,,Aaaaaaa." zakřičela jsem tak nahlas, že si někdo na druhé straně zdi musel myslet že mě tady někdo vraždí. A v tu samou chvíli co jsem vyslovila : ,,Pane bože on tě vážně pozval na rande?! " vyběhl z koupelny Tomas, který měl kolem pasu obmotaný ručník a měl hrozně vyděšený výraz.
,,Stalo se ti něco?? Proč si tak křičela?? Je tady zase pavouk?? " vybalil na mě několik otázek a typovala bych, že se během toho ani nenadechl.Bylo hrozně milý, že se tak staral, ale v tu chvíli jsem myslela, že budu čůrat smíchy. A málem se tak i stalo, ale naštěstí jsem jenom začala smíchy brečet.
,,Ježiši, čemu se směješ?! " zeptala se Amanda a zněla naštvaně. ,,Am promiň. Já se směju jenom svýmu....." co je můj?? Nevlastní brácha? Přítel? Nebo jenom kluk se kterým jsem se vyspala?
,,.....Tomasovi, smála jsem se jenom Tomasovi. Hele zlato jsem za tebe hrozně šťastná, ale myslíš, že bych ti mohla zavolat dýl?? "
Myslím, že bychom si měli vyjasnit jak to s námi teď bude. Při téhle myšlence jsem se podívala na Tomase a tomu to hned došlo.,,Jasně, tak se zatím měj. " bože děkuju, že nechtěla vyzvídat. ,,Zatím." rozloučila jsem se a ukončila hovor.
,,Ježiši, víš jak si mě vyděsila?? " podíval se na mě vyčítavě Tomas. ,,Omlouvám se. " sklopila jsem oči a začala si prohlížet nehty na rukou. Nechtěla jsem s tím začít, ne já, ale asi budu muset.
,,Víš já... " podívala jsem se na něj a z oka mi vyklouzla slza. ,,Jak to s námi bude?? Víš, že to není správné a že to nikdo nepochopí. Já to vím, ale já.... "
,,Miluju tě." zašeptal. Cože?? ,,Co-cože?" zakoktala jsem.
Přišel ke mě a vzal mé tváře do dlaní. ,,Já tě miluju. A je mi jedno co si o tom ostatní budou myslet. ",,Já tě taky miluju, ale na tom nezáleží, protože spolu být nemůžeme. " věděla jsem to celou dobu a myslela jsem si, že to nenechám zajít tak daleko,aby mi to ublížilo, ale to jsem byla naivní.
,,To teda záleží." zvýšil na mě hlas. ,,Co si o tom promluvit až dýl? A teď se můžeme ještě den chovat jako kdybychom byli normální pár?? " navrhla jsem a doufala, této přijme, protože po tomhle víkendu to musí definitivně skončit. Bude to tak lepší pro všechny.
Jo já vím, přes měsíc jsem nic nepřidala a teď napíšu jenom takhle krátkou část?? Ale jak už jsem psala do komentářů u poslední části: já nemám skoro čas. Opravdu jsem nečekala, že přestup ba střední bude takový skok, ale myslím, že už bych mohla snad být schopná přidává zase pravidelně. Tak doufám, že to se mnou ještě těch pár části, co nám zbývají, vydržíte.
Miluju vás ❤❤
ČTEŠ
StepBrother✔
Storie d'amoreMomentálně prochází velice, velice hlubokou korekcí. ⇩⇩⇩⇩⇩⇩ Musíme myslet na to že budeme brzy nevlastní sourozenci. A často na to oba zapomínáme. Je to hrozně těžké. Ale musí se to změnit. 5.5.2017 #11 v kategorii romance 30.7.2017 #5 v kategorii...