tunata , aproape dezbrăcata ce mergea pe niste tocuri cred ca mai înalte de 15cm ,cu un steag in mana.
5,4,3,2,1.........START! Calc cu putere pedala de accelaretie imediat ce blonda a fluturat steagul in jos , pornind cu viteza , lăsând fum in urma mea. Aveam câteva mașini in fata mea , pe care le ocolesc cu ușurință ajungând a doua, in fata mea fiind nimeni altul decât Shane iar in spatele meu este maimutoiul ala care încerca sa treca de mine .
Calc pedala de accelerație pana la podea trecând de Shane , fiind prima . Traseul era plin de curbe si cotituri periculoase , dar tocmai asta îmi placea , era o nebunie si un extaz.
Am putut vedea prin oglinda retrovizoare ,cum maimuțoiul il întrece pe Shane , mai apoi mergând in același linie cu mine . Ma privește cu o privire malefica după care accelerează ajungând in fata mea. Aud telefonul cum îmi suna . Pe bune ; tocmai acum și-a găsit cineva sa ma sune? .
-Alo! răspund grăbită ,si dau telefonul pe spiker lasandu-l pe scaunul din dreapta mea.
-Încetinește , e prea periculos! Nu încerca sa il intreci pe Shawn!El niciodată nu joaca cinstit, si va încerca sa câștige cu orice preț! il aud pe Shane cum spune, eu privindu-l prin oglinda retrovizoare.
-Shane,nu stiu care este problema ta , dar lasa-ma dracului odată ! spun si închid nervoasa. Care naiba este problema lui daca particip la cursa asta ? Doar nu ma omoară nimeni , ce doamne! Accelerez la maxim încercând sa-l depășesc pe deșteptul din fata mea care din cate îmi dau seama din spusele lui Shane , il cheamă Shawn. Frumos nume pentru o tufa ca el .
Sunt in drept cu mașina lui si imi întorc privirea in direcția lui . Il vad cum se încrunta nervos , apoi intra cu masina inta mea , eu pierzând controlul volanului pentru moment , rămânând mai in urma. El pleca cu viteza rânjind victorios.
-O ,nu ! Vrei război , război o sa ai! spun nervoasa si accelerez după care plec cu viteză , intrecandu-i pe toți care au reușit sa ma depășească .
-Azi nu câștigi, Shawn! spun si trec cu viteza pe lângă el , văzând deja linia de finish.
Il vad si pe Shane cum il întrece pe Shawn după care ajunge in spatele meu. Calc la maxim accelerația deja trecând linia de finish .
Pun o frana brusca, oprindu-ma in loc si coborând din mașină sub privirile uimite a spectatorilor si a celorlalți concurenți care intre timp au ajuns si ei. După care toți izbucnesc in urale si aplauze .
-Si câștigătoarea este Ania Walken! spune arbitrul sau prezantatorul sau orice o fi el , venind lângă mine si îmi ridica mana in sus in semn de câștigător.
Il pot vedea pe Shane cum coboară din mașină , si se îndreaptă spre mine. Se oprește in fata mea , ma privește in ochi, după care ma strânge in brațe .
-Ce te....................? dar nu mai reusesc sa spun nimic pentru ca îmi prinde fata intre palmele sale mari si își izbește buzele de ale mele, eu făcând ochii mari de uimire . Ma săruta cu atata pasiune incat ma topesc pe picioare simtindu-le parca de gelatina. Inima îmi batea nebunește si începeam sa ma încălzesc . Simțeam ca îmi arde fata si parca pentru moment am uitat sa respir.
Am putut auzi vocile mirate ale celor din jur , eu dezlipindu-ma brusc de el . Privesc spre cei ce erau de fata , si privirea îmi cade pe Allan , Chris , Jason , Jack si Ryan care raman cu gura cascata , uimirea citinduli-se pe fețe. Apoi Jack si Ryan se fac dispăruți in mulțime.
-De ce ai făcut asta?întreb uitandu-ma urat la el incrucisandu-mi bratele la piept fiind mai mult decât sigur roșie la fata.
-Ania , trebuie sa îți spun ceva si simt ca nu mai rezist , trebuie sa afli acum ! spune ușor panicat , uitandu-se in ochii mei.
-Oookk! S-a întâmplat ceva , ma cam sperii? intreb privindu-l sceptica si ușor nesigura .
-Eu te............! spune dar este întrerupt de vocea lui Shawn ce se apropie de noi bătând sarcastic din palme.
-Felicitari, ANIA! spune el pronuntandu-mi numele apăsat.
Ce pot sa spun ,m-ai uimit ! Sincer nu ma așteptam ca o fata sa ma învingă! spune si ma privește cu o sclipire ciudata in ochi.
-Tu nu ai castigat niciodată , când am concurat eu, Shawn! il aud pe Shane mârâind.
-Mda , dar de data asta se pare ca nici tu nu ai castigat ! raspunde Shawn sagetandu-l cu privirea pe Shane.
-Pot sa stiu si eu ce se petrece aici ? întreb vazandu-i pe amândoi cum se incordeaza , având amândoi niste priviri de parca ar vrea sa se omoare , si judecând după felul in care s-au apropiat unul de altul cred ca nu mai aveau mult si chiar o făceau.
-Hei, hei ! Ce naiba aveți amandoi!? întreb bagandu-ma intre ei .
-Ania , hai sa mergem ! spune Shane si ma prinde de mana facandu-ma sa vin după el .
- Nu! Pana nu îmi spui ce e cu voi? spun si ma opresc in loc.
-Ania, nu stau la discuții cu tine , ori vii de bună voie ori te iau pe sus! spune privindu-ma nervos .-Ce este Shane , ti sa făcut frica si o iei la fuga? Oare de ce ma așteptam la asta? il aud pe sclifositul de Shawn cum comentează in spatele nostru.
Il vad pe Shane cum își încleștează pumnii furios , si se îndreaptă tinta spre Shawn, care imediat ce Shane a ajuns in fata lui este asaltat de o ploaie de pumni.
Si așa se dezlănțuie o bătaie in toată regula ,Shane aplicandu-i pumni in mufa lui Shawn si el la randul lui lovindu-l destul de grav pe Shane.
-Voi sunteți idioți , ce aveti ? Opriti-va in secunda asta! strig la ei si încerc sa intervin pentru a-i despărți dar , tot ce am reușit a fost sa încasez un pumn din partea lui Shawn , care ma face sa cad pe jos , lovindu-ma cu capul de o piatră .
-Dobitocule , te omor ! il aud pe Shane tipand la Shawn , uitandu-se spre mine cum ma prăbușesc pe jos.
Raman câteva minute bune pe jos , încercând sa îmi revin , dar nu prea reușeam . Lângă mine apare Allan ,care ma ajuta sa ma ridic , si îmi pun mana la tâmplă simțind cum ceva cald mi se prelinge pe obraz in jos ,iar in cele din urma constat ca este sange.
Privesc scena , dezlănțuită in fata mea , care se pare ca a luat
o mai mare amploare decât înainte sa ,,intervin" . In cele din urma cei doi sunt despărțiți de baieti care ii iau efectiv pe sus incercând sa ii liniștească.
-Ia mana de pe mine, il omor ! striga Shane încercând sa scape din mâinile lui Chris si Jason .
-Frate , linisteste-te! Încetează sa vrei sa il omori pe Shawn! Credeam ca asta este un capitol incheiat! striga Chris , începând si el sa se infurie.
-Chris dă-mi drumul , daca vrei sa mai ai maini! tipa Shane la Chris , acesta sacapandu-l si se îndreaptă direct spre Shawn si ii mai aplica un pumn dar este prins din nou de Chris si Jason si pus la pământ.
-SHANE, OPREȘTE-TE DRACULUI ODATA! tipa Jason la el, si ii da un pumn in fata , eu punandu-mi mana la gura uimita si speriata de cea ce tocmai sa întâmplat .
CITEȘTI
Mafioată fără intenție•••(FINALIZATĂ)•••
General FictionNimic nu merge bine! Totul este un continuu dezastru in viata Aniei ; fata care nu contează pentru nimeni , fata care se lupta sa supraviețuiască. Ea este tarata cu forta intr-o lume a haosului; dar in cele din urma constata ca ea face parte din ace...