Samé otázky

6.7K 230 4
                                    

O měsíc později
Páni je to už měsíc, co chodím... chodíme na novou školu. Musím se přiznat, že jsem se hodně bála, ale teď vlastně nechápu proč. Našla jsem si spoustu kamarádek a vlastně i kámošů.
No a to je asi jediná pozitivní věc na uplynulém měsíci. Tomas se se mnou nebaví a já nemám absolutní tušení proč.

A aby toho nebylo málo všiml si toho i táta s Jennou, takže dostali "úžasný" nápad. Vážně nápad vhodný Nobelovky... ne počkat za tohle se Nobelovka nedostává, asi. No to je jedno, prostě je to příšerný nápad, když se se mnou nechce bavit,tak tomu nějaký víkend, někde mimo civilizaci, vážně nepomůže.

A to nevíte to nejlepší JÁ jsem měla jít  na rande s tím nejúžasnějším klukem pod sluncem.  S Calvinem Grossem. Ten kluk mě prostě dostal hned jak jsem ho první den uviděla a ty jeho oči.... Ohhh můj bože.
Ne to pořád není to nejlepší můj táta požádal Jennu o ruku, což je vlastně dobře, ale svatba bude asi za měsíc a oni si vymysleli, že se budou  brát v Orlandu, což je přes celé státy.

Ne bohužel výlet se neruší, jenom jedeme já a Tomas. Překvapení.

I used believe
We were burnin' on the adge of something beautiful
Selling a dream
Smoke and mirrors keep us waitin' on a miracle
On a miracle

Začalo  se ozývat z pod hromady mého oblečení, která ležela na mé posteli. Začala jsem se přehrabovat v oblečení a hledala ten zatracený  telefon.

Say go through the darkest of days

A mám tě!  Zaradovala jsem se, když jsem našla tu krabičku, na které jsem tak moc závislá. ,,Ahojky Em." pozdravila jsem Emu a začala jsem skládat kousky oblečení, co se válely  po zemi zpět  do šatníku. ,,Ahoj Ali, kde vězíš??  Jsem vás asi už pět minut a ty nikde." ,,Tak ještě pět minut vydrž. Za chvíli tam jsem. Paa" s těmito slovy jsem ukončila hovor.
Naštěstí jsem už byla připravena do školy. Je pátek, takže mám už jen pár hodin než pojedu s Tomasem vstříc úžasnému a poklidnému víkendu.

Vyběhla jsem z pokoje, aby na mě Ema nebyla naštvaná ještě víc než teď. Ale jelikož já mám prostě štěstí a tam na hoře mě někdo opravdu miluje, vrazila jsem do někoho a čirou náhodou to byl Tomas, tedy  poslední osoba co bych teď chtěla vidět.

Nechápejte to špatně,on mi v zásadě nic neudělal, ale vytáčí mě to, že se se mnou nebaví dívá se skrze mě a to jsem mu nic neudělala. ,,Ahoj a zase čau." řekla jsem mu, i když jsem věděla, že odpovědi se nedočkám. Nebo ne?? ,,Ahoj kam tak letíš??" slyším dobře on na mě promluvil. Jo nějak takhle vypadal můj pohled, když jsem zpracovala to co mi řekl.
,,Venku na mě čeká Ema, jedeme spolu do školy." řekla jsem mu a otočila se k odchodu. ,,Tak dneska po škole Ahoj." usmál se na mě a kývl na rozloučenou, než jsem sešla schody a vyběhla ven za Emou.

******
,,Vážně se ti to jen nezdálo? " zeptala se mě asi už  po třetí Jess ,která stejně jako já nemohla uvěřit že na mě Tomas promluvil. ,,Ne. Je to pravda." řekla jsem jí a usedla do poslední lavice u okna. Na lavici jsem si vyndala sešit biologie. Bože jak já ten předmět nenávidím, snad ještě víc než mě Marxon, ten největší debil pod sluncem.

******
,,Já za ti opravdu nemůžu. Pan učitel si na mně zasedl." fňukla jsem. Ten kretén mě normálně poslal do ředitelny. No věřili byste tomu?  A to jenom proto, že jsem mu tak trochu řekla, že je to debil. Dělá jako bych byla první, kdo mu to kdy řekl.

,,Já vím, že s panem učitelem Marxonem, to může byť někdy těžké, ale tohle jste si slečno dovolit neměla." řekl mi rázným hlasem ředitel, co je to na něm ,že mi připadá snad ještě víc sexy. ,,Je mi líto slečno Crest ,ale budu si muset pozvat rodiče, jelikož jak pan kolega podotkl,že tohle není první incident co se mezi vámi stál." to snad ne.  Táta mě zabije jestli se tohle dozví. Ale... ,,Pane řediteli je mi líto, ale řidiče jsou mimo město." řekla jsem klidným hlasem. ,,No dobrá, tak to pro tentokrát necháme být, ale ať se RO příště neopakuje!" oznámil mi po krátké pauze. ,,Nebojte nebude slibuji." sladce jsem se usmála a zvedla se k odchodu.

******
,,Ty jsi mu vážně lhala?" ptala se mě snad po sté Ema. A Jess se na mě jen nevěřícně koukala.
No víte ono to co jsem říkala nebyla tak úplně pravda, protože táta s Jennou měli odlétat až za tři hodiny.
,,Ano opravdu." utvrdila jsem jí a sedla si na místo spolujezdce. Chtěla jsem změnit téma a nebavit se o tom co jsem řekla. Tak velká lež to přeci nebyla.
,,Tak jaké máte plány na na víkend?" zeptala jsem se vesele. ,,No jelikož rodiče nejsou celý víkend doma, budu s Davidem." rozzářila se Ema. ,,No a my nezadané budeme doma a budeme se celý víkend cpát zmrzlinou." řekla Jess, která mluvila v množném čísle ,protože její sestra dostala kopačky ,takže si budou pouštět smutné a romantické filmy a coat se vším možným. ,,Nech toho, hned bych si to s tebou vyměnila." konstatovala jsem.,, no jen si to představte celý víkend s Tomasem, který se mnou po měsíci prohodil tři slova." naštvaně jsem se zabořila hlouběji do sedačky a koukala se z okýnka.  ,,Vážně a kdy?? " zeptala se mě Ema a Jess se ze zadu natiskla na mou sedačku ,aby vše dobře slyšela.
,,Dneska ráno mě pozdravil." řekla jsem jednoduše.,, A to je jako všechno? " zafňukala mi sklesle Jess do ucha.,, Vždyť jsem říkal tři slova." odpověděla jsem jí. ,,A proč se s tebou vlastně nebaví?" Ema, která řídila zastavila na naší příjezdové cestě a s touto otázkou se na mě podívala. Já se zamyslela a vrátila se zpět na první školní den...

Tak další část, i když tak trochu o ničem, ale to vám příští část vynahradí.
Mám takový doraz. Dostala jsem nápad na nový příběh a docela se mi líbí a mě by zajímalo jestli byste měli zájem číst ode mne i něco jiného než  Step Brother. 
Takže mi prosím napište do komentářů jestli ano nebo ne.

StepBrother✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat