Stau de câteva ore pe scaunul asta analizând încăperea cred ca a miia oara pe seara asta fiind obosita si plictisita de moarte. Pana acum nu sa întâmplat nimic interesant urmarindu-l pe Willson. Tot ce a făcut a fost sa steie de vorba cu alti tipi la fel de dubiosi ca el, pe care nu ii cunosc si sincer nici nu am intenția de a o face.
Stau la una dintre mese si savurez un pahar de vin roșu care are un gust divin, si ma uit la Shane care sta concentrat sa audă unele conversații ce au loc intre Benet si alte capete seci , care sincer le doresc tot răul din lume.
Shane pare destul de încordat , nervos si tensionat auzind cea ce se discuta. Din cate îmi dau seama nu este tocmai de bine ce aude.
-Ce s-a întâmplat?il întreb acesta mutandu-si privirea spre mine.
-Benet , vorbește despre noi! spune , privindu-mi fata , încruntat.
-Si ce spune?întreb oarecum încordată. De ce nu am primit si eu o casca ca sa pot auzi discuțiile astea?
-Daca nu ai observat , el te-a urmărit toată seara , si cred ca i-ai căzut cu tronc, pentru ca vrea sa afle cine ești si de asemenea cine sunt eu! spune strangandu-si pumnii, nervos.
-Ce? Cred ca glumești! Nu e vina mea ca mi-ai luat o rochie așa decoltata, uite-te si tu! Este frumoasa , dar nu voiam sa atrag atenția in stilul asta!spun el privindu-ma gânditor după care își scoate telefonul din buzunar si apelează pe cineva.
-Alo, Jack ! Adu mașina , plecam acum!spune după care închide.
-Plecam? întreb ca si cum nu as fi auzit.
-Da ,nu vreau sa risc așa ca haide !spune si se ridica de la masa si îmi întinde mana ca un domn, si ma ajuta sa ma ridic de pe scaun.
-Tot nu înțeleg ce a făcut Benet asta de il urăști așa de tare!spun prinzandu-l de brat si indreptandu-ne ușor spre iesire, ca sa nu atragem atenția.
-Nu cred ca este locul si nici momentul potrivit sa discutam despre asta acum! spune simtindu-i mușchi cum se încordează si mai tare decat erau . Din cate imi dau seama , am atins un punct sensibil pe care nu vreau sa-l exploatez mai mult.
Coborm treptele din fata vilei dar când sa ieșim pe poarta aud un strigat in urma noastra si apoi sunetul unui pistol.
In secunda următoare il vad pe Shane sărind in fata mea, după care prabusindu-se pe jos. Îmi pun mana la gura din cauza socului . El tocmai mi-a salvat viața? Nu pot sa cred! El mi-a slavat viața, si acum sta aici pe jos dintr-o balta de sânge, din cauza mea! Lacrimi imi aluneca pe obraji si ma aplec spre el sa il ridic ,sa fac ceva, sa vad daca mai trăiește. Ma simțeam oribil , ca si cum ceva in mine sa rupt. Îmi venea sa plâng continuu nu ma mai puteam opri.
Il vad pe Jack coborând ca ars din masina ce se afla exact in fata portii marii si vine in fuga spre noi. In același timp pot vedea inca alti trei tipi cu pistoale indreptandu-se spre noi.
Cat timp Jack il ia pe Shane de după umeri si il baga in mașină , eu imi scot pistolul de sub rochie care era prins de piciorul meu , ca sa tin jegurile astea la distanta.
Reușesc sa împușc doi dintre ei dar , al treilea ma nimerește in umar cea ce ma face sa ma dezechilibrez ușor , prinzandu-ma de poarta.
Apoi aud inca o împușcătură , si ma așteptam sa îmi găsesc sfârșitul, dar împușcătură era din partea lui Jack care il împușcase si pe cel de-al treilea. Pune repede pistolul in spatele blugilor si vine repede spre mine si ma prinde sa nu cad , pentru ca deja mi se încețoșa privirea din cauza lacrimilor si a durerii insuportabile din umar. Ma ajuta sa ma așez pe scaunul din dreapta șoferului după care se urca si el la volan si pornește in tromba.
-Rezista , ok? spune Jack încercând sa fie atent la drum.
-O sa moara , si asta numai din vina mea! Este numai vina mea!spun începând sa plâng iarasi , stand nemișcata pe scaun din cauza durerii de la umar.
-Nu o sa moara , si nu este vina ta; acum nu mai plânge nu îți face bine!spune dând să-mi prindă mana dar o trag repede ,prefacandu-ma ca vroiam să-mi șterg lacrimile.
Nu mai spun nimic si privesc drept in fata nebagandu-l in seama pe Jack. Pleoapele încep sa mi se îngreune si ma cuprinde o amorțeală in întreg corpul.
-Ania, nu adormi , stai treaza! il aud pe Jack strigând , dar după acea totul a devenit atât de neclar ,încât nu am mai auzit nimic .
Din perspectiva lui Jack
Strig panicat la Ania , care adormise sau leșinase , nu stiu sigur pentru ca trebuia sa fiu concentrat pe drum. O scutur ușor dar nu reacționează in nici un fel. Nu pot sa cred ca ea se simte vinovată pentru ca Shane a fost împușcat . Părea distrusa.
Aud cum imi suna telefonul in buzunar . Il scot repede si răspund.
-Alo, Jack !Ce s-a întâmplat , nu pot sa dau de Shane ! il aud pe Allan care părea îngrijorat.
-Vino la spital a apărut o problema! spun repede fara ca macar sa respir.
-Ce s-a intamplat ?întreabă el panicat , auzind pe fundal sunetul unei portiere izbite.
-Vin-o si o sa afli , nu am timp de discuții acum!spun si închid telefonul repede ,punandu-l înapoi in buzunar.
Parchez repede mașină in parcarcarea spitalului si chem repede asistentele care il iau pe Shane pe targa iar pe Ania o iau repede in brațe si la indicațiile asistentelor o duc dintr-o camera de operație pentru a ii scoate glonțul.
Doctorii îmi fac semn sa ies , dupa care îmi închid ușă in nas eu rămânând pe coridor .
Ma îndrept spre sala de operații in care este Shane ,si pot observa câteva asistente intrând si ieșind.
- Imi puteți spune cum este prietenul meu? întreb îngrijorat , oprind o asistenta pentru a cere informații despre stare lui Shane.
-Ma scuzați , domnule dar ma grăbesc , il pierdem! spune aceasta intrând in sala de operație unde era forfota. Raman in stare de soc la cuvintele ei ,,il pierdem" asta mi se repeta in cap continuu . Nu ,Shane nu poate muri! Este ca un frate pentru mine , nu se poate întâmpla asta!
Ma rezem de perete , după care ma așez pe unul din scaunele din fata salonului.Stăteam cu privirea in jos si cu capul intre palme . Aud pasi grăbiți spre mine si apoi simt o mana așezată pe umarul meu.
-Jack , ce sa întâmplat, unde sunt Shane si Ania? aud o voce răgușita si agitata. Îmi ridic privirea si constat ca este Allan; in spatele lui fiind Chris si Jason ,care păreau la fel de îngrijorați.
-Shane a fost împușcat încercând sa o apere pe Ania , iar acum este in operație , si nu stiu daca va rezista! spun cu o voce joasa.
-Pai si Ania? întreabă Chris care ma privește uimit , după câteva minute de tacere.
-Si ea a încasat un glonț in umar ,iar medici de chinuie să-l scoată! spun privind absent ușă din fata mea.
-Cum sa întâmplat asta? Nu pot sa cred! il aud pe Allan cum spune si se asează pe scaunul de lângă mine.
Nu mai spun nimic si ma ridic si plec.
-Unde te duci? il aud pe Jason in spatele meu .
Ma opresc pentru o clipa ,după care îmi continui drumul fara sa răspund.
Urc la etajul următor si ma așez pe unul din scaunele de pe coridor aflate in fata salonului Aniei.
Nu pot sa înțeleg un lucru : de ce a sărit Shane in fata ei sa o salveze ? Adică am putu vedea clar ca nici nu a stat pe gânduri , si automat a încasat împușcătură in locul Aniei. Si Ania? Ea , de ce era așa de distrusa , atât de ranită, as putea spune ? Nu era vina ei dar totuși se simțea vinovata. Nu stiu , ori
mi se pare ori este chiar așa , dar cred ca se intamla ceva intre ei doi . Adică da , Ania chiar este o fata frumoasa si destepta ;nu ai cum sa nu îți placa de o asemenea fata . După cate îmi dau seama s-ar putea ca Shane sa o place pe Ania.
.............
.................
CITEȘTI
Mafioată fără intenție•••(FINALIZATĂ)•••
General FictionNimic nu merge bine! Totul este un continuu dezastru in viata Aniei ; fata care nu contează pentru nimeni , fata care se lupta sa supraviețuiască. Ea este tarata cu forta intr-o lume a haosului; dar in cele din urma constata ca ea face parte din ace...