Změny

7.2K 252 6
                                    

Před pár dny jsem dostala úžasný nápad.Po tom co na mě byt Tomas ne moc milý(a já se zachovala jako správná vyděračka a hrála jsem že se mě to dotklo víc než byla pravda)jsem ho začala tak trošku využívat.Řekla jsem mu že když na mě bude hodný a milý odpustím mu.

Ano vím že jsem se zachovala jako mrcha,ale upřímně si myslím že si to trošku zaslouží.Takže po mém skvělém hereckém výkonu mi uvařil večeři,dělá mi snídaně,připravil mi vážně úžasnou koupel a namasíroval mi lýtka.

K mé smůle se zítra vrací táta s Jenou a já pokud nechci prozradit příčinu toho proč Tomase tak využívám se musím zbavit mé továrny na přání. Ne nebojte nechci ho zabít jenom mu budu muset "odpustit".

Ale mám ještě jeden den a ten se chystám jak se patří využít.

,,Ahoj Tome co máme dnes k snídani?" zeptám se hned co vejdu do kuchyně.Ale nevidím žádné jídlo kromě toustů před Tomasem. ,,Nevím co ty,ale já si udělal tousty." řekl a v klidu si z jednoho ukousl. ,,A co jsi udělal pro mě?" zeptám se ho nedočkavě. ,,Nic." odpověděl mi v klidu. ,,Jak to že nic?" zeptám se ho už kapánek podrážděně. ,,Víš.."odkašle si ,,..já si myslím že mě tak trošku využíváš." řekne mi bez náznaku emocí,takže nevím jestli je naštvaný. ,,Prosím tě jak jsi na tohle přišel."zeptám se ho rádoby překvapeným hlasem a snažím se nezasmát. ,,No já jsem si myslel že si tě tím udobřím a možná tě konečně dostanu i do postele,ale pak se mi z ničeho nic rozsvítilo,uznávám že to trvalo trošku dlouho. Ale došlo mi že jenom využíváš toho že mi trošku ruply nervy a děláš ze sebe tu chudinku. A já vůl jsem tomu uvěřil. Ale ty nejsi chudinka si vypočítavá mrcha.Hrozně sexy mrcha." Chtěl dál pokračovat určitě by se dostal k tomu jak moc podle něj sexy jsem a že ho hrozně přitahujou sexy mrchy a že mě chce a podobný věci,ale já jsem ho přerušila.

,,Tak ti gratuluji právě jsi na to přišel a teď mi prosím udělej něco k snídani mám příšerný hlad." řeknu mu zoufale a udělám na něj psí oči. ,,Ne ne tak na to rychle zapomeň holčičko protože teď se role obrátí,jestli nechceš aby jsem tvému tátovi řekl a tvém pádě ze schodů a důvod toho proč jsi z nich spadla." vítězně se usměje. ,,A proč si myslíš,že to už dávno neví??" zeptám se ho.,,Protože i já jsem mluvil se svojí mámou a tak jak jí znám by se hned zajímala jak ti je protože by jí to tvůj táta řekl."řekla pořád se usmíval.Sakra!

,,No  tak dobře ,ale nedonutíš mě abych se s tebou vyspala jasný?!" řeknu mu i když chci praví opak. ,,Neboj do toho tě vážně nutit nemusím,protože ty sama přilezeš a budeš prosit,abych se s tebou vyspal."řekla až moc sebevědomě. ,,No tak to určitě." zamumlám.

,,Tak pro začátek tu trošku pokliď a potom uvař něco dobrého k obědu. Jo a Ali odpoledne jdeme na pláž." mrkne na mě ,,Já na žádnou pláž nejdu venku je snad tisíc stupňů, nemůžeme zůstat tady a zaplavat si jenom v bazénu??"povzdechnu si.Vážně se mi nechce přes půl města na přeplněnou pláž plnou malých děcek.Já mám ráda děti vážně,ale do jisté míry.

,,Ne půjdeme na pláž.Chci ti něco ukázat." řekl mi rozhodně a odešel. Skvěle Alison tohle se ti vážně povedlo. Povzdychla jsem si a šla uklízet.


Tak a je tu další část sice trošku kratší,ale na mě celkem brzy ne?? Já vím,že to není žádná sláva,ale snažím se.                                                                                                                                                Teď jsem zrovna nemocná a jelikož neumírám,tak bych se mohla snažit ještě něco napsat v blízké době,ale nic neslibuji.                                                                                                                                    Děkuju že čtete můj příběh a doufám že se vás baví. Votes a komentíky potěší.

XOXO -M-

StepBrother✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat