Z pohledu Tomase
,,Vypni to. Já chci ještě spát." zamumlal jsem a přetočil se na druhý bok.Slyšel jsem zavrzání postele a pak ticho. ,,Ahoj..." užuž jsem chtěl odpovědět, ale když jsem se otočil směrem k Ali, viděl jsem že s někým telefonovala, asi s tátou.
,,Jo, promiň. Víš já jsem byla unavená a hned jsem usnula a úplně se mi to vykouřilo z hlavy. " mluvila do telefonu a se zájmem si prohlížela moje tělo, rozvalené na posteli.
,,Jasně, že jo....... ano půjdu s tebou. " říkala to, ale vůbec nic nevnímala, jen se na mě koukala a začala si okusovat ret.
Bože, už mi zase tvrdne. Vstal jsem a šel k ní. Sice přede mnou couvala, ale pořád se tak potutelně culila.
,,Dobře, tak zatím ahoj. " zavěsila a vrhla se na mě, jako hladový pes na kus flákoty.
,,Mám strašný hlad, a co ty?? " zeptala se mě mezi polibky, které jsem jí s radostí oplácel. ,,Jo příšernej."
,,Tak fajn... " odtáhla se ode mne a začala se culit. Couvala k posteli a já ji s radostí následoval. Měla na sobě jenom moje tričko a to se jí při každém pohybu nepatrně zvedalo a odhalovalo její dokonalé nohy. Sedla si na postel a potom...?
Potom jsme se hrozně dlouho milovali..... To bych tedy rád. Ale co se stalo doopravdy?? Ona si vzala telefon a zavolal pokojovou službu.
,,Co si dáš ??" zaluskala mi před očima, protože jsem přestal totálně vnímat... Twl jak mi to mohla udělá... nebo spíš neudělat?? Na tom teď nezáleží. Prostě PROČ???
,,Mně je to jedno, něco objednej." zabručel jsem nevrle a šel jsem do koupelny.
Z pohledu Alison
,,.....ano,to je všechno. Děkuji." položila jsem sluchátko telefonu a vzala do ruky ten svůj. Najela jsem si na kontakty a vytočila Amandino číslo.
S Amandou jsme si během tohohle měsíce volaly snad milionkrát a Amanda se mi svěřila, že k nám.... vlastně teď už k nim na školu přišel nějaký sexy kluk.
Amanda se do něj okamžitě zamilovala, ale on si jí prý ještě ani nevšiml, což se dost divím, protože Am je hrozně hezká; vysoká, stále opálená blondýna s hnědýma očima.
,,Neuvěříš, co se stalo." zapištěla hned. ,,Taky tě zdravím." zasmála jsem se. ,,Jo jasně a teď už hádej." úplně vidím jak skáče radostí a nedočkavostí z toho až mi všechno řekne.
,,Ummm..." chvíli jsem přemýšlela. ,,Betty si uvědomila, že je kráva. Nechala se obarvit na brunetu a nosí oblečení ze kterého jí nevylejzá zadek ani prsa. Jo a stane se jeptiškou...... I když může být jeptiška, když není panna?? Nebo mož... " naprosto přesně jsem věděla, že jde o toho kluka. Ale hrozně ráda si z ní dělám legraci. A moje domnění se potvrdilo po to co mě přerušila.
,,Si spadla z Vesmíru?? Ta kráva ani neví co to jeptiška je a už vůbec si nepamatuje co je to být panna, ale teď k tomu podstatnému." a teď začne mluvit strašně vážným hlasem a pronese svůj hodinový monolog.
Tak a je to jasný. Prostě jste blázni! Jakože 45K přečtení?? Lidi jste prostě úžasný 🔝🔝 Miluju vás ❤❤
ČTEŠ
StepBrother✔
RomanceMomentálně prochází velice, velice hlubokou korekcí. ⇩⇩⇩⇩⇩⇩ Musíme myslet na to že budeme brzy nevlastní sourozenci. A často na to oba zapomínáme. Je to hrozně těžké. Ale musí se to změnit. 5.5.2017 #11 v kategorii romance 30.7.2017 #5 v kategorii...