Sunt tras cu forța afara din duba ce ma transporta si împins spre intrarea dintr-o clădire impunătoare , unde scria mare cu litere de tipar TRIBUNAL.
Eram atât de dezinteresat de cea ce se întâmpla in jurul meu încât ,aveam impresia ca totul pare un vis sau un coșmar ; depinde cum vrei să-l iei.
Intram pe usa mare din sticla , ce ne este deschisă larg de 2 agenți de paza. După câteva minute de mers pe un coridor lung ,intram intr-o sala mare , unde sunt împins spre un fel de pupitru , observând in sala privirile ce ma urmăreau cu atenție , ca si cum as fi sărit acum pe ei si i-aș fi decapitat sau ceva . Asta-i culmea! Am putut să-i vad pe băieți cum stau in primul rand , si pe avocatul meu ce stătea la o masa si răsfoia un dosar.
Acesta se ridica si se îndreaptă spre mine .
- Ești pregătit? Daca te întreba judecătorul ceva , ii vei spune cea ce mi-ai spus si mie! spune el serios , mie aparandu- mi un rânjet in coltul gurii. Daca-ar sti el cu cine colaborează de fapt? .
Nu am putut lua legătură cu domnișoara Ania Walken, pentru ca din câte am înțeles de la doctorul care se ocupa de ea , este sub efectul unei doze extrem de mari de sedativ, dar cred ca ma pot descurca cu cea ce am pana acum! spune el in șoaptă privindu-ma atent.
Dau sa spun ceva dar atentia îmi este captata de judecătorul care intra in sala, toți cei prezenți ridicandu-se in picioare, după care asezandu-se la loc.
După ce ma studiază atent si ma privește încruntat , își pleaca privirea peste dosarul ce il înmânează Bryan . Il răsfoiește câteva minute , după care își ridica privirea înapoi spre mine.
-Deci , se pare ca dumneavoastră ,domnule Shane Dumber , sunteți implicat intr-o multitudine de cazuri penale, printre care si tentativa de omor! spune judecătorul privindu-ma serios eu rămânând in continuare neutru.-Îmi permiteți , onorata instanță ! Clientul meu aici de fata , a fost acuzat pe nedrept de aceasta fapta! Acuzația adusa domnului Dumber este o acuzație falsa! spune Bryan , avocatul meu , inaintand in fata arătând spre mine.
-Obiectez! aud un strigat , iar de la aceiași masa la care statea Bryan se ridica un bărbat ,îmbrăcat in costum negru , cu parul ușor caruntit.
Onorata instanță domnul Shawn Stuart, care nu a putut fi aici de fata din motive medicale , a depus plângere impotriva acestui domn Dumber, depunând declarație ca in ziua cu pricina acesta se afla cu iubita dumnealui , domnișoara Ania Walken, pe str. Estburn , când domnul Dumber a apărut si la împușcat in spate! spune acest făcând si el pasi mai in fata.
Îmi întorc dintr-o data fata spre acesta uimit si ma încordez de aberațiile pe care le scoate pe gura .
CITEȘTI
Mafioată fără intenție•••(FINALIZATĂ)•••
General FictionNimic nu merge bine! Totul este un continuu dezastru in viata Aniei ; fata care nu contează pentru nimeni , fata care se lupta sa supraviețuiască. Ea este tarata cu forta intr-o lume a haosului; dar in cele din urma constata ca ea face parte din ace...