Înca în viată.

3.1K 175 13
                                    

           Sunt inconjurata de întuneric ; doar intuneric. Nu îmi dau seama unde ma aflu.
          -Hei, e cineva? întreb , dar tot ce pot auzi este ecoul vocii mele care se aude prelung , parca la nesfârșit.
     Nu primesc nici un raspuns, iar asta ma sperie si mai tare de cat sunt deja.
   Ma ridic de jos ,privind in jur neștiind încotro sa o apuc. Totul era exact la fel. Acea mare de întuneric in care te pierzi.
    Ce e locul asta ? Dar brusc , apare o lumina orbitoare din stânga mea , dintr-un fel de ușa . Tresar ușor , fiind luata prin surprindere. Ma apropii de acea usa , intrând precauta in încăperea ce se desfășura in fata ochilor mei.
    Era o camera veche , cu un șemineu in care ardea focul si doua fotolii in jurul sau. Totul părea atât de prăfuit , afectat de trecerea timpului.

     Pe unul din fotolii sta o femeie ce pare ca ar avea cam 25 de ani

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

     Pe unul din fotolii sta o femeie ce pare ca ar avea cam 25 de ani. Era frumoasa , era foarte frumoasa ! Tinea in brațe o fetiță cam de 3 ani si fredona o melodie liniștitoare. Îmi părea atât de cunoscut cântecul acela , dar nu stiu de unde sa il iau. Ar trebui sa răscolesc in adâncul mintii mele pentru a încerca sa il găsesc , si doar as încerca.
        Deodata se aude o bubuitura , ce ma face sa tresar. Ușa încăperii in care ma aflam se izbește de perete pe ea intrând.........CHEASE? Ce căuta el aici ? Si de ce arata mai tânăr decât este? Se clătina in toate direcțiile si abea se mai putea tine pe picioare. Era beat , asta este clar ;imi pot da seama de asta si din faptul ca tine o sticla de vin in mana, deci , da.....era beat.
           -Miranda! aud cum striga apropiindu-se încet de femeia , ce il privea stupefiata , strângând acea fetiță in brațe ,încercând sa o liniștească , aceasta fiind speriata de zgomotul creat de ușă.
            -Ce vrei Chease? întreba aceasta ridicandu-se in picioare si ferind-o pe fetiță in spatele ei .
            -Nu ți-a fost dor de mine? întreba acesta plimbandu-si un deget pe bărbia ei , aceasta ferindu-i mana. Ma întreb in momentul asta cum de nu ma vede niciunul; asta este așa ciudat.
            -Chease ,duhnești a alcool ! Pleacă de aici ! Tu nu mai ești cel de care m-am indragostit la inceput! Ești un nimic! Mi-e scârba de tine! striga aceasta furioasa la el câteva lacrimi prelingandu-se pe chipul sau angelic.
           -Ti-e scârbă? Târfă ordinara , tu crezi ca o sa stau la picioarele tale si o sa îți fac mofturile , ca o sa fac ce-mi spui tu? întreabă acesta prinzand-o de par ,facand-o sa își deie capul pe spate . Nu , Miranda ! Eu nu renunț la nimic , chiar daca mi-ai spune-o tu sau oricine! Un mafiot tot un mafiot rămâne , tine minte asta ! Asta circula acum prin venele mele , si așa va fi mereu .
           -Mami? întreabă fetiță din spatele ei speriata ,lacrimile curgând pe fata ei mica .
           -Ania, du-te afara , nu te speria ,da ? Vine si mami imediat! spune Miranda , fetița fugind pe ușă afara.
     Ania? Cum adică Ania? Doar nu .......? Cum este posibil ? Acea sunt eu ?. Lacrimile îmi brăzdau fata ! Cum este posibil ca acea fetiță sa fiu eu ? Asta înseamnă ca Miranda este ..........mama mea?.
           -Unde crede ca pleacă , i-am dat eu voie ! întreba Chease dând sa se duca dupa ea, adica dupa mine, abea tinandu-se pe picioare ; dar este prins de brat  si tras înapoi de catre mama.
           -Las-o ,Chease ! Cu mine ai treba nu cu ea ! spune mama, dar automat cade pe jos când palma lui Chease face contact cu obrazul ei, eu automat inabusindu-mi un tipat.
           -Eu fac ce vreau! Nu îmi spune nimeni ce sa fac si ce nu ! Ea este fiica mea si pot sa fac ce vreau cu ea ! tipa el la mama, nervos scăpând sticla de vin din mana , spargandu-se.
            -Este si fiica mea , si nu îți dau voie sa o ranesti! striga mama lacrimile scurgandu-i - se pe obraji.
           -Atunci nu o sa mai fie! striga el , si se năpustește asupra mamei cu o ploaie de pumni aceasta strigând de durere.
           -Nuuu, las-o ! Animalule! strig disperata indrepatandu-ma spre ei , încercând să-l fac sa înceteze . Dar când vreau sa il prind pe Chease de umar si să-l îndepărtez , mana mea trece efectiv prin el. Ce naiba? Mai incerc inca de câteva ori sa il îndepărtez dar același rezultat . Eram o fantoma ,ce dracu ?
           -Las-o, te rog , las-o! strig disperata văzând ca incercarile mele de al îndepărta erau zadarnice , dar nu ma auzea . Nu ma auzea nimeni ! Palangeam , urmărind scena din fata ochilor mei , si nu puteam face nimic. Mama era aproape moarta pe jos din cauza bataii, iar eu doar asistam. La un moment dat Chease se oprește din a o mai lovi ,si se ridica! Ce vrea sa facă ? Se îndreaptă spre cioburile de sticla de la sticla de vin , si il ia pe cel mai mare , si se întoarce spre mama.
            -Nuuu, nu, nu! Nu face asta , te rog ! tip la el ,pumadu-ma exact in fata lui încercând sa il fac sa se oprească , dar el trece efectiv prin mine , si se îndreaptă spre mama după care se apleca spre ea si ii înfinge ciobul exact in inima . Raman cu răsuflarea taiata si privesc înmărmurita spre trupul mamei ce acum zace dintr-o balta de sânge .

 Ma prăbușesc pe jos încercând sa realizez de tocmai s-a întâmplat , dar parca nu îmi dau seama , parca totul se derulează cu încetinitorul , apoi camera in care ma aflam se întuneca brusc, ajungând iarăși in același abis negru

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ma prăbușesc pe jos încercând sa realizez de tocmai s-a întâmplat , dar parca nu îmi dau seama , parca totul se derulează cu încetinitorul , apoi camera in care ma aflam se întuneca brusc, ajungând iarăși in același abis negru. Aud niste voci total necunoscute mie si un bipait enervant.
            -O pierdem! Aduceti defibrilatorul; i s-a oprit inima! aud acea voce total necunoscut cum striga.
           -Ce? Nu, nu ,nu ! Nu puteți sa o pierdeți ! Nu se poate așa ceva ! O iubesc ! aud vocea lui Shane cum striga disperat .
           -Scoteti-l afara , acum! aud iarăși acea voce necunoscuta.
           -O iubesc , ma-ti auzit ! O iubesc ! Lasati-ma in pace jigodii ce sunteți ! il aud pe Shane strigând , vocea lui auzindu-se din ce in ce mai încet , apoi deloc.
        Ma iubește ? El chiar a spus asta ? Nu pot sa cred ! Doamne ce-aș vrea sa-l strâng in brațe in momentul asta si sa ii simt buzele, dar nu pot.
    Dintr-o data totul a început sa se cutremure , apoi vocile care strigau nu se mai auzeau ; eram doar eu singura tinandu-ma cu mana de cap incercand sa opresc acel bipait enervant ce se auzea prelung.
           -Haide, Ania , vin-o cu mine ! tresar auzind vocea acea atât de cunoscuta.
           -Mamă? întreb privind in fata spre silueta fantomatica dar atat de frumoasa.
           -Ania, vino cu mine , haide ! repeta ea intinzandu-si mâinile.
           -Unde? întreb ridicandu-ma  de jos , indreptandu-ma spre ea.
           -Undeva , unde o sa scapi de toată lumea care ți-a făcut rău , de toți cei ce si-au bătut joc de tine si te-au folosit ; intr-un loc mai bun! spue ea așteptând in continuare sa o prind de mana.
            -Dar sunt persoane care țin la mine , inca !Care ma iubesc! Nu pot sa-i las, chiar daca m-au rănit , eu ii iert ! spun privind-o încruntată.
            -Haide , nu mai avem mult timp! spune ea , eu făcând un pas înapoi.
            -Nu, mamă! Îmi pare rău ca te întristez , dar nu pot veni cu tine ! Nu acum! Eu am pentru ce trai , si pentru cine , iar tata nu îmi va mai sta in cale ! Te rog iarta-ma ! spun privindu-mi  trista mâinile .
           -Înțeleg! Ai un suflet bun , fetita mea ! Sa nu te schimbi niciodată pentru nimeni ! Ești unica , ești fetiță mea; sa nu uiți asta niciodata! spune si se îndepărtează din ce in ce mai mult de mine.
           -O sa ne întâlnim dintr-o zi îți promit! strig , ca sa ma audă , câteva lacrimi facadu-si apariția pe obrajii mei. 
           -Sunt sigura de asta! spune , după care dispare de tot din raza mea vizuala , lasandu-ma singura, după care sunt trasa ca intr-un  vartej încercând sa ma țin de ceva dar nu aveam de ce. Ma trezesc brusc deschizând ochii mari , văzând in jurul meu doctori care se miscau repede , apoi răsuflând ușurați, vazandu-ma ca respir , acel bipait enervant disparand.
             -O , slava cerului, fetit-o credeam ca o sa te pierdem! spune unul dintre doctori venind lângă mine , dandu-si jos masca chirurgicala. Credeam ca nu o sa reziști , datorita supra dozei de droguri din sânge , dar observ ca ești o luptătoare ! adaugă el , eu inchizandu-mi ochii , simțind ca o să-mi plesnească capul .
      
******

Mafioată fără intenție•••(FINALIZATĂ)••• Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum