Za ten týden co se vrátil táta s Jenou se toho moc nezměnilo.Tomas mě pořád ignoruje a mně už to vážně leze na nervy.To se k tomu sakra nemůže postavit jako chlap? No to je jedno.Teď musím vyřešit důležitější problém než je jeho ublížené ego.Musím si vybrat ty nejvíc epické šaty co mám.
Jako každý rok jdeme s tátou na večeři přesně večer před tím než začne nový školní rok. A dnes to bude poprvé,co jde s námi někdo jiný a poprvé,co nebudeme večeřet v naší oblíbené restauraci Poper a nebudeme jíst,jako pokaždé, lasagne.
Už se asi půl hodiny přehrabuji v šatech které mám,ale žádné nejsou ty pravé.Když už mám pocit,že se zoufalstvím rozbrečím,tak mi někdo zaklepe na dveře. ,,Dále" kňuknu a snažím se vyhrabat z hromady oblečení.
,,Ahoj" pozdraví mě Jenna s úsměvem. ,,co to tu vyvádíš?" zasměje se. ,,Ahoj,no snažím se najít nějaké vhodné a úžasné šaty na dnešní večeři,ale nemůžu nic najít." povzdechnu a svalím se na postel. ,,Tak to je dobře protože jsem ti právě přišla nabídnou vzrušující odpoledne plné nákupů a bez kluků." poví nadšeně a její úsměv se tím ještě rozšíří. ,,To zní super"vypísknu radostně ,,ale dej mi prosím tak půl hodiny na to abych to tu mohla uklidit." řeknu když se podívám na svůj šatník,který vypadá jak po výbuchu atomovky.
*******
Kdo je tady borec? Ano přesně tak já. Protože já jsem dokázala ten neuvěřitelnej bordel uklidit za osm minut.Já vím je to neuvěřitelný.Ať se jde nějaký Chuck Norris bodnout,tohle by nedal.
Na sebe jsem si vzala obyčejné riglové kraťasy k tomu bílý krajkový krop top.Vlasy jsem si stáhla do vysokého culíku,na oči jsem nasadila černé ray ban brýle. Klíče,mobil a peněženku jsem hodila do své malé černé kabelky,kterou jsem si kdysi koupila v ZAŘE. Seběhla jsem dolů ze schodů,rozloučila jsem se s tátou a šla do chodby,kde už na mě Jenna čekala. Jako já na sobě měla riflové kraťasy,které byly trošku delší než ty moje,zlatý top ke kterému ladily její pilotky,které jí zakrývaly oči.V ruce držela béžovou kabelku,která nebyla o moc větší než ta moje.
,,Tak připravená?"zeptala se mě a vzala si ze stolku klíčky od auta. ,,Jasně jenom se obuju." odpověděla jsem jí a nazula si svoje Superstárky. ,,Tak můžeme vyrazit."usmála jsem se na ni a vyšla ven.
,,Tahle" ukázala jsem Jenně zlaté mini šaty poseté flitry,které byl jen na ramínka a krásně tvarovaly mou neúplně dokonalou postavu a dělaly jí dokonalejší ,,nebo tyhle"strčila jsem před sebe rudé šaty které končily těsně nad koleny měly tříčtvrteční rukávy a zlatou krajku od krku po pas. ,,Rozhodně ty zlaté"řekla okamžitě a já s ní naprosto souhlasila. ,,A teď tyhle" ukázala mi černé šaty ke kolenům na širších ramínkách,které zdobil široký zlatý pásek ,,nebo tyhle." tentokrát to byly tmavě modré krajkované šaty. Ani já jsem se nemusela dlouho rozmýšlet a ukázala jsem na černé šaty.Jenna jen s úsměvem přikývla a vydaly jsme se k pokladně.
I přes mé protesty se Jenna rozhodla,že mi šaty zaplatí.A já jsem Jennu přesvědčila že zase na oplátku zaplatím boty,které jsme se vydala hledat.
Hned jak jsem vešly do obchodu jsem se zamilovala do úžasných zlatých lodiček na asi kilometrovém podpatku,ale byla jsem pevně přesvědčená,že smrt na nich bude stát za to.Jenna si vybrala černé lodičky se zlatou sponou.Ty boty byly jako pro nás stvořené a já už se nemohla dočkat dnešní večeře.
*****
Cestou domů jsme s Jennou spolu s rádiem zpívaly,každou písničku co hrály a nehorázně jsem se u toho bavily,protože jak se ukázalo ani jedna z nás v sobě rozhodně neskrývá hudební nadání.
Když jsme přijely domů táta s Tomasem se dívali na fotbal a vedli vskutku zajímanou diskusi o tom,který tým je podle nich nejlepší.Nad tím jsme se s Jennou jenom zasmály a oznámili jim,že se půjdeme připravit.Ale pochybuji,že si všimli toho že jsme přijeli natož toho,že jim něco říkáme.
Využila jsem toho že se Tomas kouká na fotbal a dala si rychlou sprchu.Jenom v ručníku jsem přeběhla k sobě do pokoje.Na posteli jsem si už předem připravila šaty a vedle postavila své nové lodičky.Pořád zabalená v ručníku jsem si sedla k toaletnímu stolku. Na make-up jsem se vybodla a udělala jsem si jemné kouřové stíny asi tunu řasenky aby vynikli mé oči a na konec krémovou rtěnku. Vlasy jsem si natočila a nechala rozpuštěné.Oblékla jsem si šaty a nazula ty vražedné jehly. Vyhrabala jsem zlatou kabelku,o které jsem neměla ani tušení,že ji vlastním. A mohla jsem vyrazit.
*****
Zastavili jsme před restaurací jménem Markers. U vchodu nám podržel dveře na první pohled sympatický pán a uvnitř nás přivítala drobná dívenka,které táta oznámil,že tu máme rezervaci. Dívka se podívala do nějakého bloku a odvedla nás ke stolu pro čtyři,celou dobu pokukovala po Tomasovi a mně to bylo hodně proti srsti.Ale nemělo by,napovědělo mi podvědomí. To ty jsi to ukončila.Ne já jsem nic neukončila,neměla jsem co ukončovat nic nebylo.Párkrát jsme se políbily.A asi dvakrát se spolu skoro vyspali.Už jsem se zmínila,že moje podvědomí je někdy na zabití?!
Chtěla jsem se posadit a Tomas mi jako gentleman podržel židli.Bylo to pro mě překvapivé.První milé...Vlastně za poslední týden jakékoliv gesto vůči mně. ,,Děkuji"řekla jsem a usmála se na něj.On jen kývl a posadil se vedle mě.Naklonil se k mému uchu a zašeptal:,,Dneska vypadáš kurevsky dobře."vydechl a mě přejel mráz po zádech,tep se mi zrychlil asi o šedesát úderů za vteřinu.
,,Co si dáte k pití?"zeptala se pisklavým hlasem již zmíněná číšnice. ,,Vodu prosím"vyhrkla jsem okamžitě. ,,Jistě perlivou,neperlivou,s citronem?"zeptala se. ,,Neperlivou s ledem."odpověděla jsem a rozdýchávala to co mi před chvíli Tomas řekl. Já vím že jsem chtěla aby se k tomu postavil jako chlap,ale takhle jsem to rozhodně nemyslela.Co si sakra myslí,že mi řekne jak mi to sluší a pár sladkých slovíček a bude to jako předtím.Jasně že si to myslí.Jenže to je přesný opak toho co jsem chtěla...nebo spíš co bych měla chtít.
,,Zázvorovou limonádu prosím."mrkl Tomas na ni a ona celá zčervenala.Dělá si srandu on s ní flirtuje? Byla jsem tak nehorázně vytočená,napřáhla jsem nohu a pořádně ho kopla.Ale jeho to očividně nebolelo.Jen se uchechtl. ,,Copak žárlíš?"zeptal se mě pobaveně. ,,To jsi uhodl blbečku."zamračila jsem se na něj a otočila se směrem,kde ještě před chvílí stála ta blbka.
,,Tak"začal táta ,,Alison už jsi se rozhodla jestli se s tebe i na téhle škole stane roztleskávačka?" zeptal se a tím úplně upoutal mnou pozornost.Vlastně jsem o tom vůbec neuvažovala,ale zkusit to můžu.Na mojí bývalé škole mě to dost bavilo.,,Asi ano."odpověděla jsem prostě.,,To je skvělé a co ty Tomasi zkusíš se dostat do místního týmu fotbalistů?" směřoval táta svou otázku na toho blba vedle mě. Počkat!Cože? To jako spolu trávit ještě víc času?A to při sportování.Pane bože to snad všichni chcete abych umřela?,,Vlastně jo.Na své staré škole jsem ho hrál,takže bych to rád zkusil i tady."odpověděl a na tváři se mu objevil úšklebek.Myslel na to samé jako já!
Celý zbytek večera proběhl v klidu,až na pár okamžiků,když se tu zastavila blbka a div se na Tomase nevrhla,ale on jí už nevěnoval jediný pohled.Hřálo mě to u srdce a moje podvědomí jásalo:A máš to ty blbko.
Táta s Tomasem probírali jak jinak než fotbal a já s Jennou jsem se bavily o všem možném a rozhodly,že musíme jít zase někdy společně nakupovat. Přijeli jsem domu a já se svalila do postele s jedinou myšlenou....no tak dobře s dvěma.
1.Zítra je škola.
2.S Tomasem to bude těžší než jsem si myslela.
Jo a ještě jedna k večeři jsem měla neuvěřitelně dobrou paellu!!
Tak po nějaké době je tu další část.Já vím je o ničem,ale slibuji,že do příště to bude lepší.
Když jsem přidávala minulí díl bylo tady(pro mě) neuvěřitelných 7K a deska je to už 9K.Lidi jste vážně šílený a já vás prostě miluju!!!
Jinak vím,že to není k příběhu,ale já miluju TVD a viděla jsem poslední díl a rozbrečela jsem se.Prosím řekněte mi někdo,že nejsem jedinej magor.
ČTEŠ
StepBrother✔
RomanceMomentálně prochází velice, velice hlubokou korekcí. ⇩⇩⇩⇩⇩⇩ Musíme myslet na to že budeme brzy nevlastní sourozenci. A často na to oba zapomínáme. Je to hrozně těžké. Ale musí se to změnit. 5.5.2017 #11 v kategorii romance 30.7.2017 #5 v kategorii...