Tohle je špatně!

10K 292 5
                                    

Předem se omlouvám za chyby. Čeština není moje kamarádka a ještě když jsou prázdniny takže to se neznáme vůbec.Příjemné čtení.

Zbytek dne jsme se koukali na filmy,ale nemluvili jsme spolu.

Teď chystám večeři. Budu dělat lasagne. Moc často je nedělám,ale snad se mi povedou. ,,Hmm.Tady to voní co to bude?" zeptal se mne Tomas a sedl si na kuchyňskou linku. ,,Pokus o lasagne." odpovím mu a nepodívám se na něj. ,,Ty jsi na mě pořád naštvaná" zeptal se mě a já slyším že jde směrem ke mě. ,,Já na tebe nejsem naštvaná. Nemám k tomu důvod." řekla jsem a šla si sednou do obýváku, protože lasagne byly už v troubě a já čekala až se upečou. ,,Jo a proto se mnou celý den nemluvíš??" nenechal se odbít Tomas a sedl si vedle mě, rukou mě chytil za rameno a přitáhl blíž k sobě. To jsem nečekala a spadla a teď jsem měla hlavu položenou v jeho klíně čímž mě donutil se na něj koukat.

Začal se ke mě naklánět. Nedělej to,jestli to uděláš tak nepřestaneš. Říkal mi hlásek v hlavě pořád dokola.,,Co to děláš?" zeptala jsem se ho. ,,Co myslíš.Chci tě políbit." řekl a zase se ke mě přibližoval. ,,To je to. Ty to chceš,ale zeptá se někdy někdo mě co chci já? NE!" řekla jsem naštvaně a šla do kuchyně vyndat lasagne. Už byly hotové tak jsem si nandala porci na talíř a odešla k sobě do pokoje. 

Musím se naučit ovládat. Už mu znovu nepodlehnout. Ani nemyslet na to co by se stalo kdyby nás nezavolala Jenna.Pane bože co kdyby jsem se s ním vyspala? Sice to není můj příbuzný a ani nebude až na to že si můj táta brzy vezme jeho mámu. A co kdyby se to někdo dozvěděl co by na to řekli ostatní?! Nepopírám že mě nepřitahuje,ale tohle prostě nejde. A on si to musí taky uvědomit! 

Z přemýšlení mě vytrhlo zaklepání na mé dveře.Páni musela jsem být zamyšlená dost dlouho, protože ručičky na hodinách ukazovali třináct minut po osmé hodině večer. ,,Dále." řekla jsem. Do dveří vstoupil Tomas.(Jak nečekané :-D). ,,Co potřebuješ?" zeptala jsem se ho už trochu příjemnějším hlasem. ,,Tak za prvé jsem ti chtěl říct že pokus lasagne dopadl moc dobře. Jsou výborné. A za druhé jsem se tě chtěl zeptat co ti je?" řekl mi a mezitím co mluvil se dostal k mojí posteli na kterou se následně posadil naproti mě. ,,Jsem ráda že ti chutnali." usmála jsem se. ,,A nic mi není.Vážně." snažila jsem se ho utvrdit ve lži které jsem sama nevěřila. ,,Tak na to ti neskočím. Sice se známe jenom krátce..." ,,Čtrnáct dní." řekla jsem a on pokračoval ,,Sice se známe jen dva týdny, ale i za ten týden jsem poznal když lžeš nebo tě něco trápí. Takže ven s tím." Řekl a podíval se na mě pohledem -dokud mi neřekneš co ti je tak se od sud nehnu-. ,,Tak fajn." řekla jsem poraženě. A snažila se přijít na nějakou výmluvu,ale nic mě nenapadlo takže mu budu muset říct pravdu. ,,Jde o nás." řekla jsem prostě ,,O nás?" zeptal se nechápavě. ,,Ano o nás.Jde o to že se k sobe chováme tak jak by jsme se chovat neměli." řekla jsem mu. ,,Takže tady jde o to že ti vadí že jsme se spolu líbali,já se kvůli tobě popral a málem jsme se spolu vyspali." zeptal jsem mě. ,,Ano! Vlastně ne! Mě to nevadí a to je právě to." řekla jsem a začínala být dost nervozní. ,,Promiň mi ,ale nějak to nechápu." řekl mi. ,,Takže ti to nevadí. Ale stejně to nemůžeme dělat?" zeptal se mě. ,,Přesně tak!" řekla jsem a byla ráda že to pochopil ale nerada že jsem mu to řekla. ,,A proč?" zeptal se mě a pohladil mě po tváři. ,,Protože to není správné! Až si můj táta vezme tvojí mámu budeme něco jako příbuzný." řekla jsem mu zklamaně. ,,Mě to je ale úplně u prdele." řekl a než jsem stihla cokoli namítnout políbil mě. 


Z pohledu Tomase

,,Mě je to ale úplně u prdele!" řekl jsem jí a než mi stihla říct něco dalšího políbil jsem jí. Nejdříve něžně,ale když nic nenamítala tak jsem jí začal líbat dravěji a naléhavěji. A ona spolupracovala nad tím jsem se musel usmát. Najednou se ale odtáhla. ,,Tomasi přestaň!" řekla a já tak udělal. ,,Proč jsi to udělal?" zeptala se mě. ,,Já nevím......Protože jsem chtěl a odlehčilo by to situaci.A moc tě chci!" řekl jsem jí.Tak poslední věta jí asi zaskočila. ,,Proč to děláš po tom co jsem ti řekla?Myslíš si že to pro mě bylo jednoduché? Nebylo a potom mě políbíš a celé mi to ještě ztížíš?"řekla mi dost naštvaně. ,,Já že ti něco ztěžuju. To ty sis sem nakráčela a já s tebe nemůžu spustit oči. Ty ani netušíš jak moc po tobě toužím a jak je těžké se držet aby jsem tě neohnul přes nejbližší stůl!" začal jsem křičet a opustil její pokoj. 

Potřeboval jsem se zchladit a tak jsem se rozhodl pro sprchu v ní se vždycky dokážu uvolnit  a zapomenou alespoň na chvíli na okolní svět.

Když jsem se chtěl obléknout tak do pokoje vletěla Alison. ,,Myslíš si že když na mě budeš křičet tak tím všechno vyřešíš?" bylo na ní vidět že brečela.Ale proč vždyť jsem neřekl nic tak hrozného. ,,To nemyslíš vážně. To ty jsa na mě začala křičet." řekl jsem zvýšeným hlasem. Tak tohle asi nebyla poslední sprcha za dnešek. Pomyslel jsem se. ,,Umm...promiň přijdu až se oblékneš."řekla když si všimla že mám na sobě jen ručník. Chtěla odejít,ale já jsem jí chytil kolem pasu. ,,Klidně tady můžeš zůstat."zašeptal jsem jí do ucha a následně jí políbil na krk. ,,Víš že tohle by jsme dělat neměli." řekla pevně ale ani se pohnula. ,,Už jsem řekl že je mi to jedno." vydechl jsem jí do ucha a následně skousl její ušní lalůček. Když jsem to udělal tak z ní vyšel tichý vzdych. ,,Vidíš že se ti to líbí."zasmál jsem se a otočil jí k sobě čelem. ,,Já ale nikdy neřekla že se mi to nelíbí. Jen že to není správné." zašeptala a následně se přisála na moje rty. Začali jsme se líbat. A naše jazyky vedli válku a našich ústech. Jak já jí chci tak moc. Začal jsem rukama bloudit po jejím těle až jsem nalezl lem jejího tryčka. Jedním rychlím pohybem jsem jí ho sundal.Chytil jsem jí za boky a ona automaticky omotala svoje nohy okolo mého pasu.Pomalu jsem šel k posteli.Když najednou.....


Takže další část je tady. Sama jsem ráda že jsem jí napsala.Mě se nikdy nechce moc psát, ale jak napíšu první větu tak prostě píšu a píšu. A hrozně mě to baví. Tak doufám že se vám další část líbí.Ještě musím vyřešit co/kdo je vyrušil, protože to sama ještě nemám rozmyšlené. Takže budu ráda za Voted a komenty.

XOXO M.

StepBrother✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat