Stau si privesc tavanul total pierduta. Ma simt atât de slăbită si lipsita de vlaga. Îmi duc mâinile la cap si încerc sa opresc țipetele si vocile ce se aud in capul meu. Ma simțeam total pierduta in spatiu si timp ,si aveam o senzație de euforie. Priveam pereții si mi se conturau tot felul de imagini si persoane in fata ochilor. Ma simțeam rău !
Ce mi-a dat idiotul ala de Matt ? Imi venea sa tip la propriu sa dau cu pumnul in perete ; nu mai rezistam, nu mai suportam. Totul se învârte cu mine , tot locul asta parca se prăbușește peste mine .
Pereții parca vin spre mine , iar aerul parca se împuținează cu fiecare secunda care trecea. Simțeam ca ma sufoc. Respiram rapid încercând sa fac rost de cat mai mult aer , deja începând sa transpir, curdand apa pe mine . Ma zvârcoleam pe cimentul tare încercând sa fac sa dispară acea durere din piept si acele țipete care nu se mai opreau. Surprinzător este ca rănile care le am deja nu le mai simt , iar asta ma sperie.
Din cate îmi dau seama este noapte ,lumina slaba a lunii pătrunzând pe gemulețul mic cu gratii. Aud mai multi pasi iar , apoi scârțâitul enervant al ușii metalice.
Am putut auzi un geamăt atunci când cineva a fost aruncat pe jos in încăperea in care eram , dar nu îmi puteam da seama cine ar putea fi din cauza întunericului . Toate imi rasunau in cap cu un continuu ecou. Ușa se închide izbindu-se puternic iar zgomotul produs se amplifica de o mie de ori in capul meu , facandu-ma sa îmi pun mâinile in cap acoperndu-mi urechile , gemând de durere.
-Ania? aud o voce ce mi se pare atât de cunoscuta , dar nu stiu de unde sa o iau sau daca doar mi se pare ca am auzit pe cineva strigandu-ma. Deja încep sa am halucinații!. Apoi am putut vedea persoana care ma striga apropiindu-se de mine , eu deja începând sa tremur din toate încheieturile.
-Ania!Vei plati pentru tot ce mi-ai făcut , credeai ca am uitat! Credeai ca am uitat de cate ori am întrat in spital din cauza ta? Ești o târfă , si vei plati! il aud spunand, Matt apropiindu-se de mine si uitandu-se la mine cu o privire demonica. Părea așa desfigurat de întunericul apăsător încât îmi facea sa îmi înghețe sângele in vene,eu deja ingramadindu-ma intr-un colt , parca vrând sa trec prin perete.
-Lasa-ma! strig chinuindu-ma sa scot cuvintele pe gura , care parca iesiau gâtuite.
-Nu, azi o sa faci ce îți zic eu , si nu repet de doua ori ! O sa ne distram , așa cum am vrut de la bun început dar întotdeauna ma oprit nenorocitul ala de Shane! spune si ma prinde de hainele murdare, încercând sa le deie jos de pe mine.
SHANE! Shane! Shane! Mi se repeta continuu numele asta in cap cu puteam sa scap de el . Il auzeam parca cu ecou iar după acea din ce in ce mai tare facandu-ma sa tip.
-SHANE! strig punandu-mi mâinile in cap de durere , nu mai știam cum sa reacționez.
-Ania sunt Shane , ce ai ? aud in final vocea lui Shane cum striga panicat la mine.
Privesc in sus si am putut vedea acea mare albastra care te himnotiza . Era Shane care ma zgâlțâia , încercând sa ma facă sa îmi revin.Dar cum ? Parca Matt trăgea de mine ca disperatul, cum este posibile sa fie Shane aici ?
-Shane ? întreb cu vocea tremuranda , lacrimile începând sa mi se adune in coltul ochilor , realizând ca cel ce era in fata mea era chiar Shane. Il trag spre mine si il strâng in brațe, începând sa planag , imbratisandul strâns.
Îmi era așa de dor sa il simt , sa ii simt parfumul, sa ma simt in siguranță.
-Gata, sunt aici! spune , începând sa se calmeze mangaindu-i spatele.
-Te rog , nu ma lasa! Am nevoie de tine! Îmi pare rău pentru ce ți-am făcut , doar ramai lângă mine ! spun si il strâng mai tare in brațe , parca fiindu-mi frica sa îi dau drumul , după care sa realizez ca a fost doar un vis si el a dispărut.
-Gata, Ania! Nu mai plange , ok? Uite , ma vezi? Sunt aici ; nu ai de ce sa îți fie frica! spune dezlipindu-se din îmbrățișare ,prinzandu-mi fata intre palme , privindu-ma adânc in ochi. Ania, ce ai , tremuri toată! întreba vazandu-mi starea deplorabila.
-M-matt ,mi-a injectat ceva! spun balbaindu-ma , imaginea din fata mea începând sa se miște in toate direcțiile ,facandu-ma sa ametesc totul devenind din ce in ce mai neclar.
-Ți-a dat o doza de drog? întreba exasperat , uimirea citindu-i-se in glas.
-Nu stiu cred ca da! Era o ..........substanță incolora! spun după ce fac o pauza pentru a inspira o gura de aer , ochii începând sa mi se închidă ușor.
-La dracu, Ania! Ti-a dat un drog halucinogen ! De asta te comportai așa ciudat! spune si își întoarce privirea spre mine .
-Poate! spune cu o voce așa de mica ca de abea se auzea, apoi imaginea din fata mea s-a șters cu totul , in fata mea fiind o mare de întuneric .
Din perspectiva lui Shane-Ania, trezește-te ! Ania! strig la ea , zgaltaind-o încercând sa o fac sa își deschidă ochii care erau atât de tuluri. Nu raspude , nu face nici o mișcare. Sta lungita pe cimentul rece , plina de rani si sânge. O iau in brațe si o strâng tare , ramând cu ea așa câteva ore bune, privind-i chipul frumos ,brăzdat de atata durere. O sărut pe frunte , si as tine-o toată viață așa , sa nu mai plece. Este doar a mea ,si așa va rămâne indiferent de încercările prin care voi trece .
Cum dracu , sa o drogheze? Ce imbecil , haschilopat poate fi Matt! Nici macar nu stiu ce doza i-a dat , mai ales ca asta este un drog periculos. Îmi scot telefonul ascuns in captuseala bluzei.
-Jack, acționează acum!Avem câteva complicații ! Matt i-a injectat un drog halocinogen Aniei , si acum este inconstienta! spun direct fara ca acesta sa apuce sa zica ceva.
-Cum? Dobitocul asta ii diliu de tot? întreabă fiind uimit
de cea ce ii spun. Știi cumva ce doza ia dat?întreba după câteva minute de tăcere probabil gandindu-se la ceva
- Nu ,frate habar n-am ! De unde vrei sa stiu , doar nu am fost de fata când s-a întâmplat asta! spun total enervat. In orice caz respecta planul si acționează chiar acum , pana nu vine Chease!adaug , după care închid.
O iau pe Ania in brațe ducand-o intr-un colt al încăperii întunecate, care se afla intr-o clădire părăsită la margira orașului. Mda, cred ca Chease nu s-a gândit prea mult când a adus-o pe Ania aici.
In secunda următoare se auzi un sunet asurzitor , după care cărămizi si bucăți de moloz sar peste tot din peretele din fata mea, lăsând in acesta o gaura enorma.
-Jack ,mișca ! Ia-o pe Ania , eu conduc! spun pentru ca chiar nu aveam cum sa o iau având in vedere ca am mana in ghips.Trec repede pe lângă buldozerul ce a cauzat acest dezastru, planul asta fiind improvizat pe loc cand veneam incoace si am dat peste un tip cu un buldozer , care saracu mai avea puțin si făcea pe el de frica când l-am amenințat ca o să-i zbor creieri . Jack era chiar in spatele meu cand aud o usa deschizandu-se , apoi câteva focuri de arma . Ma întorc si il vad pe Jack pe jos , chinuindu-se sa o ridice pe Ania , dar nu putea pentru ca tocmai a fost împușcat in umar.
-Jack ! Arunca-mi arma! strig spre el acesta scoțând de la spatele blugilor un pistol aruncadu-l spre mine . Din două focuri , cele doua marionete a lui Chease cad pe jos inerte.
-Da-te ! O iau eu , tu conduci masina ! spun ferindu-l pe Jack la oparte , facandu-i semn sa se miște spre mașina.
Strang din dinți si o ridic pe Ania de jos cu toată forta încercând sa nu o scap , pentru ca ma durea ca dracu mana.
Ania , ce îmi faci tu mie?
Urc repede in mașina , după care Jack pornește mașina indepartandu-se de darapanaturile alea.******
CITEȘTI
Mafioată fără intenție•••(FINALIZATĂ)•••
General FictionNimic nu merge bine! Totul este un continuu dezastru in viata Aniei ; fata care nu contează pentru nimeni , fata care se lupta sa supraviețuiască. Ea este tarata cu forta intr-o lume a haosului; dar in cele din urma constata ca ea face parte din ace...