Arme

4.4K 226 1
                                    

           -Pentru ca mașina care ai luat-o era a mea! raspunde el ridicandu-se de pe canapea venind in fata mea.
           -A, pai scuze ca nu scria numele tau pe ea! Eu de unde vrei sa stiu?întreb privindu-l  in ochi nervoasa.
           -Pot sa stiu ce e cu tine ? De ce te comporți așa? întreabă el serios , apropiindu-se mai mult de mine .
           -Ce e cu mine? Cu mine? Tu ești cel care se comporta ca ultimul nesimtit in toată povestea asta , si ce este cu mine?întreb indignata de tupeul lui , după ce se comporta ca un tăntălău cu mine.
            -Da!spune el privindu-mi  buzele , analizandu-mi fiecare expresie a fetei.
           -Shane, ești un mare idiot ! După ce ca ma iei la întrebări in sala de antrenamente ,ma iei la întrebări si acum! Ce este neregula cu tine? întreb incruntandu-ma nervoasa la el Știi , nu sunt obligata sa îți răspund la întrebările tale !adaug la sfarsit .
       El ma privește gânditor după care își muta privirea de pe mine .
          -Vezi, iarăși faci asta!spun batand cu degetul arătător in pieptul lui.
          El ma prinde de mana cu care il ghionteam si ma trage mai aproape de el . Raman blocata ,aerul parca uitand sa mai intre in plamni.
            -Ce ți-a facut Matt de te-a speriat așa de tare?întreabă el brusc schimbând subiectul in favoarea lui.
            -Ce? Nimic.........grav! rostesc in cele din urma . Chiar nu se vede pe fata mea ? spun arătând spre fata mea care nu arata tocmai bine.
            -In afara de asta!spune el serios.
           -Nu , nimic! Am reușit sa il împușc in picior inainte sa încerce ceva! răspund rece gandindu-ma cu scârbă la Matt.
            -Am observat! raspunde el fixandu-ma cu privirea.
            -Mda,...eu cred ca ma plec sus,in camera mea!spun in cele din urma.
             -Stai!ma prinde el de mana, si ma lipește de pieptul lui , imediat ce ma intorc si dau sa plec.
          -D-da ! răspund eu , cuprinzandu-ma un fior pe sira spinării.
          -Maine vii la antrenamente!Trebuie sa te învăț sa tragi cu arma! îmi apare in coltul gurii un surâs . Nu am nevoie de așa ceva . Stiu sa trag cu arma de la 15 ani . Mergeam in fiecare zi la poligonul de tragere din oraș si trageam cu arma din placere, mai mult ca o activitatea ce ma relaxa,un hoby daca as putea spune așa.
           Shane se apropie de fata mea tot mai mult ,privindu-mi atent buzele. Ce vrea sa facă ? Nu ca nu as vrea sa ii încerc si eu buzele alea , doamne dar parca ratiunea îmi spune sa ma opresc.
            -Shane, te-a chemat M...........ău! Intrerup ceva?il aud pe idiotul de Chris care intra brusc in camera oprindu-ne din  a face, ceva ce probabil voi regreta mai târziu.
             -Eu tocmai p-plecam .........!spun intrerupandu-l pe Chris si  fastacindu-ma încercând sa ma îndrept cat mai repede spre camera mea. Ce jenant! Cred ca eram roșie ca racul la fata deoarece îmi simțeam obrajii arzând.
        Ajunsa in camera mea , ma lipesc cu spatele de lemnul masiv al ușii si expir aerul care parca a uitat sa mai iasă din plămâni.  Ce naiba a fost asta? Ce se întâmpla cu mine ?
       Ma așez pe pat si îmi pun fata intre palme, plictisita. Iau telecomanda de pe pat si pornesc televizorul . Schimb canalele plictisita pana când atenția îmi este atrasa de un canal de știri in care reporterita il întreabă pe Matt cu sa întâmplat accidentul nefericit.
         -Rahat! spun si ies ca vântul din camera indreptandu-ma direct spre camera lui Shane.
     Intru si il apuc de mana tragandu-l după mine.
          -Ce ai , femeie? il aud pe Shane strigând la mine.
           -Uite!spun arătând spre ecranul televizorului, știrea in care handicapatul de Matt le dădea declarații ziariștilor cum ca clanul McCall a intrat peste el in casa si l-au atacat , furând bunuri din casa.
          -Jigodie! il aud pe Shane cum spune , privind știrea nervios.
          -O sa ajung la închisoare !Abea așteptam!spun eu ironica.
          -Nu au cum sa ne găsească aici!spune el ușor nervos.
          -Tu te auzi macar?Au pus politia pe urmele noastre si tu nici nu te stresezi?întreb total surprinsa de calmul lui.
          -Da exact, acum du-te si te culca ;dimineața trebuie sa vii la antrenament , așa ca mișca!spune el poruncitor , cea ce ma scoate din sărite.
      Ma uit urat la el si iau telecomanda închizând televizorul.
         Shane iese din camera aruncandu-mi inca o privire; eu uitandu-ma cum închide usa. După ce mi-am schimbat bandajele de la mâini cu greu ,m-am pus in pat sa dorm dar nu am inchis un ochi toată noaptea gandindu-ma la ce încurcătură nasoala am luat-o cu politia. Observ ca Matt vrea sa se răzbune pe mine după ce l-am împușcat in picior.
        Pana la urma ma ridic din pat pe la 5 dimineața si ma schimb in ceva lejer, sportiv si cobor in bucătărie unde îmi pun niste cereale cu lapte intr-un bol si le mănânc , si mai apoi îmi beau cafeaua. După ce termin de mâncat cobor in sala de antrenamente.
      Observ ca nu era nimeni aici , si intru in camera in care se trage cu arma . Era o camera fonica din care nu se puteau auzi sunetele in afara ei , iar asta era bine pentru ca nu voiam sa-i trezesc pe cei care inca mai dormeau .
        Iau un pistol dintre zecile de pistoale de pe perete

si încep sa trag la tinta , evident după ce mi-am pus ochelarii si căștile de protecție

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

si încep sa trag la tinta , evident după ce mi-am pus ochelarii si căștile de protecție.

        Dupa 10 minute de tras cu arma simt pe cineva in spatele meu ,si ma întorc brusc cu arma îndreptată spre acesta

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

        Dupa 10 minute de tras cu arma simt pe cineva in spatele meu ,si ma întorc brusc cu arma îndreptată spre acesta.
           -Wow,ușor! Sunt doar eu! îmi spune Shane ridicând mâinile in semn de predare , după care îmi pune mana pe pistol împingandu-l in jos.
           -Ce e cu tine de te furișezi așa in spatele meu?M-ai speriat, desteptule!spun dandu-mi căștile împotriva zgomotului , jos.
           -Cu mine? Nimic! Tu nu m-ai auzit când am intrat! raspunde el degajat.
           -Mda....!răspund eu sec.
            -Știi, am observat ca tragi destul de bine cu arma, chiar te pricepi!spune el privind tinta după care mutandu-si privirea înapoi pe mine.
             -Mda,..nimic nou pentru mine! Fac asta de la 15 ani!spun relaxandu-ma .
              -De ce?întreabă el uimit.
              -Pentru ca îmi place ! Este ca o relaxare pentru mine daca pot spune asa! răspund privindu-i atent trăsăturile fetei.
              -Interesant! spune el cazand pe ganduri .
              -Ce?Este ceva rău in asta?întreb vazandu-l așa gânditor.
              -Nu, nu doar ca mi se pare ciudat ca unei fete sa ii placa armele!
             -Si mașinile ! adaug eu. Apropo îmi place mașină ta! De unde fac si eu rost de una la fel? intreb , pentru ca , frate chiar imi doream o masina ca aia.
             -Da, vorbește cu Marc ! spune el .
             -Ok! răspund strâmbând din nas .
             -Apropo, mâine seara avem o noua misiune! Trebuie sa mergem la un bal unde vor fi prezenți cativa mafioți cunoscuți , așa ca am nevoie de o partenera!spune el , ieșind amândoi din camera de arme.
            -Si ce insinuezi?întreb ridicând o sprânceană.
            -Spun ca vei fi partenera mea la acest bal, si asocitata mea de asemenea! raspunde el trecandu-si mana prin parul lui ușor dezordonat.
           -Mda ......care este subiectul acestei misiuni?întreb indiferenta.
            -Trebuie sa il avem sub observație pe Wiilson pentru a afla informații despre posibilele legături care le-ar putea avea cu diferite clanuri, iar asta va fi destul de usor având in vedere faptul ca va fi un bal mascat!spune el sigur pe sine.
           -Tot ce sper este sa nu pățesc cea ce am pățit si in ultima misiune  sau chiar mai rău!spun privind in alta parte.
            -Hei, uite-te la mine ! Sunt eu aici lângă tine , voi fi si acolo ; nu vei pati nimic! spune el punandu-mi doua degete sub bărbie intorcandu-mi fata spre el si privindu-ma in ochi .
       Îmi bătea inima cu putere si simțeam parca furnicături in stomac. Era o senzație așa de extraordinară. Ii priveam buzele si aveam impulsul de al săruta ; ma simțeam oarecum atrasa de el , dar trebuia sa pun stop pentru ca eu nu făceam bine ce făceam . Nu sunt genul de fata care se lăsa ușor . Nu vreau sa ceada ca sunt o parașuta care vrea sa obțină ceva de la el si doar atât.
         Pana la urma ne îndepărtam unul de altul , pornind împreună spre ieșirea din sala.
        

   *****

Mafioată fără intenție•••(FINALIZATĂ)••• Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum