Din perpectiva lui Shane
-Cum adică nu știi unde este? tip la deșteptul de Jack ,care sta si se uita la mine ca la o fantoma .
-Nu putem sa ii indentificam semnalul de la cipul de urmărire! Cred ca este intr-o zona joasa unde nu este semnal .! spune scarpinandu-se după ceafa încordat.
-Jack, tu ești ................mmmââââ! mârâi de durere când dau sa ma ridic brusc , vrând sa șterg pe jos cu el .
-Cred ca ar trebui sa stai linistit , daca nu vrei sa ti se agraveze starea! spune privindu-ma de parca el nu a făcut nimic greșit , cea ce îmi vine sa ii sparg fata aia care cere pumni .
-Tu ești tâmpit ? Vii la mine si îmi spui ca nu știi unde este si mai ai si pretenții sa stau linistit! IESI AFARA IN SECUNDA ASTA ! strig la el nervos de m-au luat toți dracii .
Iese afara ușor nervos , si închide ușa după el ,lasandu-ma singur in încăpere . Îmi venea sa trântesc totul , sa dărâm, sa fac ceva de nervii.
Ce dracu a avut in cap ființa aia de a reacționat așa ? Îmi vine sa îmi smulg parul din cap dar nu pot, pentru ca ghice ce: am o mana si doua coaste rupte; ambele partii fiind puse in ghips.Dar ,hei cum ar spune alt deștept pe nume Allan ,, privește partea bună, ești inca in viață".
Cine știe pe unde este si in ce stare este!; m-aș ridica chiar acum si as pleca dar practic nu prea pot sa ma mișc de durere .
Trebuie sa stau țintuit de patul asta de spital infect pana îmi mai revin cat de cat; macinandu-ma nervii si frustrarea aici!
Am o vaga banuiala de ce a reacționat așa , dar singura care îmi poate confirma asta este Ania. Deocamdată trebuie sa aștept , ca băieții sa o găsească!....Din perspectiva Aniei
Simt căldură; multa căldură si ceva greu ce parca ma preseaza! Ma durea tot corpul si ma simțeam oribil. Deschid ochii încet si privesc in jurul meu . Primul lucru pe care il vad este corpul masiv al cuiva lipit de mine . Primul lucru care imi vine in minte este , Shane ;dar asta se spulbera când ii vad fata celui ce dormea lângă mine .
Tresar speriata încercând sa ma îndepărtez cat de repede cu putință de el . Eram dezbracata? De ce ? .
-Ce naiba ? spun si îmi întorc din nou privirea spre el , care acum s-a trezit din cauza mea.
- Ce faci, culaca-te la loc! mormăie el somnoros , izbindu-si capul in perna.
-De ce dracu sunt dezbrăcata , si de unde ai apărut tu , si dormi cu mine ? întreb nervoasa, incruntandu-ma urat la el.
-Of! Nu poți si tu sa pui întrebări mai târziu , încerc sa dorm! mormaie si își acoperă capul cu perna.
-Idiotul naibii! spun si ma ridic din pat , automat făcând cunoștință cu parchetul , gemând de durere.
Ma uit la mâini ,si observ ca erau bandajate, si îmi dau seama ca aveam un bandaj si la cap.
-Te-ai lovit! întreabă Shawn venind lângă mine vrând sa ma ajute sa ma ridic.
-Ma descurc! spun uitandu-ma rece la el ,punand-i mana in fata in semn sa se oprească.
Ma ridic cu greu de jos si ma înfășor cu patura , pentru ca nu imi placea cum se uita Shawn la mine.
-Unde îmi sunt hainele? întreb privindu-l in continuare rece.
-Nu cred ca vrei sa îmbraci alea!Sunt ude si pline de noroi si sânge! spune ridicandu-si sprâncenele ,incrucisandu-si mâinile la piept. Frate , avea niste pătrățele care te făceau sa salivezi , dar automat îmi dau o palma mintal când îmi dau seama ca ma holbam la el ,minunandu-ma si eu de cea ce gândeam.
CITEȘTI
Mafioată fără intenție•••(FINALIZATĂ)•••
General FictionNimic nu merge bine! Totul este un continuu dezastru in viata Aniei ; fata care nu contează pentru nimeni , fata care se lupta sa supraviețuiască. Ea este tarata cu forta intr-o lume a haosului; dar in cele din urma constata ca ea face parte din ace...