Pohled Tomase
Když mě ředitel strčil do třídy všechny pohledy se upřely na mě. Po chvilce zkoumání třídy jsem zahlédl Davida, který se otočil na kluka za ním,aby mu něco pověděl. Když se otočil zpět měl jsem výhled na onoho záhadného kluka. Ty oči mi byly hrozně podvědomé, jako bych je znal od jak živa,ale nedokázal jsem k nim přiřadit ani jméno ani žádnou vzpomínku.
,,Tak nám o sobě něco pověz." řekl otráveným hlasem učitel, který ještě před chvíli něco řešil z ředitele, ale ten už tu není.
Ten ředitel mi není vůbec sympatický, to jak se na něj Ali dívala, jako na boha.
A ani si nechci domýšlet co všechno se jí honilo tou její roztomilou hlavičkou.
Prý že to mezi námi je špatné,že bychom to neměli,ale mít nemravný představy o svém řediteli to je v pořádku co??
,,Jmenuji se Tomas Reed. Je mi osmnáct let. Miluju sport a rád jsem ve všem nejlepší." řekl jsem a mrkl na první holku, kterou jsem uviděl. Musím říct že byla vážně kus. Blond vlasy jí padaly na ramena a dívala se na mě velkýma modrýma očima. Když si uvědomila že se na ní koukám celá zčervenala. A její kamaráda jí hned šeptala něco do ucha. ,,Děkujeme pane Reede.Prosím posaďte se vedle pana Stevense."řekl učitel a ukázal na onoho kluka.Když jsem si šel sednout pořád jsem si v hlavě přehrával to jméno,Stevens.Jen co jsem se posadil ,,Já vím že je to možná trochu dotěrná otázka,když se neznáme...ale odkud jsi se sem přistěhoval?" zeptal se mě potichu můj "soused". ,,Ze San Diega.Proč?" nechápal jsem záměr této otázky. ,,A žil jsi tam jenom s mámou,že jo?" to myslí vážně? ,,Tohle je už vážně trochu osobní,nemyslíš?"Trošku jsem na něj zvýšil hlas. ,,Promiň,já jsem se jen chtěl ujistit jestli to jsi opravdu ty." Nechápal jsem vůbec nic z toho co mi tu říkal a trošku jsem začal pochybovat o tom jestli je ten kluk normální. ,,Žili jste s mámou na předměstí a vaše sousedka se jmenovala Elleanor Rainolds." Jakmile to řekl konečně mi to došlo.Já jsem vůl.
,,Zach Stevens,že jo?" vykřikl jsem di zvonění,takže mě nikdo jiný neslyšel.
**************
Celý den proběhl naprosto v klidu. Po tom co jsem poznal Zacha,jsme kecali o uplynulých pěti letech, co jsme se neviděli.
David mě seznámil s jeho kámošema; Jessie- vysoký, namakaný černoch, na můj vkus trochu ukecaný, ale je v pohodě.
Alex- menší bloňďák s pronikavýma modrým a očíma,který je snad ještě výřečnější než Jessie
Brandon- vysoký hnědovlasý hezounek (děvkař školy)Když nám skončila hodina všichni jsme se nahrnuli do obrovské tělocvičny,kde měl probíhat ceremoniál. Abych to zkrátil. Ředitel stál na pódiu a vyvolával tam nové studenty, takže i mě a Alison.
Po ceremoniálu jsme se odebrali zpět do tříd.******
,,Konečně myslel jsem,že mi z těch keců praskne hlava." zafňukal Alex a Jessie jen mlčky přikyvoval. ,,Jestli to nedáváš už dneska, tak si představ,že to budeš poslouchat třikrát do týdne." zasmál se David.Šli jsme ke skříňkám, když jsem uviděl Ali jak se baví s nějakým klukem.... pane bože ona s ním snad flirtovala??
,,Kdo to je?" zeptal jsem se nabroušeně. ,,Ta kost?? Ta je nová stala vedle tebe." odpověděl se zájmem v hlase Brandon. ,,Tak hele, tak kost je moje nevlastní sestra,takže ta je ti zakazaná! Jasný?" zavrčel jsem na něj a on sebou cukl a na odpověď mi jen přikývl. ,,Ptal jsem se na toho kluka." řekl jsem klidnějším hlasem a otevřel svou skříňku,do které jsem dal učebnice, které jsem si vyzvedl v knihovně. To je taky taková zvláštní věc,ale o tom jindy. ,,Nevím asi to bude její spolužák." řekl klidně David. Já jsem se na ně zamračil a pořád sledoval rozhovor mezi Ali a tím klukem. ,,Ale no tak, vždyť je už veliká může se bavit s kým chce." zasmál se Jessie a táhl mě chodbou pryč.
Jen počkej doma.Ahojky. Já vím,je to strašně, strašně dlouho co jsem vydala poslední část, ale jsem zpět a konečně mám inspiraci. Jo já mám inspiraci, no kluci prostě dělají divy, takže se můžete těšit na další nálože částí.
A pokud se bude dařit a moje mysl bude pořad rychlejší než prsty bude nová část,každou neděli.
No ale znáte moje sliby 😂
Takže u další části Paa 😘
ČTEŠ
StepBrother✔
RomanceMomentálně prochází velice, velice hlubokou korekcí. ⇩⇩⇩⇩⇩⇩ Musíme myslet na to že budeme brzy nevlastní sourozenci. A často na to oba zapomínáme. Je to hrozně těžké. Ale musí se to změnit. 5.5.2017 #11 v kategorii romance 30.7.2017 #5 v kategorii...