Filmový maraton

7.7K 270 6
                                    

Když jsem se probudila a trošku se zkulturnila. Rozhodla jsem se zavolat tátovi.Když jsem vytočila jeho číslo čekala jsem asi minutu než to zvedl. ,,Ahoj zlatíčko děje se něco?"zeptal se mě vyděšeně. ,,Ahoj,taky se mám dobře.A ne volám ti jen tak."řekla jsem mu s pobavením v hlase. "Promiň jenom jsem se bál.A jak to jde doma doufám že jste s Tomasem nezbourali celý dům."zasmál se. ,,Neboj vždyť mě znáš.Já se o něj postarám aby tady nic neudělal.A jak si užíváte New York??" změnila jsem téma o mě a Tomasovi na něco co mě opravdu zajímalo. ,,Bylo by to lepší kdyby jsem neměl tolik práce. Ale mám dobrou zprávu."řekl mi ,,Vážně a jakou??" chtěla jsem hned vědět.Jsem už od narození hrozně zvědavá.,,Vracíme se už tento víkend,takže budeme moct strávit týden společně než půjdete do školy." ,,Vážně?"vypískla jsem radostí. Jsem ráda že tu nebudu s Tomasem sama,poslední dobou už se nechává tak jako když jsme se poznali ale nemůžu ručit za sebe. ,,Ano vážně.Zlatíčko rád bych si s tebou ještě povídal,ale práce volá.Zatím pa."řekl mi táta a následně telefon ohluchl.

Zajímalo mě jestli Tomas ještě spí.Pomaličku jsem nakoukla do jeho pokoje.Postel byla ustlaná.Uslyšela jsem hučení vody,asi si dává ranní sprchu.Pane bože jak já mu závidím tu jeho úžasnou koupelnu.Z přemýšlení mě vytrhl zvuk zvonícího telefonu na jeho nočním stolku. A já jak už jsem říkala zvědavá holka jsem musela vědět kdo mu volá.

Opatrně jsem za sebou zavřela dveře a pomalým krokem se vydala k jeho telefonu.Když jsem tam došla viděla jsem jak na obrazovce svítí jméno David.Jak jsem byla zabraná do toho aby mě neslyšel jsem ani nezaregistrovala,že už neteče voda.

,,To jsem ti tak chyběl."uslyšela jsem jak mi pošeptal do ucha.Leknutím jsem nadskočila. ,,Víš že je neslušné zvedat cizí hovory?" zašeptal a svoje ruce přemístil na mé boky a otočil mě tak abych se mu dívala do tváře.Do té jeho dokonalé tvářičky. ,,Já jsem...jenom jsem chtěla.."nevěděla jsem jak se z toho mám vylhat.Nechtěla jsem se mu koukat do očí,protože mě to hrozně stresovalo.Sklopila jsem oči což byla chyba.Protože jsem měla úžasný výhled na jeho dokonale vypracovanou hruď. ,,To se nemůžeš obléct??"zeptala jsem se ho a pořád hypnotizovala jeho břišáky. ,,Jsem ve svém pokoji,můžeš být ráda že mám alespoň ten ručník."řekl mi škodolibým hlasem jako by se mi vysmíval co se mnou udělá jen pohled na jeho tělo.

,,Jen jsem ti chtěla říct,že jsem mluvila s tátou.Přijedou už o víkendu."řekla jsem mu a otočila se k odchodu. Když jsem otvírala dveře Tomas je rychle zavřel a přirazil mě na ně. ,,No tak co jsem zase udělal špatně?Nebuď na mě naštvaná."řekl a udělal štěněčí oči. ,,Tomasi pust mě a obleč se za chvíli přijde Ema s Davide."řekla jsem mu a nepodívala se na něj,protože jsem věděla že ho to rozčilí.

Ale nic zvláštního se nestalo.On mě pustil a odstoupil pryč.Co se stalo?

Já jsem znovu otevřela dveře a ty se zavřeli až když jsem stála zmatená na chodbě.

*********

,,Ahoj Ali,jak ti je??"zeptala se mě Ema hned když jsem otevřela dveře. ,,Ahoj Em,jsem v pohodě.Čau Davide." řekla jsem jí a pustila je dál. ,,Ahoj,kde je Tomas? Dvakrát jsem mu volal."zeptal se David.Když jsem se chystala k odpovědi Slyšela jsem dupot na schodech. 

,,Čau lidi. Sorry za zdržení,ale na rozkaz mojí druhý matky jsem se musel obléknout." zasmál se. ,,Jo protože normální lidi se oblékají když k nim někdo má přijít."řekla jsem mu. ,,A tím jako chceš říct,že nejsem normální??"zvýšil na mě hlas.

,,My klidně můžeme přijít jindy."řekla Em. ,,Ne to je v pohodě."řekla jsem zase s úsměvem na tváři. ,,Pojďte."řekla jsem jim a vydala se do obýváku.

Koukáme se už na třetí film.Když mi v kapse zavibruje telefon.

Od Tomas:  Promiň,choval jsem se jako idiot. :(

Pro Tomas:  Jo to choval!

Od Tomas:  Hele.Snažím se ti omluvit.

Pro Tomas:  Jo já vím,ale budeš se muset víc snažit.

Od Tomas:  Jo? A jak?

Pro Tomas:  To se ještě uvidí 

Pro Tomas:  Už mě něco napadlo

Od Tomas:  Vážně a co??

Pro Tomas:  Uvidíš :*

Odeslala jsem poslední zprávu a dál se věnovala filmu. ,,Kam nastupujete po prázdninách na školu??" zeptal se David. ,,Na Ridchersnovu Střední. Já jdu do druháku a Tomas do třeťáku."odpověděla jsem mu. ,,Vážně? My na do té školy chodíme taky."řekl David. ,,To je super,alespoň tam budu znát někoho jiného než Tomase." zasmála jsem se. Ema se ke mě přidala. 

Když skončili Podfukáři,tak nám David s Emou řekli že už musí jít.Rozloučili jsme se a dohodli že to musíme někdy zopakovat.

Když jsem zavřela dveře a otočila se zjistila jsem,že tak Tomas už není.Šla jsem proto do kuchyně,kde jsem ho našla jak sedí u stolu. ,,Tak co jsi vymyslela??" zeptal se mě zvědavě. ,,Tak v první řadě by jsi mohl uvařit svojí milované sestřičce večeři."řekla jsem mu a sladce se na něj usmála. ,,To ti jako budu sloužit?"zeptal se mě. ,,Něco takového." usmála jsem se na něj a otočila se k odchodu. ,,Jo a Tome?" ,,No?" ,,Mám chuť na kuře."



Tak zase po dlouhé době další díl. Doufám,že se vám líbí. Co myslíte že si Ali vymyslela na Tomase??


StepBrother✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat