Kdyby.....

4.9K 156 7
                                    

Pohled Tomase

Seděl jsem u její postele. Už zase, jako posledních pár týdnů. Každý den když se probudím se dívám na její tvář. A každý den vzpomínám na ten okamžik, kdy se to všechno posralo.

Flashback z pohledu třetí osoby

Dnes je to ten den. Tomas má dnes zápas, ale víc nervózní je z toho Alison.  Pořád jí vrtá hlavou to co jí řekl její táta.
A taky Calvin, to s ním má jít dneska na zápas. Vlastně s tím souhlasila jenom proto aby mu řekla, že takhle to dál nejde.  Ona ho má ráda, no bohužel miluje někoho jiného.
End flashback

Vstal jsme a přešel k oknu, ze kterého bylo vidět na ulici, po které chodili zamilované páry držící se za ruce a smějící se vtipům, které řekl ten druhý.
,,Takovýhle my nikdy nebudeme. Nemohli bychom ani kdyby se nic z toho nestalo. " otočil jsme se zpět k ní a se slzami v očích se díval na její sladkou tvář. I přes to všechno byla pořád tak krásná.

Flashback z pohledu Tomase

Alison se mnou dneska ani nepromluvila, ani se na mě nepodívala a já přemýšlím nad tím co jsem ji udělal.
Teď máme biologii, ale já jsem myšlenkami úplně někde jinde. Bez přemýšlení vystřelí moje ruka do vzduchu.,, Mohu si odskočit? " zeptám se vyučující a ta mě pustí s připomínkou  že se mám hned vrátit.
Vyřítím se ze třídy a běžím chodbami  přes celou školu až ke třídě, kde má teď Alison hodinu.
Zaťukám na dveře a ze třídy se ozve :,,dále" otevřu a očima najdu Alison ta se na mě dívá s výrazem "co to sakra děláš?!" upřímně to nevím ani já.
,,Omlouvám se, ale paní Schmidtová chce se mnou a s Alison mluvit a poslala mě pro ni. " bože z toho bude tak hrozný průšvih. ,,Dobře. Alison na zbytek hodiny jste uvolněna." Ali se ještě chvíli zmateně koukala a pak si vzala svoje věci a šla za mnou.

End flashback

Už ani nevím jak dlouho jsem nebyl doma. Máma mě pořád přemlouvá  ale já prostě musím zůstat tady, jinak to nejde.
,,Zlato jdu do sprchy. Hned jsem zpět." zašeptám jí do ucha, ale odpovědi se mi nedostane,jako vždy. "
Ve sprše se opravdu moc dlouho nezdržím ,ale je to dost na to aby se mi vrátili ty poslední okamžiky, kdy jsme byly spolu. A možná i šťastní.

The Flashback
,,Proč jsi tad... " umlčel jsem jí. Polibil jsem jí něžně na rty, hned jak jsme zapadli do učebny, kde nikdo nebyl. ,,Proč se mi celý den vyhýbáš?" podíval jsme se na ní tak zoufale. A ona vypadala, tak moc vystrašeně. Ale i přes to byla pořád tak krásná živá a já jí miloval. Pořád jí miluju.
Nic mi na to neřekla  jen mě políbila. Řekla jsem si, že to nebudu řešit, ale stejně se mi z hlavy nedostal ten její pohled.
*****
,,Takže teď tam vlítnete a ukážete těm sráčům  jak se hraje americkej fotbal. Jasný?!! " zakřičel na nás nás trenér.
Vyběhli jsme na hřiště a za křiku diváků jsme doběhli až k našim lavičkám.
Sedl jsem si a rozhlížel se, jestli neuvidím Alison a uviděl....
End flashback

Z koupelny jsem přešel zpět do pokoje a sedl si zpět k její posteli. Chytil jsem jí za ruku a políbil ji na kloubky. ,,Kdybych si to nechal vysvětlit nic by se nestalo. Promiň  tak moc mě to mrzí. " Neudržel jsem se a při myšlence, že jí možná už nikdy nebudu moc do očí říct jak moc jí miluju,jsem se rozbrečel.

Flashback
Po skončení zápasu jsme měli jet k Mattovi oslavovat,ale tam jsem se rozhodl nejet. Místo toho jsme zatáhl Elis, což je jedna z roztleskávaček, na jednu temnou chodbu ve škole. Ona mě přirazila ke stěně a vrhla se na moje rty. Já jsem moc ochotně spolupracoval.
,,Tommy...?" ozvalo se. Odstrčil jsem od sebe Elis a podíval se na Alison.  ,,Copak zlato?  Myslíš  že jsi jediná, kdo si může užívat? A nedělej se viděl jsem tě s Calvinem. " odfrkl jsem.   ,,Já jsme se s Calvinem rozešla kvůli tobě ty idiote! " zakřičela na mě se slzami v očích.
,,Já.... já... Alison" zašeptal jsem. Ale ona se otočila a utíkala. Bez přemýšlení jsem se rozběhl za ní.
Běžela vážně rychle, vyběhla ze školy a běžela na parkoviště. ,,Alison stůj!! " křičel jsme za ní  ale ona jako by mě neslyšela běžela dál.  A pak se najednou zastavila a otočila se na mě.  ,,Miluju tě a proto jsem to udělala. " řekla a pořád brečela.  ,,Já..." nestihl jsem to do říct, protože se jako od nikud vynořilo auto a jelo neuvěřitelně rychle.  ,,Alison pozor." zakřičel jsme a pak přišla rána.
End flashback

StepBrother✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat